Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot Enskat jussin jälkeen

25.06.2007 |

Tuossapa juhannuksen höpinät,

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10572119&p=&mpage=1&tmode…

Toivottavasti en aloittanut toista pinoa, mutta en ainakaan missään huomannut.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oikein ehdi muuta ku moikkaamaan, meillä ei oo enää nettiyhteyttä ja miehen kännykän kautta tässä surffaan... tajusin muuten äsken, että oon tietenkin unohtanut tilata sähköt uuteen kotiin!! Toivottavasti ne nyt ehtii järkätä ne pian meille... tai sit rakentaja antaa meidän jatkaa niiden sähköllä siihen asti, et saadaan oma sopimus voimaan. :-o

Reissussa oli kivaa, tyttö eli lähinnä hedelmäsoseilla koska on nyt jo muutaman viikon kieltäytynyt syömästä purkkiruokia. mutta pääasia, että söi. Korvatulehduskin ilmeisesti on takana päin, ainakin nyt on pari yötä päästy jo " vain" kolmella syöttöherätyksellä + parilla tassuttelulla. Tyttö oli oikeesti tosi reipas koko matkan, kiukutteli vaan silloin, kun piti liian kauan istua paikallaan ja muuttui iloiseksi heti, kun pääsi itse konttailemaan. Sen lisäksi meillä on nyt kaksijalkainen lapsi, ei siis enää " nelijalkainen" . Typy ei pysy hetkeäkään konttaamassa, vaan nousee heti seisomaan, kun vaan löytää jonkun, mitä vasten nousta. Sit alkaa hirvee huuto vähän ajan päästä, kun väsyy seisomiseen eikä osaa tulla itse alas. Ja tänään aloitettiin " typy, ei koske siihen" -huutelu, kun tultiin kotiin... dvd ja telkkari nimittäin kiinnostaa vähän turhan paljon. :)

Onnea D:lle ja Evelle huomisista juhlahetkistä!!

Jaahas, neiti heräsi, täytynee mennä antamaan tissiä...

-Reissu-Osse ja matka-typy 7,5kk

Vierailija
22/27 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnea 1vee D:lle:)

Kyllä se aika menee sitten nopsaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä D on hienoissa mitoissa ja näyttikin ihan isolta pojalta kun Amylla nähtiin! Mites juhlistatte synttäriä? Kiitos Jenni kun valaisit tuota uimahalliasiaa. Aino pääsee mukaan kylpyosastolle, katsotaan sitten paikan päällä käytänkö altaassa vai pääseekö neiti vain saunaan. :)

Pakko hehkuttaa kun Aino nukkui niin hienosti viime yönä, 21.30-7 ilman isompia yöheräilyjä. Toki tuttia piti pari kertaa laittaa mutta se nyt ei tunnu missään. Eilen sainkin Ainon laitettua kaksille päikkäreille eli se heti rauhoitti yöunia. Ei siis yhdet päikkärit riitä, vaikka Ainoa onkin tosi hankala saada nukkumaan niitä toisia.

Enkä ole tainnut muistaa sanoa että Ainolle sopii nyt vihdoin peruna. Tuli vähän lisää vaihtoehtoja reissuruokiin, tosin huomattiin tuossa juhannuksena ettei Aino oikein perusta purkkiruoista kun on mamman pöperöihin tottunut.

Huomenna Ainolla on 9 kk neuvola ja sitten lähdemme ajelemaan Tampereelle. Särkänniemessä olis tarkoitus myös käydä viikonloppuna mutta jos sää on tämä niin ei oikein houkuta...

Nyt alkaa pöydän alla jonkun peppu haiskahtaa...

Karssuli & Aino pian 9kk

Vierailija
24/27 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Sataisi ja myrskyäisi nyt sitten oikein kunnolla ettei viikon päästä enää tartte! ;)

D:lle suuren suuret 1-vuotisonnittelut!!

Evelle myös onnittelut ½-vuotispäivänä ja tervetuloa :)

Ossenkin perhe kotiutunut. Ja typy hoksannut seisomisen, onnittelut uudesta taidosta jälleen! Perässä tullaan, tosin vasta konttimista opetellen :)

Karssulin perheelle hyvää Tampereen reissua! Toivotaan että säät suosii.

