mulla on suhde varattuun mieheen
ja äsken pistin viestiä sen tyttöystävälle että sen miehellä on toinen... saas nähä miten reagoi. mä vaan haluun itelleni tän miehen, tätä salailua on kestäny jo puol vuotta. en tajuu miten se on ees kestäny sitä muijaa, on niin rumakin... mä olen sata kertaa kauniimpi ku se, laihempi ja muutenki fiksumpi...
Kommentit (26)
helsingissä asutaan molemmat, minä ja tää mies. niin ja ikää mulla on 18 ja tää mies on 32. niin namupala et oksat pois... nams
että se mies vielä haluaa sut kun olet menny ite kertomaan sen tyttöystävälle ton? Ja se kauneus on katsojan silmissä ja sulla on vaan yhdet joten älä yleistä. "laihempi ja muutenki fiksumpi..." Mitäköhän toi tarkoitti, ai että se laihuus on osa fiksuutta? Huomaa kyllä että olet vielä teini! Sori vaan!
No, onnea vaan sulle. Mitä ilmeisemmin kyllästyt jossain vaiheessa siihen mieheen tai se sinuun. Kun ei oo enää mitään jännitystä, niin sen jälkeen se onkin pelkkää arkea ja toisen huonot puolet tulee esiin ja alkaa ärsyttämään.
Kaikkein eniten ehkä säälin kuitenkin miestä, jos nimittäin sinut valitsee. Vaimo saa pisteet täältä ja varmasti tulee pärjäämään. Susta miehestä en olis ihan varma.
ei kuulemma usko mua, ei voi uskoa et sen mies olis sitä pettäny... no niin se vaan on. tänäänki tää mies tulossa mun luo, sanoi sille akalleen että se on lähös työreissulle lahteen... ihanaa viettää sen kanssa monta päivää :) pitääpä lähettää sille horolle uus viesti ja selventää asioita... toivottavasti tää mies ei nyt suutu ku ei tiedä et oon meidän suhteen menny paljastaan... no tuskin, oon niin ihana sen mielestä ja voin vaikka ottaa siltä suihin, niin eiköhän se korjaa tilanteen :)
tuskin kukaan on niin tyhmä, että luulee miehen tulevan riemusta kiljuen naiskentelemaan, jos muija on juuri paljastanut suhteen tämän vaimolle. ei siinä suihinotot auta, heh.
että se haluu itekki jättää tän naisen niin eiks oo vaan hyvä et mä säästin tän siltä? ja ei tää oo provo, ootte vaan kateellisia ku jollain on säpinää ;) taidanki mennä pukeen jotku hepenet päällle ja yllättään tän miehen... mitä luulette, oisko joku hoitsupuku kiva? tai kissanainen? vai ptäskö mennä avaan ovi ihan ilkosillaan? hih :)
ap
ilkosillas päivystää siihen oven rakoon. Eka mies joka tulee on postimies aamulla. Luuletko tosiaan että se on vielä tulossa sun luo? Kun kuulee mitä olet tehny? Naurettavaa!
Niin niin niin provo. Kun oliskin totta! Olisi kiva tuntea ylemmyyttä ap:n typeryyttä kohtaan. Mutta kun ei kukaan, joka pystyy kirjoittamaan tietokoneella puoliksi ymmärrettäviä lauseita, voi olla niin tyhmä kuin ap esittää olevansa.
just äsken se muru soitti et tuoko jotain ruokaa tullessaan :) sanoin et tuo vaan, mulla on sille sit yllätys ja jälkiruoka valmiina :) siis ei se vielä tiedä tästä mun jekusta... :) jos ei sit tää akka oo sille menny jo soitteleen ja märiseen...
ap
teen siellä joskus tanssikeikkaa :)
ap
on mulla ollu useita samanlaisia suhteita ja muutenkin... mua vaan viehättää enemmän varatut miehet :)
ap
ei kuulemma usko mua, ei voi uskoa et sen mies olis sitä pettäny... no niin se vaan on. tänäänki tää mies tulossa mun luo, sanoi sille akalleen että se on lähös työreissulle lahteen... ihanaa viettää sen kanssa monta päivää :) pitääpä lähettää sille horolle uus viesti ja selventää asioita... toivottavasti tää mies ei nyt suutu ku ei tiedä et oon meidän suhteen menny paljastaan... no tuskin, oon niin ihana sen mielestä ja voin vaikka ottaa siltä suihin, niin eiköhän se korjaa tilanteen :)
Haukut rakastajasi naista horoksi. Onko noin huono itsetunto? Lähetät tälle viestejä. Etkö luota, että mies valitsee sinut?
Noilla konsteilla et varmasti ko. miestä itsellesi saa. Hän haluaa vain teinipilllua ei muuta.
VAUVA-palstalla. Just just. Lopeta jo, provo.
me ollaan tän miehen kanssa tapailtu jo vuoden verran, käyty yhdessä juhlimassa, ulkomailla jne... ja tän miehen kaveritki tietää musta. on sanonu rakastavansa ja palvovansa mua. säälistä ollut muijansa kans, kun se on niin pihtarikin. ja mä pistin jo miehelle viestin että kerroin sen muijalle. se vaan laitto takas että ei taida sit uskaltaa sit mennä kotiin vähään aikaan. no parempi mulle, saampa pitää sen täällä pidempään :)
ap
Siis oikeesti. Onko sulla isää? mä voisin hyvin kuvitella että haet jotain isähahmoa itsellesi, ehkä tietämättäsi. Sulla on varmaan todella paha olo, et sä muuten täällä nimettömänä avautuisi.
Voinko mä jotenkin auttaa sua? ihan puhut mikä painaa ja kerrot ne todelliset huolet ja murheet.
Tsemppiä! toivottavasti sä joskus saat perheen ja miehen joka rakastaa sua vilpittömästi. Toivottavasti löydät joskus itsesi, nyt sä tunnut olevan ihan hukassa.
kai täällä saa palstailla kuka haluaa??? mulla on haaveena perustaa perhe ja saada monta lasta, täältä oon saanu jo vaikka mitä vinkkejä :)
ap
ja äitikin. :) vierailen heidän luonaan aina kun mahdollista. asuvat vähän kauempana. eikä mulla ole mitään ongelmia, oon onnellisempi ku koskaan ennen oon ollu :)
ap
Joko olet provoilusta elämäsisältöä hakeva, oikeasti vähän vanhempi äiti, tai sitten sulla on kyllä tooooodella pitkä tie edessä. Laita ihmeessä niitä hepeneitä päälle, miehet rakastaa fetissileikkejä- rakkauden kanssa tolla sun puuhalla ei kyllä ole mitään tekemistä:(
luulin et olit 14 vee