Seksuaalinen hyväksikäyttö parisuhteessa
On niin paha mieli. Viime yönä en suostunut painostuksesta seksiin, kuten niin monena yönä vuosien aikana, ja taas meillä haukutaan ja halveksitaan ja kaikkea sitä samaa paskaa. Nyt tuntuu, että on tullut joku raja vastaan; yöllä ajattelin, että jos tuo nyt taas " tuikkasee vähän" , niin marssin aamulla poliisille tekemään rikosilmoituksen. Mutta ei sitten tuikkassut vaan tyytyi haukkumaan ja nimittelemään.
Enää en jaksa rakentaa tästä toimivaa suhdetta. Mies on muuten ihana, hauska ja hyvä isä lapsille, mutta minä en enää kestä tätä ikuista varpaillaanoloa. Aina olla valppaana tulkitsemassa merkkejä, aina käydä rajankäyntiä itsensä kanssa, että haluaisinko nyt edes hiukan, jotta voisin jälki-itkuitta suostua. En jaksa. En jaksa pyydellä anteeksi ja hyvitellä. Nyt nimeän tämän siksi, mitä se oikeasti on. Se on raakaa seksuaalista hyväksikäyttöä. En jaksa enää " ymmärtää" miestäni. Miten tästä selviää? Miten eteenpäin? En tiedä.
Kommentit (70)
Usein saan orgasmin ennen miestäni, mutta kyllä hän saa jatkaa loppuun asti, jos ei liian pitkään mee. Joskus kyllä lopettaa ihan omasta aloitteestaan, kun on todennut, että nyt ei kyllä tuu helpolla. Kuten sanoin, miehelläni menee pitkään saada. Tällöin hän yleensä runkkaa itsensä sängyssä katsellen minua.
T:47
Kipua aiheuttava seksi on hieman eri asia kuin naisten k-kiertoon liittyvä oikkuilu ja " olen kiimainen vain oviksen aikaan" -mentaliteetti.
Kokemusta on naisista, jotka eivät muka yhtään halua, mutta jälkeenpäin sanovat, että voi luoja kun teki hyvää. Naisista ei hullukaan ota selvää, mutta jotenkin on pärjäilty...
Vierailija:
Mitäs jos sun naisesi saisi hillitöntä iloa siitä että rassaa sua dildolla anaaliin, mutta sua se vaan sattuis ja vituttais?
ETkö suostuisi, vaikka se ois vaimosta NII-IN kivaa? Päivästä toiseen ja viikosta toiseen...Vierailija:
Miksi naiset on niin helvetin vaikeita, ettei voi harrastaa seksiä vaikka tietää, kuinka hyvältä orgasmi tuntuu? Vai etkö ole ikinä saanut orgasmia? Ongelmasi on se, ettet saa halujasi pintaan muulloin kuin oviksen aikaan, jonkun on siis kaivettava halusi esiin ja taatusti saat orgasmin ja tuntuu hyvältä vaikket edes halunnut seksiä.Silloin kun vaimo ei itse käy kimppuuni hänet on todella helppo suostutella seksiin; klitorista kun hyväilee hellästi liukuvoiteen kanssa, niin paluuta ei ole. Onneksi ei tarvi mitään tuntien, jopa päivien pohjustamista, kuten jotkut vaikeat yksilöt.
Olen pahoillani ettet ota mieheltäsi suihin. Niin sanoi vaimonikin 9 vuotta sitten, että on yksi asia mitä ei suostu tekemään. Tuo mielipide kesti ehkä 2 viikkoa, ehkä asiaa auttoi se, että olin tehnyt hänelle selväksi, kuinka paljon haluan maistaa hänen pilluaan. Nyt suihinotto kuuluu lähes aina seksiimme, puolin ja toisin.
Vierailija:
Tuo halutus nyt vaan sattuu hormonien takia olemaan minulla noin. Kyllä meillä seksia on välillä muulloinkin, mutta yleisesti näin.Miehen hoitelemisesta; suihin en ota, se on minusta epämillyttävä ajatuskin (mieheni ei myöskään tarvitse tehdä mitään mielestään epämiellyttävää seksin takia) ja en jaksa käsin miestäni runkata; ei vaan voimat riitä (miehelläni kestää kauan laueta).
AP:n mies on perverssi sadisti esineellistäjä. Tyypillinen raiskaaja, joka kiihottuu alistamisesta ja voiman/vallankäytöstä. En voisi kuvitella kiihottuvani naisesta, joka ei halua minua tai katsoo tv:tä tai lukee lehteä seksin aikana.
Toivottavasti saatte asian jotenkin selvitettyä. Älä kuitenkaan enää alistu mihinkään pakkopanemiseen. Se varmaan vaan pidemmän päälle pahentaa tilannetta.
Tsemppiä ja jaksamisia.
Sekä ap:n kaltaiset raiskatut naiset että myös ne naiset, joista mies/seksi/penis on jotain saastaista ja inhottavaa, johon nyt just ja just voi joskus harvoin koskea. Aivan kauheita parisuhteita teillä melkein kaikilla.
hanki toi :D ajatteleepahan vähän ennen kuin seuraavan kerran " tuikkasee"
Miksi tekisit siis rikosilmoituksen?
