Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset syntyneet 8/99, 12/02, 7/04, 12/05 ja viidennen laskettu aika nyt lokakuussa.

Vierailija
08.10.2008 |

Tai sitten todella ajattelemattomia. Kun lapset kasvavat, tulevat murkkuikään ym. Niin toivottavasti teillä on sitten varaa kustantaa kaikki mitä lapset tarvitsee, opiskelut ym.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestänne "lapsitehtailua" tai "lestatahtia"?

T: Mielensä muutamaankin kertaan pahoittanut vakaumukseton lapsirakas

Vierailija
2/7 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten sä jaksat, ihan mielenkiinnosta ja ystävällisesti kysyn. Eikö sua väsytä, etkö sä toivo saavasti nukkua ihan rauhassa joskus?

T: 3v:n ja 10kk:n äiti joka ei voisi kuvitellakaan kolmatta saati neljättä tai viidettä tulevan tähän perheeseen, ihan siksi että haluan LEVÄTÄ ja nukkua yöni rauhassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tähänkin asti ollaan pystytty hyvin ostamaan kaikki, mitä lapset TARVITSEE, ei toki lähellekään kaikkea, mitä haluavat.

Itsekin olemme itse rahoittaneet opinnot opintotuella ja ilta- tai viikonlopputöillä, enkä pidä sitä tippaakaan pahana asiana, päinvastoin. Toki autamme lapsia tulevaisuudessa sen verran,kuin pystymme.

AP

Vierailija
4/7 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei mitään allergioita jne. Tämä on sitä, mitä olen aina halunnut.

AP

Vierailija
5/7 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet niitä nimittäin kuulemaan vielä monesti...ainakin minä olen kuullut, mutta enpä ole välittänyt, sillä itse olen perheeni halunnut ja hoitanut...ei siinä ole muilla "nokan koputtamista":)

Enhän minäkään arvostele perheitä, joissa on vain 1 tai 2 lasta...tai perheitä, joissa ei ole lapsia ollenkaan!! Kukin siis eläköön niinkuin itse parhaksi näkee:)

Onnea sinulle loppuraskauteen!:)

t. äidiksi vuosina -90, -92,- 93, -95, -96, -98, -00, -02, 2X-03, -05 ja -08....eikä olla siis lestadiolaisia:D

Vierailija
6/7 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. äidiksi vuosina -90, -92,- 93, -95, -96, -98, -00, -02, 2X-03, -05 ja -08....eikä olla siis lestadiolaisia:D

On teillä vilinää :D... Ja vielä kaksoset tuohon mylläkkään!

Hurjalta tuntuu näin kahden äitinä... Mutta jos tuo tuntuu luontevalta, mikäpä siinä. Lestadiolaisuus varmaan tulee monen mieleen, kun perhekokonne kuulee, mutta ei kai se niin kamala asia ole. Ja ihan luonnollinen arvaus, kun noin isoista perheistä ihan varmasti suurin osa on heitä.

Vierailija
7/7 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran Kansa -nimisellä uskonnolla on isot perheet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan