Miksiköhän huonossa asemassa olevia huomaa helpoiten huvipuistossa?
Johtuukohan se vaan siitä, että siellä tulee tarkkailtua ihmisiä. Ihmettelen. Olimme juuri huvipuistossa ja siellä oli kumman paljon esim runsaasti ylipainoisia lapsia ja aikuisia, ulkomaalaisia Suomessa asuvia ihmisiä, paljon tatuointeja omaavia, romaneja, vammaisia.
Näitä oli jotenkin paljon enemmän kuin normaalissa katukuvassa. Missään leikkipuistossa ei ole tullut vastaan esim. Täysin mustia perheitä. Tuskin nämä tänne kaupunkiin ovat maaltakaan tulleet?
Ihmettelen, mutta en siis ole sitä mieltä, etteivät saisi huvipuistossa käydä.
Kommentit (85)
jos ei ole " täysin mustaa perhettä" nähnyt? Kuhmossa, Lieksassa, Nilsiässä?
normiperheitä, ei mitään erikoisuuksia. Huvipuistossa heitä oli yllättävän paljon. Siellä oli jopa supisuomalaisia muslimihuivit päässä.
heidät hyväksytään nykyään, eli enää ei piilotella kotona yhdessä huoneessa. Hyvä vaan, että pääsevät muiden mukaan. Siellä huvipuistossa on jotkin laitteet merkittykin vammaisille sopiviksi. ap
että " kunnolliset" perheet eivät käy huvipuistoissa. Eihän se niinkään voi olla?
erityisperheitä. Mielestäni enemmän kuin missään muualla. Esimerkiksi Korkeasaaressa ei ollut ainuttakaan mainitsemistani ryhmistä. Minä siis tässä ihmettelen, että miksiköhän näin. Liekö sattumaa sitten vaan juuri minun käynnilläni.
tapaa erityisen paljon esim. romaneja on sairaala ja terveyskeskus. Muutoin vaan ilmeisesti liikkuvat niin paljon vain omiensa parissa.
mun mielestä joku mauton tribaali on aika normijuttu nykyään..
ja Suomesta yritetään tehdä monikansallista valtiota kysymättä mitenkään kansanäänestyksellä, haluaako kansakin näin, vai vaan eliitti päättäjäporras, joka hyötyy ulkomaalaisesta työvoimasta yrtyskytkentöjensä kautta.
Siksi ehkä huomaan ulkomaalaiset tapahtumissa, kun minua harmittaa, että heitä on täällä kohta ihan liikaa. Mitään rajaa ei ole kukaan kertonut, miten paljon heitä tänne otetaan loppujen lopuksi.
Missä päin? Lievestuore cityssä? Kiuruvedellä? Eurajoella?
Vierailija:
normiperheitä, ei mitään erikoisuuksia. Huvipuistossa heitä oli yllättävän paljon. Siellä oli jopa supisuomalaisia muslimihuivit päässä.
Vierailija:
ja Suomesta yritetään tehdä monikansallista valtiota kysymättä mitenkään kansanäänestyksellä, haluaako kansakin näin, vai vaan eliitti päättäjäporras, joka hyötyy ulkomaalaisesta työvoimasta yrtyskytkentöjensä kautta.Siksi ehkä huomaan ulkomaalaiset tapahtumissa, kun minua harmittaa, että heitä on täällä kohta ihan liikaa. Mitään rajaa ei ole kukaan kertonut, miten paljon heitä tänne otetaan loppujen lopuksi.
Tuntui muuten kummalliselta, että heillä muutoin oli ihan tavalliset vaatteet . Eikös huivin kanssa kuulu olla kaapukin? Onko pelkässä huivissa paljonkaan ideaa. Siis, jos peittää aikoo ja olla piilossa miesten katseilta.
Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole?
otatteko te 19 siellä suomen sisussa suoraan opit saksan uusnatseilta?
rikollisten uusnatsien kanssa.
Minusta on aivan asiallista keskustella siitä, onko suomen kansan järkevää enää lisätä maahanmuuttoa varsinkaan huomattavasti ideologialtaan ja elintavoiltaan erilaisista maista. Tässä mielipiteessä ei ole mitään rasistista , vaikka joku sitä yrittää vääntääkin.
päästettyjen ulkomaalaisten kanssa. Eikä tässä ole mitään rasistista, mutta pelkään suomalaisuuden puolesta.
Oletteko ajatelleet, että kaikki ulkomaalaiset Suomessa eivät ole pakolaisia tai turvapaikanhakijoita?
ulkomaalaisten geenit syjäyttävät lähes kaikki suomalaiset. Esimerkiksi mustan ihmisen piirteissä on runsaasti dominoivia.
alkaa olemaan maassa hirveästi, ja sitten ne ei sopeudu tänne.
Tänne saisi kyllä tulla väliaikaisesti vaikka opiskelemaan, mutta kansalaisuutta ei saisi enää kuin suomalaisen kanssa naimisiin menevä. Rajalle lappu: Suomen ulkomaalaiskiintiö on täynnä. Tänne ei mahdu enää ainuttakaan ulkomaalaista.
Kannattaa laajentaa vähän katsantokantaa.