Kaaduin portaissa ja tuli vaan pieni n. 5cm naarmu takaraivoon (sen mitä peilin kautta näen) nyt kuitenkin näen vasemmalla silmällä kaiken kahtena, onko turhaa mennä päivystykseen?
Olen selvinpäin. Ei huimaa enää. Aluksi vasen jalka ei ottanut tukea kunnolla vaan kaiteen avulla nousin kotiin. Ei ole huono olo. Näen kuitenkin vasemmalla silmällä kaiken osittain kahtena, kun peitän oikean, enkä siristä silmää.
Vaikea selittää, mutta vieressä sellainen "läpinäkyvä" kaksoiskuva siitä mihin katson. En tiedä uskallanko nukahtaa yksin? Olen perusterve 31v nainen. Ainoa lääke mitä on ollut pitkään aikaan on rautalääke anemiaan. Nyt olin kuitenkin juuri paria tuntia tapahtumaa ennen syönyt.
Kommentit (29)
Siis oot sä tosissasi? Herran jumala, tietenkin sun on syytä mennä äkkiä päivystykseen.
Silmäoireissa kannattaa aina mennä. En tiedä onko tuo nyt välittömästi hengenvaarallista, mutta ilman muuta lääkäriin.
Kannattaa/pitää mennä päivystykseen jo mielenrauhan vuoksi.
Ihan turha sinne lääkäriin on mennä. Tuollaiset naarmut paranee itsekseen.
Soita sinne päivystykseen ja kysy mitä ne on mieltä.
Kyllä kävisin. Ethän lähde autolla? Saattaja hyvä olla mukana.
Usein kovien päähän osuneiden iskujen jälkeen saattaa alkaa väsyttämään ja nukuttamaan, myös pahoinvointi on mahdollista. Silloin kannattaa ottaa Buranaa ja mennä ajoissa nukkumaan, niin pääse seuraavana päivänä virkeänä töihin.
Kommootioseurannalle lienee on tarvetta.
Eipä ne siellä päivystyksessä sulle osaa mitään tehdä. Mitä niiden edes pitäisi tehdä, kun kerran olet toimintakykyinen?
Lääkärinä vastaan, että oikeastaan on pakko sinun nyt mennä päivystykseen. Siellä voi olla vaikka verenvuoto pään sisällä.
Aivotärähdys varmaan. Kannaattahan tuo käydä näyttämässä.
Soita 112 ja tilaa ambulanssi kyyti lääkäriin.
Sulla voi olla aivoverenvuoto tai tukos tai kasvain oireilee, hopi hopi päivystykseen
Tuskinpa sinä tälle kirjoittelisi tuollaisella silmillä. Trolli olet.
turha mennä. siellä on niin pitkät jonot, että ehdit kuolla jonottaessa. kotona on mukavampi kuolla vaikka netflixiä katsoessa
On syy lähteä!!