Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hankalaksi heittäytyneet (raskaudenaikaiset) suonikohjut...

Vierailija
07.10.2008 |

Jeee! Enää vähän reilut puoli vuotta tukisukkaa tiedossa... :(

Löytyykö edes kohtalotovereita?

Mulla tuli ekat suonikohjuni kun odotin esikoista ihan viimosillaan. Sen jälkeen ne on pulpahtaneet joka raskaudessa pintaan ja aina vaan menneet pahemmaksi. Raskauksien välissä ne on vaan kadonneet. Nyt on menossa periaatteessa viides raskaus, tenava on meille kolmas. Tällä kertaa viikkoja on vasta vajaat 14, enkä tule enää toimeen ilman tukisukkaa... :( Onneks tuli hommattua pari kappaletta jo kuopusta odottaessa... Ens viikolla menen narisemaan lääkäriin, mutta tuskimpa niille mitään tehdään, kun eipä kai ne kirurgisia toimenpiteitä ihan äkkiä lähde tekemään raskausaikana.

Tällä haavaa toisen kintun suonikohjut siis kipuilee jo heti aamusta ylösnoustessa. Kirvelee ja pistelee välittömästi kun jalan lasken alassuin. Plääääääh...

Varaan kyllä ajan sterilisaatioon jo välittömästi synnärin ovella. Ei enää ikinä. Oikeesti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä sitä edes osaa pitää pahana.'

Syön myös Marevania loppuikäni,olen vissiin ihan ku mummot.

Jalasta on leikattu kahdesti suonikohjut,viime´ksi leikautin yksityisellä.

Vierailija
2/4 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan millään meinaa tohon perhanan sukkaan tottua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne on ihanan tukevat ja en osaa enää olla ilman, paitsi kesällä.Matkoilla tosin kesälläkin pidän.

Vierailija
4/4 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en silti tykkää niistä. Kinttukarvatkin pitäs olla koko ajan timmisti leikattu, kun muuten alkaa karvat kiukutella :D