Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Islantilaispankit

Vierailija
07.10.2008 |

en mäkään niihin korko tarjouksiin iskenyt kiinni, jotenkin vaan epäilytti.

Islantilaisilla pankeilla on kuitenkin paras talletussuoja jonka Euroopasta saa, joten ei siinä kukaan mitään menetä.

Toivottavasti olet itse rahastanut osakkeet ajoissa, kuten minä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin täällä huvin vuoksi joskus viime talvena, kun kaveri laittoi linkin, että täällä tosi tietävät tuulipukusijoittajat kehuvat kilvan islantilaispankkien korkotarjouksia.

Nauroin silloin kaikille keskustelijoille, että menetätte pian rahanne ja sillipankit kaatuu vielä tämän vuoden puolella. Joku tosi asiantunteva tradenomi- Tiina rupes mulle väittään vastaan (tradenomien taloustiedon taso kyllä tiedetään...)

No siinähän juhlitte nytten. Nauran kaikille, joilla jää rahoja jotenkin loukkuun sillipankkeihin. Olisko kannattanut kuunnella, kun asioihin perehtynyt varoitti? Olisko kannattanut olla vähän vähemmän ylimielinen tradenomi-Tiina?

Vierailija
2/6 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkavat antaa sijoitusvihjeitä, niin taantuma on tulossa ja kannattaa realisoida sijoituksensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näinhän se on, nyt kannattaa ostaa, taantuman jälkeen tulee uusi nousu.

Vierailija
4/6 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli rahaa yhdessä pankissa noin vuoden ja ihan kivat korkotulot tuli. kun ekat uutiset pankkien vaikeuksista tuli viime viikolla otettiin rahat pois. ei siinä sen kummempaa. paitsi että ollaan omalta osalta autettua pankkia kaatumaan :/

Vierailija
5/6 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin rahoja Kaupthingin korkotilillä, nostin ne viikko sitten ja ihan kivasti tuli korkoa.

Vierailija
6/6 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin täällä huvin vuoksi joskus viime talvena, kun kaveri laittoi linkin, että täällä tosi tietävät tuulipukusijoittajat kehuvat kilvan islantilaispankkien korkotarjouksia.

Nauroin silloin kaikille keskustelijoille, että menetätte pian rahanne ja sillipankit kaatuu vielä tämän vuoden puolella. Joku tosi asiantunteva tradenomi- Tiina rupes mulle väittään vastaan (tradenomien taloustiedon taso kyllä tiedetään...)

No siinähän juhlitte nytten. Nauran kaikille, joilla jää rahoja jotenkin loukkuun sillipankkeihin. Olisko kannattanut kuunnella, kun asioihin perehtynyt varoitti? Olisko kannattanut olla vähän vähemmän ylimielinen tradenomi-Tiina?

Toistaiseksi sillipankkien Suomen osastot ovat pystyssä, ja talletussuoja koskee myös niitä.

Mihinkäs sinä olet laittanut rahasi? Ostit tuolloin fiksusti varmaan osakkeita =o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi