Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥♥♥PikkuEnskojen alkuviikko ma-to♥♥♥

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää välittäkö KIROTUSVIHREISTÄ!!!!!! :DDDD

Vierailija
42/44 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Täällä mä vaan kukun... Arttu varmaan ehtii heräämään yösyönnille, ennenkuin ite pääsen sänkyyn asti! Rytmi on ihan sekasin, kun on saanut nukkua miehen loman ansiosta aamulla kymppiin asti, niin nyt ei sit illalla uni maita :( Ja ens viikolla pitäis tottua taas aikasempiin herätyksiin *huoh* No, onneks miehellä on vielä se 3vkon loma elokuussa! =)

Hitsi, kun en kirjota tonne wordin puolelle, niin ikinä en muista mitä kaikkea piti kommentoida. Meillä on vielä appivanhempien tietokone täällä paikoillaan, niin pelkään tallentavani näitä juttuja jonnekin ihme tiedostoihin, jos sinne wordin kautta menen kirjoittelemaan... No, ens vkolla he pääsevät vihdoin muuttamaan, ja itekin aletaan saada sitten omia tavaroita järjestykseen :) Helpottaa tämä kirjoittaminenkin ;)

PAJUSKA - voi sua yksinäistä! :( Saa nähdä, pitääkö miehenkin heinäkuussa lähteä taas keikalle jonnekin... Se on niiiin tylsyttävää olla yksin kotona, vaikka mäkin aina koitan keksiä vaikka mitä puuhaa, ja tykkäänkin välillä olla ihan rauhakseen ja yksin. Mutta jo viikko yksin tuntuu tylsältä! Koitahan jaksaa - pakkohan noiden ukkojen on meitin perheet jollain elättää, kun ei mekään äp-rahoilla rikastumaan päästä... :/ Mutta ylihuomista silmällä pitäen --älkää muut lototko, koska me aiotaan voittaa se jättipotti =D *in my dreams...*

SERE - sielläkin huolta :( Kyllä se siitä! Mä oon varma, että tiistaihin mennessä paino on lähtenyt hienosti nousuun! *peukut pystyssä*

BEJPILLE ja Evelle vilkutukset ja onnittelut " isoksi" tulemisesta! :) Mutta älkää unohtako meitä!

MAMMIS - mitä mitä??? Siellä vaan posotellaan unta palloon tollasia määriä putkeen!?! :O Mä oon vähän kade, kun Arttu yht' äkkiä viime yönä heräili klo 00, 02, 05 ja aamulla 08 nousivat miehen kans ylös. En tosiaan tiiä, oisko hampaita sitten... Nyt nukku alkuillasta klo 15-19:20 ennätyspäikät, että saas nähdä kuinka yö menee. Nukahti ysin aikaan, eikä siis vielä ainakaan ole herännyt... Pääsitkös muuten tänään jumppaan??? (Eikös sulla to ollut joku jumppa..?) Mä en oo sen ti-illan jälkeen päässy...*gröhöm* Aamusin unettaa liikaa, ja iltasin en jaksa... Huomenna meen! :)

LYCKA - tervetuloa!!! Mulla kesti o-puolella kans tosi pitkään, ennenkuin uskaltauduin kirjottamaan, tarkalleen 30vkoa!!! Aloin heti testin plussan tullen taustailemaan, mutta kirjotin ekaa kertaa vasta rv 37 :) Ja onneksi uskaltauduin, on nämä enskakamut niin ihania!!! (Muutkin taustailijat - nyt rohkaistukaa!!! :D)

POPPIS - onkohan niin, että nää lapset voi hetkeksi unohtaa jo opitun taidon??? Kun meilläkin Arttu jo käänty yhessä vaiheessa mahalta selälleen, ja melkein toisinpäinkin, sitten se unohtu, kun piti opetella tarttumista ja höpöttää taas enempi. Nyt kierähdetään taas selältä mahalleen, muttei toisinpäin :O hmm... Ehkä se vaan on niin, että jos on joku uusi oppimisvaihe menossa, niin vanhat " unohtuu" hetkeksi? Ja onhan näillä vielä aikaa taitojaan kehittää :)

HAN, onko sulla " ressiä" vai miten ne möröt uniin tulee? :( Toivottavasti nukut tälläkin hetkellä, ja näet oikein oikein hyviä ja kauniita unia!

