Mitkä kengät ja korut tämän asun kanssa?
Punertavan ruskea täyspitkä hihaton mekko. Selästä avonainen, ohutta puuvillavoileeta. Vaalea tukka ylös.
Kommentit (15)
tai sitten hopeisetkin käy. Jos vierastat kultaa. Ja asusteeksi sitä samaa hopean sävyä.
Laita korut, joista itse tykkäät. Laita puku päälle ja sitaise hiukset kiinni suurinpiirtein niinkuin on tarkoitus ne kammata ja sovita koruja.
Minkälaisia vaihtoehtoja sinulla on?
Sitten tietysti vaikuttaa se, oletko itse luuviulu vai pullea. Mihin haluat koruilla kohdistaa huomiota, onko sinulla hyvä iho vai ei. Entä täydelliset rinnat tai erityisen sirot ranteet ja nilkat yms.
sirot sandaalit ja laukku. Eikä sitten muuta tarvitsekaan? Jos tarvitsee, kullanhohtoinen tai puvunvärinen (parempi?) shaali kirkkoon. Tuo ylöskoottu kampaus on varmasti oikea valinta, kuulostaa hyvältä.
Jätä valkokultaiset korut pois, tietysti vihkisormukset voi olla.
eli vaikka pitkällä huivilla, jossa puvun ja kenkien ruskeaa valkoisella pohjalla.
8
itse saattaisin jopa kallistua jonkin poikkeavan värin kannalle -- ostaisin esim. petroolinsiniset sandaalit ja laukun ja korun, jossa jonkin verran samaa sinistä? Tai joku kaunis (oliivin/limen?)vihreä tai keltainen?
Myös kaikki kultaa/kaikki hopeaa -linja sopii -- siis kengät, laukku, korut ja shaali. Ja punertavan ruskean kanssa valkoinen on oikein raikas -- myös täysin valkoiset asusteet sopivat oikein hyvin...
Katselin dumondin kultaisia piikkareita ja kultaista sellaista lompakkomallista käsilaukkua... Mutta mitään kullanvärisiä koruja minulla ei ole, enkä taida raaskia hankkiakaan. Entäs ihan jotkut hm:n rihkamakultakorut? Esim. paksu kultainen rannerengas?
ap
joissa kultaisia " raitoja" . Kuulostaa näin selostettuna kamalilta, mutta kauniit mielestäni. Sellaiset löytyisi jo ennestään. Pitkä helminauha koruiksi ja lisänä vain sormukset?
ap
on musta oikein tyylikäs väriyhdistelmä
Olisin ehdottanut vaalean ruskeita (tai beiget) kenkiä ja laukkua. Koruksi helmet.
Nämä ainakin toimivat blondilla ja käyvät sitten myöhemminkin, eri vaatteiden kanssa.
Vierailija:
joissa kultaisia " raitoja" . Kuulostaa näin selostettuna kamalilta, mutta kauniit mielestäni. Sellaiset löytyisi jo ennestään. Pitkä helminauha koruiksi ja lisänä vain sormukset?
ap
Ja aina parempi, kun on sisäänajetut ja tutut kengät. Kivasti samoihin sävyihin juhlalaukku ja hillitysti muuta asustetta.
kultaiset sopisi puvun väriin, mutta itse taas olen niin valkokullan ystävä. En osaa mieltää itselläni kultaisia kenkiä, vaikka niistä pidänkin.
ap