Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Aavistukset

01.11.2006 |

Elikkäs, onko teille tullut odotusvaiheessa aavistuksia että kumpi siellä masussa asustelee? Itse en näistä ääneen kenellekään puhu, mutta näin voin myöntää että plussauksesta asti olo on ollu ihan sellainen että poika olisi tulossa. En tiedä mistä tämä tulee, mutta niin vahva tuo tunne on, että olen uskaltanut ostaa jo jotain vaaleansinisiä vauvanvaatteita.

Kertokaa kokemuksianne ja ovatko aavistukset pitäneet paikkaansa?

Entä onko muilla odottajilla samankaltaisia vahvoja aavistuksia?

Itse olen kuitenkin tietynlaisella varauksella suhtautunut asiaan ja valmistautunut siihen että nämä aavistukset voivat olla ihan oman mielikuvituksen tuotetta :)

Kertokaa, palan innosta lukea :P

Sussu+Timpu rv 12+4/ 13+0

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa oli poika olo, tosin varauksella, poika tuli. Kuopusta odottaessa olin 95% varma, että tyttö tulee, niin tyttö olo hyvä kun en ostanut jo vaaleanpunaisia vaatteita, no ihana pikku poika tuli taas. Joten ei tuo äidinvaisto oikein pelannut minulla ;)

Vierailija
2/7 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet ovat olleet ihan samanlaiset kuin ensimmäisessä raskaudessa (poika). Jotenkin kummallisesti mielsin, että saamme taas pojan. Viime viikolla kävin kuitenkin ultrassa, jossa lääkäri sanoi, että vauva näyttäisi olevan tyttö. Tosin täysin varma hän ei siitä ollut.

Koko ajan olen miettinyt tyttöjen nimiä, vaikka olen kuvitellut odottavani poikaa.

Nyt onkin sitten jännä nähdä, pitikö lääkärin arvio paikkansa vai ei.

Sukupuolella ei ole meillä aidosti mitään väliä. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tytärtä oli jo.Raskaus ei kuitenkaan ollut yhtään erillainen kuin aiemmat tyttöraskaudet,fiilis vaan oli vahvasti poikafiilis.Ostin jo alta rv 12 poika-vaatteita,niin vahva oli olo pojasta.Ja poikahan tuli.

Nyt odotan kuudetta ja aluksi oli tyttötunne mutta nyt muuttunut poika oloksi,täytyyhän se on ehjä sarja 3 tyttöä ja 3 poikaa.

Mitään hankintoja en kuitenkaan ole tehnyt tunteen pohjalta nyt=)

Huomenna rakenne ultra jossa odotan saavani tietää kumpaa saan ensivuonna taas helliä=)

Leanna+3tyttöä ja 2poikaa ja arvoitus vatsassa(vielä tänään)

Vierailija
4/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut alusta asti vahva tunne, että nyt odotan tyttöä. Esikoinen siis poika ja raskaus ollut täysin erilainen kuin edellinen. Ja ultrasta ei olisi enää selvemmin voinut nähdä, että tyttöhän se siellä kelluttelee!:)

Vierailija
5/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kummaksittanut se, kuinka joillan on poika- tai tyttöoloja.Itse en ole yhtään osannut ajatella, että kumpihan sieltä saattaisi olla tulossa.

Edellisyönä tosin näin unta, että ultrassa nähtiin meidän POIKAvauva, oli niin " tarkka" ultra, että nähtiin myös että jäppinen on samanlainen pellavapää kuin äitinsä ja omaa isänsä huisinpitkät silmäripset. Oli uskomattoman todentuntuinen uni :) En juuri unista perusta, mutta nyt toista päivää on ollut tämä poikaolo.

Coltsfoot ja Oskari 17+4

Vierailija
6/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa oli alusta saakka vahva tyttö olo. Tunne oli niin vahva, että uskalsin hankkia tyttövauvan vaatteetkin kaikki valmiiksi. Ultrassa ei silloin saatu sukupuolta selville..ja tyttö sieltä syntyi.

Nyt kakkosen kohdalla on alusta ollut vahva poika olo. Tunnetta vielä voimistanut tämä täysin erilainen raskaus edeliseen verrattuna. Olo on ollut alusta asti niin varma, että jotain hankintojakin olen kerennyt jo poikaa varten tehdä, mutta toissailtaisessa ultrassa tulokas paljastuikin tytöksi!!

Eli tällä kertaa tuntemukset menivät ihan pieleen....

Terkuin toista tytön tylleröä onnellisena odotteleva isella

Vierailija
7/7 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikana olin varma, että poika sieltä tulee. Ostelin jotain sinisiä vaatteita, ja ajattelin mielessäni vauvaa poikana. Loppuraskaudessa ultrassa lääkäri sanoi, että tyttö olisi tulossa, mutta vasta ihan pari viikkoa ennen synnytystä uskalsin ajatella, että tyttökin voisi olla tulossa. Tyttö tuli.

Toisen kanssa en oikeastaan ajatellut asiaa, raskaus oli pahoinvointeineen pahempi kuin esikoisella. Jotenkin siitä ajattelin, että voisi olla poika tulossa, mutta en oikeastaan kyllä edes ajatellut asiaa. Tyttö tuli.

Nyt kolmatta odottaessa, olen välillä yllättänyt itseni ajattelemasta " sitten kun _ne_ syntyy" . Mutta sukupuolesta en vielä ole ajatellut yhtään mitään, enkä kyllä oikeastaan tuosta lukumäärästäkään ;)

Taitaa siellä vain yksi olla, mutta sukupuolella ei ole mitään väliä.

Vilijonkka kohta huimat 6+0!