Se vaan tuntuu olevan ihan ok.
Mä olen ainakin monta kertaa sanonut miehelle, että nyt riitti, jos hällä kestää ja kestää. Koska se tuntuu musta ällöttävälle ja vie mun haluja ja saa aikaan inhoa seksiä kohtaan. Kun mä olen saanut orgasmin, haluan heti tehdä jotain muuta.
Vierailija:
Mutta se, että passitit miehesi suihkuun saatuasi orgasmin särähti kyllä pahasti korvaan. Eikö sulla ole sen vertaa halua miellyttää miestä, että annat hänen tulla sisääsi? Se nimittäin tuntuu huomattavasti paremmalta kuin oman käden kautta tuleminen. Ja senhän miehesi sinne suihkuun meni tekemään. Itsekästä.
Käy juttelemassa esim turvakodilla ensin, uskon, että sieltä saat hyvät ohjeet jatkoon..
miehesi ei ole terve ja sinä sairastut kohta jos tuo tilanne jatkuu, etkä puhu siitä kenellekkään. Olet ottanut jo ison askeleen, kun tiedostat asian. Paha asia tuo parisuhteen sisäinen " raiskaus" ..
En ole aiemmin tästä kirjoittanut tai puhunut missään. Eikä kukaan mun miehestäni uskoisi. Mukava ja pidetty ihminen, aivan tavallinen perheenisä.
näytti (ja vielkin) ja esitti niin et iteki uskoi, hyvää, kilttiä perheenisää.. kaikki syytti vaimoa, miks se on semmonen ja semmonen ku " noin hyvä mieskin hällä" niin.. onneks kuitenki (mutta vasta monen monen vuoden päästä) tuli ero ja ilmi, että ukko oli oikea paska narsistinen tyyppi.... joo, muuten kyllä mukava, sosiaalinen ... mutta niiiiiiiiin narsistinen. ja osasi valehdella ja esittää vaikka mitä..
korkeintaan joutuisit perättömän ilmiannon takia hölmöön valoon.
Tee aikuinen ratkaisu: Lähde.
Ota ihmeessä yhteyttä tukinaiseen (www. tukinainen. fi)
He osaavat sinua auttaa tässä asiassa varmaan parhaiten.
Ja voimia
Siitä tuo poliisiajatus. Mutta kun olen tämmöinen lahoperse lehmä ja ihan vittumaisuuttani pihtaan tavaraani, niin mitäpä minä poliisilla. Saatana että voi olla miehellä huono mäihä, kun tämmöisen sai vaikka vaimoa toivoi.
Vaikea on lähteä, vaikea jäädä. Taloudellisesti oon tällä hetkellä täysin riippuvainen miehestä. Ammattini takia en saa edes mitään työttömyyskorvauksia tai muita tukia. Apurahaelätti siis, mutta kun ei niitäkään saa.
ap
Yksi naisista hieman alkoholisoitunut, yksi käyttää masennuslääkkeitä ja yksi on nyt eroamassa.
Kaikki akateemisesti koulutettuja ja mahtavia perheenisiä. Ei todellakaan uskoisi!
Tämä lienee suht yleistä mutta niin tabu, ettei siitä puhuta. Naiset syyttelee itseään, kun ei huvita sekstailla ja miehet lukee iltapäivälehdistä, kuinka monta kertaa viikossa keskimäärin suomalaiset rakastelee ja sitten vaatii sitä vaimoltaan :(
miesten oikeesti tarvii saada. onko niin iso vaiva edes ottaa poskeen jos ei itse yhdyntään pysty. ja jos on päänsisällä se vika niin sitten hakemaan apua. väliaikeisesti ymmärrän " pihtauksen" , mutta en jos jatkuu pidempään.
tai antakaa sitten edes lupa käydä vieraissa.
ja, kyllä, ihan nainen olen.
Nämä naiset ovat ainakin olleet ennen lapsia ihan seksuaalisesti aktiivisia mutta lasten tulo ja siihen lisäksi erilaiset elämään kuuluvat kriisit verottavat monella seksuaalisista innokkuutta.
Mutta ei riitä miehillä malttia olla jonkun aikaa vain läsnä, lohduttaa ja kuunnella vaan aina ollaan pillun perässä...
Naisen taas ei ole pakko nauttia jos ei siltä tunnu, mutta parisuhteessa pitää toista sen verran huomioida, että edes kerran viikossa hoitelee miehen vaikka jotenkin muuten kuin yhdynnällä. Ei ole paljon vaadittu, ja perheväkivalta ja painostus vähenevät silmissä.
Mutta se, että passitit miehesi suihkuun saatuasi orgasmin särähti kyllä pahasti korvaan. Eikö sulla ole sen vertaa halua miellyttää miestä, että annat hänen tulla sisääsi? Se nimittäin tuntuu huomattavasti paremmalta kuin oman käden kautta tuleminen. Ja senhän miehesi sinne suihkuun meni tekemään. Itsekästä.