Tutta, kevään 06 retrot =)
Mielipiteitä ja kommentteja?? Siis Tutan sivuilta ne ainakin näkee (www.tutta.com) Itse tykkäsin siitä nallekuosista, raikas =)
Kommentit (6)
Ankkapaita+ shortsit oli kanssa ihan kivat, mutta ei niistä kyllä ekana sana retro tule mieleen...
Ovatkohan nuo uudet tutat yhtä huonolaatuisia kuin syksyn viime vuoden mallisto?
Kivoja kylläkin -varsinkin ankat.
Kaupassa eilen bongasin uusia Tutan frotee-retroja. Pakko oli ostaa vihreä froteinen kypärämyssy :)
Vihdoin nuo kevät retrot tulivat. Kuten täällä on jo mainittu, niin ei kovin retromaiset, mutta ehkä tuo ankka on joskus ollut kuviona potkupuvussa?! Ankka on kyllä niin söpö ja taitaa olla niin että pitää ostaa koko ankka sarja. Värit ovat kyllä pettymys, jälleen perinteinen sininen ja punainen. Syksyllä sentään oli se vihreä tarjolla ja sitä olisin kaivannut nyt kevään retroissa myös. Toivottavasti ensi syksyn retrot ovat väriltään laajemmat esim oranssi ja ruskea olisivat hyvät! Nyt vaan odottelemaan milloin tulevat kauppaan. Täytyykin mennä uudestaan sivuille katsomaan mainittiinko tuo myyntituloaika, jotta osaan olla oikeaan aikaan oikeassa paikassa :-)
Minun silmääni ei miellyttänyt. Oli aika pliisun värisiä ollakseen retroja!
meidän naiset ei tarvi yhtään lisää vaatteita, mutta nyt on ihan pakko hommata kesäksi noi ankkapaidat :)
Oli kivan näkösiä joo, mutta ei mun mielestä ollenkaan niin retroja kuin aiemmat, ne ensimmäiset oli aivan ihania (kärpässieni, omppu ja volkkari). Ihana silti, että saadaan värikkäitä vaatteita! Noihinkin olisi kyllä kaivannut oranssia ja vihreää, eikä aina sitä punaista ja sinistä pelkästään.