Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua pelottanut np-ultraan mennessäsi, että sikiö ei olekaan enää elossa?

Vierailija
26.06.2007 |

Itse en pelkää sitä, että löytyisi jotain poikkeavaa, vaan sitä, ettei sieltä löydykään enää elämää. Tyhmää? Mutta eihän sitä itse voi mistään tietää, jos sikiö on tässä vaiheessa kuollut. Rv 7 nähty syke ja yritän ajatelle positiivisesti, että vauvalla on hyvät mahdollisuudet selvitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus olen vielä raskaana, en tiedä haluanko mennä np-ultraan ollenkaan.

Vierailija
2/4 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi suurimmalla osalla pelko on ihan turhaa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä raskaudessa en osannut vielä pelätä, mutta kohtalon ivaa siellä sitten selvisikin että raskaus oli mennyt kesken jo pari viikkoa aiemmin.

Seuraavissa raskauskissa pelkäsin molemmissa, onneksi kuitenkin löytyi elämää molemmilla kerroilla ja kaikki hyvin :o)

Vierailija
4/4 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaudessa pelätään keskenmenoa ja sitä, että sikiö ei olekaan enää elossa np-ultrassa. Keskiraskaudessa pelätään, että rakenneultra paljastaa jotain poikkeavaa. Loppuraskaudessa lasketaan liikkeitä huolissaan. Synnytyksessä päällimmäinen ajatus on, että onhan se terve. Kun vauva sitten on maailmassa, käydään tarkistamassa että se hengittää vielä. Pelätään kätkytkuolemaa. Sitten pelätään sairauksia ja loukkaantumisia kun lapsi hieman varttuu. Kun hän alkaa liikkumaan itsenäisesti kodin ulkopuolella, pelkolistalle tulee sieppaajat, pedofiilit yms. Kun hän aikuistuu ja lähtee maailmalle, silloinkin pelätään.

Kaikesta huolimatta, äitiys on ihana asia <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän