Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** 3-kuumeilijat *** vko 26

25.06.2007 |

Uusi pino

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarald: Kiitos kannustuksesta! Mulla on kyllä jo usko aika lopussa. Jotenkin haluaisin tietää, onko raskaaksitulemiselle edes mahdollisuutta, vai kannattaako luopua koko ajatuksesta. Kummallista, miten tää yhtäkkiä kolmannella kerralla onkin näin vaikeaa. Vai johtuuko se iästä (30 v.)?? Onnellista odotusta sinulle!

mp73: eilen alkoi sellainen vaaleanpunainen vuodon " alku" , joka enteilee tätiä ihan lähiaikoina. Ja tänäänhän täti kurvaskin paikalle. Mä olisin niiiiiin halunnut kotiloihin tai maalismammoihin jo. *Snif*

).( Aika jännä, eilen aamulla näin ennen heräämistä unta, että täti ilmoittelee tulostaan, kun menen vessaan. Heräsin, menin vessaan ja kävi juuri niinkuin olin nähnyt unta. Ihan kuin dejavu. No, nyt koitan taas nousta täältä suosta. Parempaa onnea muille!!

Eppu2, yk8, kp 1/27-30

Vierailija
22/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. kokemusta on... Olin silloin juuri plussannut ja kai se paistoi naamasta kun vauvan hankintojen ajankohtaa kysyttiin, siis työhaastattelussa. Yritin jotain ett " ei oo miehen kanssa vielä sen kummemmin suunniteltu, tulee sit jos on tullakseen..." Kummasti muuttui käytös mua kohtaan sen jälkeen, vaikka olin päässyt haastatteluissa jo tosi pitkälle. Joku toinen raskautunut oli päässyt livahtamaan tämän silloin avatun vaateliikkeen myyjäksi mutta kummasti hän oli juuri se, joka sai lähteä jo koeaikana.

Eli kokeile ensin, jos saat työpaikan, ettei tarvitse myöhemmin harmitella. Eihän sitä tiedä, kauanko raskaaksitulo kestää tai jos tuleekin esim. alkuraskauden aikana km (mitä en todellakaan toivo) mutta vauvan saanti voi silti viivästyä niin, että ehdit paiskia töitä yllin kyllin ja tyytyväisenä jäädä äippälomalle. Varsinkin jos saat loman jälkeen palata takaisin samaan työhön.

Naisvaltaisilla aloilla on hyvin yleistä, että äitiysloman sijaisella on äitiyslomansijainen... tarttuvaa...

Ja aina voit kieltäytyä paikasta, vaikka sen saisitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksesta. Mä olen jo haastattelut ja tasotestauksen läpi käynyt. Nyt tässä enää odotellaan vastausta että valitaanko vai ei. Niiden pitäs ilmoittaa heinäkuun puoleenväliin mennessä. Multa ei onneksi kysytty missään vaiheessa, että onko lisää suunnitteilla tms... mut ajattelin että jos satun plussaamaan ennen kun saan tietää siitä paikasta niin sanon niille siinä vaiheessa suoraan, että ottavatko minut vaikka olen raskaana, tai sitten kun se työ alkaisi vasta syyskuussa niin jos ennen sitä plussaan niin voisin ilmoittaa asiasta (tai sitten en...). Ei ainakaan tulis sit mitään valituksia jälkeenpäin.

Vierailija
24/30 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarald: Kiitti kannustuksesta! Sä oot jo noin pitkällä odotuksessa! Näin se aika mennee! Välillä kyllä on toivo menny tähän koko puuhaan, mutta vaavia niin toivoo kovasti..

Defeis: Minusta tuntuu että plussa se on jos siihen viiva tulee. Voihan olla että on niin alussa että tulokset vaihtelee. Jaksuja!!!

Äiti1983: Mulla sama juttu! Eilen soittivat haastatteluun ja tänää se on klo 9. Kyllä vähän mietityttää kans koko asia, mutta toimistosihteerin paikkoja ei kasva puissa täälläpäin! Joten ei muuta ku täysillä haastatteluun! Raskaus ei ole sairaus, vaan etuoikeus!