Hei, tuli muuten mieleen, kun PEIPPOSKA kävi tuon linkin laittamassa, että MISSÄ MEIÄN IHAN PIENEN PIENET UUDET ENSKAVAUVAT ON??? Lyckakin on jo noin iso :) Kukas on nuorin tällä hetkellä? Kun tuntuu, ettei ainakaan tässä kuussa ole ketään syntynyt/uusia ilmoittautunut..??? Vai meneekö aika niin nopeasti, ettei muista, vaikka joku juuri on ryhmään liittynyt? No, mulla on niin lahopää, että on voinut mennä ohikin...heh...

Mutta nyt koitan mennä nukkumaan. Se on varma, että kun ite kukkuu, ja ajattelee jopa, että " valvonpa yösyötölle asti" , niin sitten jätkä tekeekin uniennätyksen, ja nukkuis aamuun asti :) Mutta hyvähän se vain olis, että sais edes pieni unta, jollei äiti aina saisikaan.

Pi-Ki ja " Arthur" :) vajaan vkon päästä jo 4kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Oona nukkui taas viime yönä klo 23-7.15!!! WOW! Taas tuttia kävin laittamassa pariin otteeseen ja klo 5 aikaan otettiin neiti meidän väliin, mutta jälleen mahtavat unet! :) Mieskin on ihmeissään.. Nyt neiti uuvahti aamiaisensa jälkeen vielä sänkyyn. Nukkuvat siellä isänsä kanssa aika suloisina. :)

Kävin eilen pitämässä jumpan ja oli sitten NIIN MUKAVAA!!! :) Puoleen vuoteen en ole itse ohjannut ja ihan vanhasta muistista meni. Oonan kummitäti lähti kuukaudeksi ulkomaille & tätiparalle tuli jo Oona hirmu ikävä. Onneksi on Skype olemassa niin voidaan kameroiden välityksellä soitella vaikka joka päivä. Ihmeellistä tämä nykytekniikka..

Tänään tulee ystäviä meille grillaileen. Kivaa! Illalla lähden sitten ehkä tyttöjen kanssa käymään keskustassa parilla siiderillä. Mies lupasi olla Oonan kanssa. :)

PEIPPOSKAKIN & muutama muukin sieltä odotuspuolelta pääsee kohta nyytin hakuun ja tälle puolelle! Kiva kun odotuspuolelle löytyi listaemo, NINCAN vauvelikin taitaa olla jo 7-8 vkoa (?) meniköhän ihan metsään..

HÖPIS & LYCKA ¿ tervetuloa mukavaa porukkaan!!! Ja ihan ¿oikea¿ paikka.. :)

IIRIS ¿ teidän lomahan kuulostaa mahtavalle! :) Ollaan alkuviikko mökillä, mutta loppuvko taas maisemissa. Viestin jos liikutaan siellä päin. :)

HAN ¿ painajaisia.. :( Kurjaa. Auttaisko sulla että yrittäisit kirjoittaa niitä ylös ja selvittäisit merkityksen jostain ns. unikirjasta. Mä tein taannoin silleen ja jossain vaiheessa aloin saada rauhallisempia unia. Tosin työpaikan vaihtokin tuli silloin eteen.

PI-KI ¿ mun piti mennä body pumppiin TO aamulla mutta sitten sainkin sen sijaisuuden niin jätin väliin ja hikoilin sen oman tunnin. :) Oli nastaa! Kurkkukin on ollut vähän aamuisin kipeä, illaksi kyllä häviää, toivon vaan etten tule kipeäksi..

Nyt alkaa ääntelyä kuulua. Parempi hakea neiti niin isukki saa nukuttua vähän pidempään ja jaksaa sitten illalla hoivata tyttöä!

MUKAVAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE!!!

Mammis & Oona 11 vkoa :))) [/color]

Vierailija
44/44 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti jos satut lukemaan, oletteko pidempäänkin jossain Varkauden lähistöllä? Me lähdemme ajelemaan tänään siihen 40km päähän Pieksämäelle!

Bejpi ja Eveliina 6kk