mulla on suhde varattuun mieheen
ja äsken pistin viestiä sen tyttöystävälle että sen miehellä on toinen... saas nähä miten reagoi. mä vaan haluun itelleni tän miehen, tätä salailua on kestäny jo puol vuotta. en tajuu miten se on ees kestäny sitä muijaa, on niin rumakin... mä olen sata kertaa kauniimpi ku se, laihempi ja muutenki fiksumpi...
Kommentit (26)
sillä erotuksella, että me molemmat ollaan perheellisiä yli 30 vuotiaita eikä kumpikaan mollaa omia puolisojaan. Reilusti yli vuosi on näin jatkunut.
Oli ap sitten provo tai ei, niin jokainenhan tekee itse omat valintansa ja kantaa siitä seuraukset
Sellasia ne miehet on että ne sanoo mitä nainen haluaa kuulla. Miksiköhän se ei ole jo jättänyt tätä naistaan jos on siitä eroon halunnut? On varmaan mies TOSI iloinen kun teit sen sen puolesta. Noin sitä pitää!
Joo jos olisin toinen nainen, niin eipä heti tulisi mieleen mennä vaimolle kertomaan. Mies varmasti sanoo, että haluaa vaimosta eroon vaikka ei haluaisikaan. Olethan silloin paljon antavaisempi, tyttörukka, kun kuvittelet että teillä on tulevaisuus yhdessä :)
Tule ihmeessä kertomaan, miten tämä ukkomiehesi suhtautui paljastukseesi :)
ff 78
Ei enää halua nähdäkään sinua tuollaisen lapsellisen tempun jälkeen. Nyt viimeistään huomana että ikäeroa on liikaa. Aikuiset ole noin tyhmiä että lähettää rakastajassa tyttöystävälle viestin! Olisit jättänyt muita merkkejä itsestäsi.
helsingissä asutaan molemmat, minä ja tää mies. niin ja ikää mulla on 18 ja tää mies on 32. niin namupala et oksat pois... nams
Huomaamattomia siis voisi jättää. T;Yks utelias
Oli tosi iso virhe että laitoit viestiä sen tyttöystävälle. Sun ois pitänyt jotenkin "salaa" jäädä kiinni sille. Nyt on mies sulle vaan tosi vihainen.