Seksuaalinen hyväksikäyttö parisuhteessa
On niin paha mieli. Viime yönä en suostunut painostuksesta seksiin, kuten niin monena yönä vuosien aikana, ja taas meillä haukutaan ja halveksitaan ja kaikkea sitä samaa paskaa. Nyt tuntuu, että on tullut joku raja vastaan; yöllä ajattelin, että jos tuo nyt taas " tuikkasee vähän" , niin marssin aamulla poliisille tekemään rikosilmoituksen. Mutta ei sitten tuikkassut vaan tyytyi haukkumaan ja nimittelemään.
Enää en jaksa rakentaa tästä toimivaa suhdetta. Mies on muuten ihana, hauska ja hyvä isä lapsille, mutta minä en enää kestä tätä ikuista varpaillaanoloa. Aina olla valppaana tulkitsemassa merkkejä, aina käydä rajankäyntiä itsensä kanssa, että haluaisinko nyt edes hiukan, jotta voisin jälki-itkuitta suostua. En jaksa. En jaksa pyydellä anteeksi ja hyvitellä. Nyt nimeän tämän siksi, mitä se oikeasti on. Se on raakaa seksuaalista hyväksikäyttöä. En jaksa enää " ymmärtää" miestäni. Miten tästä selviää? Miten eteenpäin? En tiedä.
Kommentit (70)
Kyse on siitä, että jokaisella on itsemäärämisoikeus kehoonsa. Myös suuhunsa. Jos ei tee mieli, niin ei tee.
Vierailija:
miesten oikeesti tarvii saada. onko niin iso vaiva edes ottaa poskeen jos ei itse yhdyntään pysty. ja jos on päänsisällä se vika niin sitten hakemaan apua. väliaikeisesti ymmärrän " pihtauksen" , mutta en jos jatkuu pidempään.tai antakaa sitten edes lupa käydä vieraissa.
ja, kyllä, ihan nainen olen.
Molemmat halusi ja seksi oli ihanaa. Ongelmat alkoi oikeastaan ekan synnytyksen jälkeen, kun mies muuttuikin puutettaan puhisevaksi sonniksi. Piti päästä puuhiin jo kaksi viikkoa synnytyksestä, ja sattuihan se. Mulla väsymys vei halut (itkuinen vauva) ja paikat oli myös kuivat ja arat. Eli eipä seksi ollut iltaisin ensimmäisenä mielessä. Ja siitä alkoi haukkuminen ja halveksinta.
Tuttua tuo, että kun kaikki muutkin. Ja vedotaan juuri tuohon 2-3 kertaa viikossa -mantraan. Normaalit naiset haluaa koko ajan.
Olen yrittänyt ja yrittänyt rakentaa luottamusta mieheen, joka käytännössä mieluummin pakottaa vaimonsa seksiin kuin kunnioittaa sen rajoja. Eipä onnistu enää luottamuksen paikkaaminen. Välillä se myöntää tekevänsä väärin, mutta kun on seuraavan kerran " tilanne päällä" , lupaukset unohtuu. Kun mulkku seisoo, on naitava. Vaimo rasvatkoon itsensä vaikka kosteusvoiteella, kunhan luistaa.
ap
Mutta kun se ei riitä. Oon myös kokeillut " hoidella" joka päivä (liukastetta kuluu), mutta sekään ei riitä. En oo jaksanut kokeilla, montako kertaa päivässä riittäisi. Kyse on enemmän siitä, että mun pitäisi osata esittää myös kiimaista nymfoa, jotta miehen tyydytys olisi syvempi. En jaksa.
ap
ala sä jankuttaan ny miehelles et kyl sulla haluja on mut ei ne niin vain sieltä nouse. etenki ku miehes on noin töykee. vihjaile et ehkä joku toinen mies osais houkutella sut oikeilla keinoilla petiin.. jos se tajuis ettei kaikki oo sinusta kiinni.
Miehesi on hirviö, tuo ei ole mitään normaalia. Ei sinun ole pakko suostua seksiin miehesi mieliksi koskaan. Meillä esim. eilen kävi niin, että laukesin ennen miestä ja tuli yhtäkkiä sellainen olo että ei enää seksiä ja vaikka mies ei saanutkaan niin sanoi menevänsä suihkuun. Ei sen enempiä ruinauksia tms.
mut kyl se on yhteinen asia. ei niin et toinen ei anna ja toinen haukkuu.. on rakentavampiakin keinoja.
miehes syyttää sua siitä mitä itse tekee, on alhainen, itsekäs kusipää.
On oikeasti kurja olo puolestasi.
Meillä tilanne miehen osalta erilainen mutta muuten sama eli minä todella haluton seksuaalisesti (lasten jälkeen siis) mutta mies onneksi on ymmärtäväinen.
Nyt juuri tilasin luontaistuotetta ja liukastetta, jospa niillä saisin hieman puhtia. Meillä mies on ollut niin pitkään niin kärsivällinen, että on jo aika hieman palkita häntä.
Mutta teidän tilanne kuulostaa hirveältä! Kuinka pienet teidän lapset ovat? Varmasti tuo alkaa jo verottaa rakkaudentunteitasi miestäsi kohtaan. Minua ainakin suorastaan puistattaisi koko mies.
Onko sun mahdollista saada keskusteluapua jostain, jotta saisit objektiivisen mielipiteen asiasta ja hieman jäsenneltyä tuntojasi?
Kovasti voimia!
Jos minä olisin sinä, niin lähtisin. Minua EI KUKAAN väkisin nai. Jos en halua, niin en halua. Haukkiminen ja ainainen vihjailu nyt on vihonviimeiset keinot haluttomuuden korjaamiseksi. Et sinä ap ole taloudellisesti riippuvainen miehestäsi, saa toimeentulotukea jolla pärjäät siihen saakka kun palaat töihin. Ei sillä juhlita, mutta luultavasti isommat juhlat sinulla on kun pääset eroon tuosta itsekkäästä siasta!
Ulkopuolelta on helppoa ymmärtää, miksei sinua huvita, mutta miehesi on varmaan niin syvällä tilanteessa, ettei näe sinun pahaa oloasi.
Jos haluat yrittää rakentaa tuota suhdetta vielä, niin auttaiskohan jonkinlainen parisuhdeterapia? Joku ulkopuolinen saattaisi onnistua katkaisemaan tuon huonon kierteen. Jos vaikka se tapa pyytää seksiä ja suhtautua siihen, ettei ole hyvä hetki, voisi muuttua normaalimmaksi.
Ethän kuitenkaan jää sietämään tuota!
koska mies omistaa vaimonsa. Miksi kukaan ei kyseenalaista tätä ?
Sen takia ajattelin sitä poliisiakin. Vaikka tyhmältähän se tuntuisi kävellä sinne, että saisinko täytellä vähän papereita, kun tuo mieheni nai minua liian usein.
Olen koko ajan ajatellut, että mieheni on jotenkin kypsymätön ko. asian tiimoilta ja siksi kykenemätön käsittelemään sitä tai puuttumaan omaan toimintaansa. Sillä on ongelmia lapsuudessa, väkivaltainen isä ja sitä tavallista tauhkaa, joten oon tukenut sitä minkä oon voinut. Mutta nyt alkaa tuntua siltä, että mun pitää pelastaa itseni, ennen kuin minussa tuhoutuu jotain lopullisesti.
Pariterapia lienee tosiaan ainut vaihtoehto, joka voisi vielä toimia. Minä oon tehnyt voitavani, eikä se riittänyt.
Kiitos vastauksistanne.
ap
jatkuvaa hinkuttamista kuitenki ja ihan typerissä tilanteissa ois pitäny alkaa paneen.. sellasta vallankäyttöö se on. halus muutenki aina sitoo mua ja takaapäin ym. kyl siinä halut tippuu pikkuhiljaa jos tuntuu et kaikki rullaa pillun ympärillä..
terapiasta voi olla apua mut ensin miehen pitäis kuitenki tajuta omatki virheet..
Minut on parisuhteessa raiskattu ja mulla meni puolivuotta ennen kuin sain asian edes itselleni tunnustettua. Tuntui vaan niin pahalta. JA klassinen tilanne. Koko ilta riideltiin, kun mies painosti seksiin. En ollut vapaasta tahdosta, joten hän vähän " tuikkas" . Harmittaa näin jälkikäteen, etten tehnyt asiasta ilmoitusta tai edes sanonut miehelle. Hän varmaan tekee samalla tavalla nykyisellekin kumppanilleen. Minä lopetin suhteen sen illan jälkeen, vaikka en edes itse oikein tajunnut miksi.
Mikään pakko ei ole tyydyttää miestä. Ei parisuhteessa kuin muussakaan. JOKAINEN on oikeutettu koskemattomuuteen.
Oma mieheni runkkaa tietääkseni päivittäin, koska mua ei haluta yleensä kuin oviksen tienoilla... Silloin meillä saattaakin olla seksiä monta kertaa päivässä ;) Mulle tuo runkkaaminen on aivan ok. Olen tehnyt miehelleni selväksi, että en harrasta seksiä, jos mua ei haluta. Siinähän tulee paikatkin vain kipeiksi.
En oikeasti ymmärrä naisia, jotkat vain miehen mieliksi " hoitelevat" tämän. Eikö teillä ole yhtään itsekunnioitusta?
ei siinä mitään väärää ole. minusta edellisn kirjoittajan suhteesa on hiukan vikaa jos rouva määrää milloin pannaan.
mutta taas ap:lla asia on toisessa ääripäässä.
halua niin sitten en halua
Hommaa elämä ettei tarvi tulla tänne päätä aukomaan nimettömänä ja ota asioista selvää ennen kuin lauot tyhmyyksiäs!!!!
Osta elämä!!!
Kyllä mies voi myös kieltäytyä, jos ei kiinnosta. Ja jos häntä haluttaa, voi hän tulla lämmittelemään minua, vaikka ei olisikaan ovisaika... Tuo halutus nyt vaan sattuu hormonien takia olemaan minulla noin. Kyllä meillä seksia on välillä muulloinkin, mutta yleisesti näin.
Miehen hoitelemisesta; suihin en ota, se on minusta epämillyttävä ajatuskin (mieheni ei myöskään tarvitse tehdä mitään mielestään epämiellyttävää seksin takia) ja en jaksa käsin miestäni runkata; ei vaan voimat riitä (miehelläni kestää kauan laueta).
Mitään vikaa ei parisuhteessa ole, jos molemmat ovat tilanteeseen tyytyväisiä. Toisin on, jos toinen joutuu PAKOSTA tai PAINOSTUKSESTA " antamaan" .
perässä ja ollut seksiä vailla. Ja suuttui, kun en suostunut. Joskus kun pääsemme kahden saunaan, sielläkin pakko saada. Ja jos ei onnistu, taas suuttumus. Miehelleni ei myöskään kelpaa " pelkkä" seksi, vaan minun on pakko saada orkku. Ja haluaa hinkuttaa ja hinkuttaa alapäätäni, niin että se usein jo sattuu. Mutta enhän saa sitä sanoa, kun olen epänormaali kun en " koskaan" halua. Omasta mielestäni haluan kuitenkin joskus, mutta mieheni haluaa olla oikeassa ja tietää tämän asian paremmin kuin minä. Mitäpä tässä sitten enää sanoisi...
13: