Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän huonossa asemassa olevia huomaa helpoiten huvipuistossa?

Vierailija
25.06.2007 |

Johtuukohan se vaan siitä, että siellä tulee tarkkailtua ihmisiä. Ihmettelen. Olimme juuri huvipuistossa ja siellä oli kumman paljon esim runsaasti ylipainoisia lapsia ja aikuisia, ulkomaalaisia Suomessa asuvia ihmisiä, paljon tatuointeja omaavia, romaneja, vammaisia.

Näitä oli jotenkin paljon enemmän kuin normaalissa katukuvassa. Missään leikkipuistossa ei ole tullut vastaan esim. Täysin mustia perheitä. Tuskin nämä tänne kaupunkiin ovat maaltakaan tulleet?

Ihmettelen, mutta en siis ole sitä mieltä, etteivät saisi huvipuistossa käydä.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jossain on oikein paljon ulkomaalaisia, niin ahdistun suomalaisen perinteisen kulttuurin katoamisesta. On kyllä paikkoja, joissa ei ulkomaalaisia tapaa kuin hyvin harvoin. Esim: kirkot ja suomenkieliset yliopistoluennot.

Vierailija
62/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaisia ihmisiä me ollaan kuin kaikki muutkin.

Näin pieni kansa on melko sisäsiittoista porukkaa, näkeehän sen jo suomalaisesta tautiperimästä. Hyvä vaan että tänne tulee muutakin porukkaa, saattaa suomalaiset taudit (tarkoitan niitä tauteja mitä ei muualla maailmassa ole) vähentyä tulevaisuudessa.

Vierailija:

päästettyjen ulkomaalaisten kanssa. Eikä tässä ole mitään rasistista, mutta pelkään suomalaisuuden puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirppisoluanemiaa yms.

Vierailija:

Näin pieni kansa on melko sisäsiittoista porukkaa, näkeehän sen jo suomalaisesta tautiperimästä. Hyvä vaan että tänne tulee muutakin porukkaa, saattaa suomalaiset taudit (tarkoitan niitä tauteja mitä ei muualla maailmassa ole) vähentyä tulevaisuudessa.

Vierailija:

päästettyjen ulkomaalaisten kanssa. Eikä tässä ole mitään rasistista, mutta pelkään suomalaisuuden puolesta.

Vierailija
64/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sirppisoluanemiaa yms.

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
65/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taatusti käynyt noin!!

Vierailija:

Onneksi ihmisellä on vielä vapaus valita, kenen kanssa avioituu, ja missä maassa haluaa asua.

Suomalaisia on paljon maailmalla. Itsekin olen ollut. Olen asunut muslimimaassa pilaamassa paikallista kulttuuria mm. sillä, että juhlimme joulua, pääsiäistä, vappua, juhannusta ja Suomen itsenäisyyspäivää ystävieni, naapureiden ja mieheni sukulaisten kanssa. Kukaan ei vaatinut kansanäänestystä, vaan he tutustuivat mielenkiinnolla meidän tapoihimme ja perinteisiimme. Sianlihaa he eivät tosin maistaneet, paitsi muutama.

Vierailija
66/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja tämä juhlintasi muslimimaassa aiheutti sen, että siellä muslimit lopettivat omat juhlansa omissa kouluissaan???

Eipä taatusti käynyt noin!!

Vierailija:

Onneksi ihmisellä on vielä vapaus valita, kenen kanssa avioituu, ja missä maassa haluaa asua.

Suomalaisia on paljon maailmalla. Itsekin olen ollut. Olen asunut muslimimaassa pilaamassa paikallista kulttuuria mm. sillä, että juhlimme joulua, pääsiäistä, vappua, juhannusta ja Suomen itsenäisyyspäivää ystävieni, naapureiden ja mieheni sukulaisten kanssa. Kukaan ei vaatinut kansanäänestystä, vaan he tutustuivat mielenkiinnolla meidän tapoihimme ja perinteisiimme. Sianlihaa he eivät tosin maistaneet, paitsi muutama.

Vierailija
67/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se puolikaskin riittää että sirppisoluanemia tulee, monella mulatilla on sirppisoluanemia. Ulkomaalaisen geeniperimän mukana tulee myös muita Suomessa harvinaisia sairauksia kuten kystinen fibroosi ym. että ei se ulkomaalainen puoliso ole mikään parempi ratkaisu.

Vierailija
68/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset saisivat pysyä poissa tai sopeutua täysin. Esim romanit eivät ole vieläkään sopeutuneet, vaikka ovat olleet täällä jo kauan. He olisivat sulautuneet valtaväestöön, jos eivät olisi saaneet tukea kulttuurinsa jatkamiseen. Romaniasuisia naisia en ole nähnyt koskaan missään työssä.

Vierailija
69/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä saako suvivirttä laulaa.

Britanniassa joululomalle, pääsiäislomalle ym. lähtiessä saa sanoa enää HAPPY HOLIDAYS, ettei vaan muslimit ym. loukkaannu!!!! NAURETTAVAA!

Kyllä vaan muslimimaissa juhlitaan EIDiä ja annetaan niitä Eid Mubarak -kortteja. Joten turha verrata mitään sinun joulunviettoa muslimimaassa.

Vierailija
70/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan tällä palstalla olen törmännyt väitteeseen, jonka mukaan kouluissa ei enää saisi juhlia joulua tai laulaa Suvivirttä. Oikeassa elämässä ei tällaisesta ole puhuttu mitään.

Ne lapset, joiden vakaumukseen ei joulu ja virret kuulu, saavat halutessaan jäädä pois juhlasta. Joukossa on niin supisuomalaisia kuin maahanmuuttajalapsiakin.

Itse juhla menee saman kaavan mukaan kuin jo silloin, kun me nykypäivän äidit olimme koululaisia. Mistään ei ole jouduttu luopumaan. Nämä ovat vaan niitä kauhukuvia ja asioita, joista tietyntyyppiset ihmiset vouhottavat mielellään, ilman mitään todellisuuspohjaa.

Vierailija
71/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

somaliperheitä tms huivipäitä ja monilapsisia lössejä... siellä sai kaksi ranneketta yhden hinnalla...

me ei edes tiedetty moisesta tarjouksesta ja oltiin positiivisesti yllättyneitä. ei tarvinnu kuitenkaan jonotella mihinkään jussin alla :).

mutta siis niitä somaleja oli törkeen paljon liikenteessä - eihän niillä ois varaa kuuden lapsen kanssa muuten huvitella... :D ihan kuin ois ollut somaliassa.

Vierailija
72/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ylipainoinen, miehellä on 3 tatuointia. Miehellä ei vielä kaikenlisäksi ole suomalaista geeniperimää, kääk! Onneksi meidän yli 10 000¿ kuukausittaiset bruttotulot vähän lievittää huono-osaisuuden taakkaa.

Vierailija
73/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erittäin ylipainoisena kiinnitin huomiota juuri särkänniemessä käydessämme, että meitä läskejähän on ihan mahottomasti. Jokatoinen vastaantulija oli reilusti ylipainoisia. Hyvä suomi...

Vierailija
74/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin särkänniemessä soneran ilmaispäivässä, joten ei ihme että me köyhät läskit sinne keräännyttiin. Meillä ei ole varaa syödä terveellisesti.

Vierailija
75/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen, tosin synnytin vasta 3 viikkoa sitten. Tatuointi löytyy sekä minulta että mieheltä. Ja mies ressukkani on kaiken kukkuraksi tummahipiäisempi kuin keskiverto Pentti, koska on kotoisin Välimereltä.

Onneksi taloudellinen tilanne on sentään mitä mainioin, kiitos suomalaisten läskiperseiden joille maistuu meidän putiikin sapuskat erittäin hyvin. Mökki meillä on, mutta ei viitsitty lähteä pikkuvauvan kanssa saareen.

Vierailija:

mä olen ylipainoinen, miehellä on 3 tatuointia. Miehellä ei vielä kaikenlisäksi ole suomalaista geeniperimää, kääk! Onneksi meidän yli 10 000¿ kuukausittaiset bruttotulot vähän lievittää huono-osaisuuden taakkaa.

Vierailija
76/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin paljon, että mihin tämä Suomi-parka on menossa. Ohjaako kukaan tätä laivaa.

Vierailija
77/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heitä voi kuvata huonommassa asemassa oleviksi. En tiedä miten kuvaisin, mutta kiinnitin vaan huomiota. (Ajankohta siis osoittautui syyksi. Kiitos vinkkaajalle.) ap

Vierailija
78/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus sentään, mitä mammanlylleröitä oli juhannuksena Särkänniemessä lyllerölastensa kanssa, kivan virttyneissä trikoopaidoissaan ja trikoosortseissan Normaalipainoinen isukki vilkuili kaihoisasti ympärilleen... Mikä ei mua hämmästyttänyt vähääkään.

Ei kai se, että on Äiti tarkoita sitä, että voi täydellisesti laiminlyödä ulkonäkönsä, ja syödä itsensä ryhävalaan kokoiseksi?

T. sopusuhtainen ja kivan näköinen kahden lapsen äiti

Vierailija
79/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet meinaan ilmiselvästi vähän tyhmä, ressukka.

Vierailija:

Ehkä heitä voi kuvata huonommassa asemassa oleviksi. En tiedä miten kuvaisin, mutta kiinnitin vaan huomiota. (Ajankohta siis osoittautui syyksi. Kiitos vinkkaajalle.) ap

Vierailija
80/85 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveitä läskejä ja juntteja paikka täysi. Mutta ajattelin vaan, että maaseutu tulee kaupunkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä