Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla on suhde varattuun mieheen

Vierailija
07.10.2008 |

ja äsken pistin viestiä sen tyttöystävälle että sen miehellä on toinen... saas nähä miten reagoi. mä vaan haluun itelleni tän miehen, tätä salailua on kestäny jo puol vuotta. en tajuu miten se on ees kestäny sitä muijaa, on niin rumakin... mä olen sata kertaa kauniimpi ku se, laihempi ja muutenki fiksumpi...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi iso virhe että laitoit viestiä sen tyttöystävälle. Sun ois pitänyt jotenkin "salaa" jäädä kiinni sille. Nyt on mies sulle vaan tosi vihainen.

Vierailija
22/26 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä erotuksella, että me molemmat ollaan perheellisiä yli 30 vuotiaita eikä kumpikaan mollaa omia puolisojaan. Reilusti yli vuosi on näin jatkunut.

Oli ap sitten provo tai ei, niin jokainenhan tekee itse omat valintansa ja kantaa siitä seuraukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia ne miehet on että ne sanoo mitä nainen haluaa kuulla. Miksiköhän se ei ole jo jättänyt tätä naistaan jos on siitä eroon halunnut? On varmaan mies TOSI iloinen kun teit sen sen puolesta. Noin sitä pitää!

Vierailija
24/26 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos olisin toinen nainen, niin eipä heti tulisi mieleen mennä vaimolle kertomaan. Mies varmasti sanoo, että haluaa vaimosta eroon vaikka ei haluaisikaan. Olethan silloin paljon antavaisempi, tyttörukka, kun kuvittelet että teillä on tulevaisuus yhdessä :)

Tule ihmeessä kertomaan, miten tämä ukkomiehesi suhtautui paljastukseesi :)

ff 78

Vierailija
25/26 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää halua nähdäkään sinua tuollaisen lapsellisen tempun jälkeen. Nyt viimeistään huomana että ikäeroa on liikaa. Aikuiset ole noin tyhmiä että lähettää rakastajassa tyttöystävälle viestin! Olisit jättänyt muita merkkejä itsestäsi.

helsingissä asutaan molemmat, minä ja tää mies. niin ja ikää mulla on 18 ja tää mies on 32. niin namupala et oksat pois... nams

Vierailija
26/26 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaamattomia siis voisi jättää. T;Yks utelias

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä