UUsimmassa Kodin kuvalehdessä oli kesäkakun ohje, johon tuli pohjaan 8dl riisimuroja, 100g tummaa suklaata ja 50g voita. Suklaa ja voi sulatettiin ja riisimurot sekoitettiin joukkoon. Sitten vaan irtopohjavuoan pohjalle ja hetkeksi jähmettymään jääkaappiin.
Ja ton pohjan päällehän voi tehdä miltei mimmoisen juustokakun vaan. Tossa no. ohjeessa oli mm. mascarbonejuustoa (vai onko kovalla p:llä mascarpone), vaniljajukurttia, vispikermaa, 200g valkoista suklaata (!), mansikoita. Hyvää kyllä oli!
UUsimmassa Kodin kuvalehdessä oli kesäkakun ohje, johon tuli pohjaan 8dl riisimuroja, 100g tummaa suklaata ja 50g voita. Suklaa ja voi sulatettiin ja riisimurot sekoitettiin joukkoon. Sitten vaan irtopohjavuoan pohjalle ja hetkeksi jähmettymään jääkaappiin.
Ja ton pohjan päällehän voi tehdä miltei mimmoisen juustokakun vaan. Tossa no. ohjeessa oli mm. mascarbonejuustoa (vai onko kovalla p:llä mascarpone), vaniljajukurttia, vispikermaa, 200g valkoista suklaata (!), mansikoita. Hyvää kyllä oli!