Eppu2: VOI PAS...!!!! Mulla taitaa kans täti tulla joskus, tuntuu että tää onki vaan yllättävän pitkä kierto!!! Jaksuja ja isohali sinulle!!!

On: Testi tehty, tulos nega....... Tein apteekin omalla. Kontrolliviiva oli aika haalea, selvä viiva mutta haalean punertava. Kyllä se taitaa olla vaan pitkä kierto, tulis ny täti jos on tullakseen. Huomena lähden juhlimaan ystäväni kanssa ja taidan ottaa pari olutta.

mp73, yk7, kp 41/30

Vierailija
25/30 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajan on sellainen tunne että menkat alkaa, mutta ei ei ja ei. Tulis sit jos on tullakseen...vatsa kipeä, selkä kipeä...mutta myös toisessa rinnassa arkuutta, jota ei mulla yleensä ole menkkojen aikaan..?

Odotan myös sen takia, että alkaisivat, kun mulla ei ollut mitään käsitystä että koska mulla on menkat ollu viimeksi...vissiin joskus touko-kesäkuun vaihteessa...kai...kun tulis niin tietäs sit ainakin mihin tähtäis toi la jos tulis raskaaksi.

Mp73: Toi oli hienosti sanottu! Ja täysin totta. Kiitti. Toivottavasti sulla meni haastattelu hienosti!!! Kysyttiinkö kriittistä kysymystä??? Jos niin mitä sanoit, ja mikä oli reaktio? Tsemppiä! Mä hain pankkiin palveluneuvojaksi ja ne on kans aika harvinaisia paikkoja, varsinkin täällä...kyllähän jotain kesätöitä vois saada siltä alalta, mutta tää on vakituinen paikka ja kaiken lisäksi ne kouluttaa ihan valtavasti lisää!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja koitetaan nyt saada tuloksia aikaan kaikki =)))

Vierailija
26/30 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti1983: Ei onneksi kysytty mitään kriittistä, muuta kuin että onko esteitä, jos joutuu joskus iltaisin mennä avaamaan ovia ja keittelemään kahveja, jos on kokouksia tms. Ei tietenkään esteitä (ainakaan tällä hetkellä =)

Haastattelu meni tosi hyvin, soittivat parin tunnin päästä haastattelusta ja sain sen työn, YES!!! Työ on aika erikoisesti niin, että se kestää 2kk, elo-ja syyskuu. Elokuussa tää paikka laitetaan julkiseen hakuun, mutta taitaa olla sit paremmat mahikset se saada jos hoidan homman hyvin. Se olis sit vakkari työ! Eipä ole koskaan käyny näin että vuorokauden sisään sain työpaikan =) Torstaina soittivat iltapvllä ja perjantaina puolenpvn aikaan sain työn! =) Yes, meni ihan pasmat sekasin!

Eipäs tämän ihanempaa kerrottavaa! Tätiä ei näy... rinnat ollu hieman arat, mutta ne on ollu muutenkin pillereiden lopettamisen jälkeen. Tänä iltana lähden sit ulkoilmakeikalle, ja aion ottaa pari olutta... Eilen testi näytti sen negan, että kait sitä tohtii ottaa vähän, vai mitä mieltä ootte???????

Mukavaa viikonloppua kaikille!!!

mp73, yk7, kp 42/30

Vierailija
27/30 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa, että sait sen työn! Olipas todellakin nopeaa toimintaa! Ja sinähän tietenkin hoidat työsi hyvin niin että saat jatkaakin! =) Mä vielä jatkan jännittämistä sen suhteen...

Tottakai voit ottaa kaljaa, niinkauan kun testi on nega niin ei voi lastakaan sillä vahingoittaa vaikka olisikin raskaana...niin olen ainakin kuullut!

Tein eilen piruuttani testin, nega oli... mut rinnat on turvoksissa! Ihan selvästi, kun ei meinannut rintsikat mahtua päälle äsken kun puin... Sellainen pingoitustunne kokoajan.....???????? Voisko olla..??

No jos ei tätiä ala kuulumaan ens viikolla niin testaan sitten uudestaan loppuviikosta, on vaan niin typerää, kun ei sitä testiä millään jaksaisi pitää vaan tuolla kaapissa odottamassa...ja sit kun sen tekee niin harmittaa kun on nega ja meni sen jo tekemään! =/ No tällaista tää kait on...

Ihana kirjoitella tänne ja jauhaa tätä samaa, kun ihan ymmärrettävästi ukko ei kokoajan jaksa kuunnella ; ) Me mietittiin illalla nimiä mahdolliselle tulokkaalle. On niin poikavoittoinen suku, että kun on todella todennäköistä, että poika tulee niin nimen valinta on jo todella hankalaa! Miehen sukuun on syntynyt viim. 60 v aikana kokonaista 3 tyttöä!!! Ja mun mies on niistä jo yhden tehnyt, että mun mahdollisuudet saada oma prinsessa on aika pienet, mutta elättelen toivoa senkin suhteen...vaikka on nämä pojatkin aika tosi mahtavia vesseleitä! =)

Huh, tulipa taas tekstiä, kun innostui kirjoittamaan. Innostukaapas nyt kaikki muutkin kirjoittelemaan!

Vierailija
28/30 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Mp73 työpaikasta! Äiti1983: toivottavasti sinullakin tärppää työpaikan suhteen. Tietysti molemmille toivotan onnea myös vauvarintamalla!

2pojanäiti74: toivottavasti saatte sen haluamanne asunnon!

ON: Mulla kp27, eilen testasin negan. Ekaa kertaa tilasin netistä testejä, kun näyttää siltä etten malta aina odottaa ja testailen " himona" jo ennen aikojani.

Muuten, missä on Uusi, vai hävisikö jo odotajiin. Multa on mennyt nyt varmaan joku juttu ohi??!!

Viola

Vierailija
29/30 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mp73 ja Viola-71:

Se asunto myytiin toiselle.. Että se siitä. Minkähän takia välittäjä sitten soitti miehelle,e ttä kaupat on auki ym. ? Luulenpa, että halusi varmistaa ,e ttä talolle löytyy uusi ostaja nopeasti jos nuo toiset eivät sitä osta. Soitti kaksi kertaa siitä talsota ennen kun tuli uutinen ,e ttä kaupat on jo tehty. No, se ei ollut sitten kait tarkoitettu meille.

Olen yksin pienten kanssa kotona ja miehen vanhin poika on myös, kun muut ovat Lahdessa kun siellä on Jalkapalloturnaus. Miehen on 10v poika siis harrastaa jalkapalloa (vaikka valittikin, että pitääkö mun kesälläkin käydä harkoissa..). Oli ihan outua mennä eilen nukkumaan kun miehen paikka oli tyhjä. Hän tulee yleensä vasta myöhemmin nukkumaan, mutta silti. Ei meinannut uni mulle tulla. Lapset (pienemmät) nukahtivat kyllä aika pian. Mutta näin sitä huomaa,e ttä vaikka välillä on rankkaa ja tapellaan, niin sitten kun toinen on pois, niin unta ei meinaa saada.

Ja malttamattomana odotan milloin serkkuni vauva syntyy. La on 4.7. Mutta on jo supistellut kipeästi, mutta sitten ne ovat loppuneet kesken.

mp73: Pidä hauskaa! =)

Eipä tässä sen erikoisempaa. Hyvää viikonloppua!! =)

Vierailija
30/30 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2pojanäiti74: Harmi että se asunto meni, varmaan välittäjä yritti teiltä saada vielä korkeampaa tarjousta tai jotain. Jospa te olettekin liikaa yhdessä, tulee niitä riitoja silloin helpommin? Meillä ainakin on niin että jos mies on pitkään tässä jaloissa pyörimässä ja itsekään ei ole päässyt tuulettumaan vähään aikaan alkaa pinna kiristyä.

Defeis: mites siellä, joko alettu pinnasänkyä kokoamaan tai jotain vastaavaa ;)

Kysymys: onko kukaan kokeillut kuukuppia? Mulle on sellainen tulossa nyt. Olen jo sitä pitkään harkinnut ja nyt sain aikaiseksi sen hommata.

Tilasin myös 10 kpl raskaustestejä. Nyt sitten tietysti olen raskaana kun menin tilaamaan ison nipun testejä ja ton kuukupinkin (toiveajattelua).