Teillähän oli yö sujunut tosi kivasti, toivotaan että tulee tavaksi :)

Burdelle piti jo aiemmin sanoa että kiitos kun muistutat tämän ajan ainutlaatuisuudesta! Nimittäin välillä tuppaa vain stressaamaan eikä hoksaa että voisi nauttiakin tästä häidenalusajasta. Sitten aina välillä muistan että mitäs se Burde sanoikaan... :)

Juup, nyt kahvia...

Ai niin, mitäs Möröttimelle ja Kassulle kuuluu? Tulehan kertomaan joskus kuulumisia kun ehdit :)

Viipero & Aleksi 7kk 3vkoa[/color]

Vierailija
25/27 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osse: Kiva kun ootte taas maisemissa! Typyllä oli uusia juttuja.. hienoa! :)

Jenni & D: ISOT 1vee ONNITTELU HALIT molemmille!!! :)

Inhottavaa tää sadekausi... Oli ihan kiva kun sato päivän tai kaks... mutta nyt jo alkaa riittää. Varsinkin kun sitä tulee noin älyttömästi. Alkaa jo tää sisätiloissa olo ärsyttää.

Mies on autovaihtoreisussa Hämppälinnassa, mutta turhan reissun teki. :( Siinä oli ruostetta (vm2003), ni ei sit oteta sitä. Höh. Olis ollu niin kiva lähtee heidin kaa reissuun uudella pirssillä.

burde ja kiipeilevä-heidi (roikkuu mun jaloissa) 9kk

Vierailija
26/27 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein pistää illalla takkaan tulet, kun alkoi vetää torpan vähän viileeksi nämä Suomen kesäiset säät. Mutta onpas vaan suloista lämpöä tuo takan lämpö. :)

Ei meidän yöukkumiset olekaan menneet ihan putkeen. Edellisenä yönä Emmi alkoi itkeä yhden aikaan, mutta silloin rauhoittui sylissä aika nopeasti ja jatkoi siitä aamuun. Mutta eilinen päivä meni vähän huonolla ruualla ja ilta pääsi yliväsyksi ja kauheaksi mekkalaksi. Ja sitten herätys olikin jo puol neljä. Meinasin, ettei likalla olis nälkä ja että antaisin huutaa sylissä tms, jotta jossain vaiheessa rauhoittuis ja nukahtais. Mutta ei. Puoltoista tuntia jaksoin hyssytellä ja kanniskella, mutta sitten petti pokka - ja olihan likalla nälkä: söi 2dl maitoa. Uni ei meinannut kuitenkaan siitä tulla, vaan piti nukuttaa sitten meidän väliin. Sitäkin sitten vahtasin vielä puolisen tuntia ja siirsin nukkuvan tytön omaan sänkyynsä. Vähänkö olin rikki siinä vaiheessa. Uskomatonta kuinka nopeasti tottuu kunnon yöuniin. Aamulla Emmi sitten heräs puol ysin jälkeen ja veti siltä istumalta 2dl velliä. Päiväunia on tänään nukuttu 1h20min ja 35 min. Illalla taas aika kiukut. Saa nähdä miten ensi yö menee...

D:lle onnea ekasta täydestä vuodesta ja Evelle ja Bejpille tervetuloa tälle puolelle! Kohtahan sieltä sitten muutama muukin tupsahtaa. =)

Jaa-has - pikaiseksi jäi tämäkin visiitti, kun Teho-osasto alkaa. Jos sattuis vielä sadepäiviä, niin ennättäis vähän enemmänkin joku kerta...

-Amy ja Emmi 8kk-

Vierailija
27/27 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiphei! Daniel täytti 1v. tänään! Onnea onnea onnea kovasti isolle pojalle, ja ylpeälle äidille tietty kanssa! Kuinkas teillä on päivä sujunut? Juhlahumussa arvatenkin. :)

Bejpille ja Evelle tervetuloa isojen puolelle! Täällä onkin just paikka avoinna, kun jenni ja D jättää ison aukon tähän pinoon.

Vitsit, vieläkään ei tullut postissa sitä hoitopaikkapäätöstä. Revin kohta peliverkkarini, jos sitä ei ala kuulua. Siis vaikka se päivähoitovastaava lupas paikan quulle niin en uskalla uskoa siihen ennen kuin se tosiaan on totta mustaa valkoisella. Jos se kirje ei huomenna tuu niin mulla on viikonloppu pilalla!

Mulla on aika mukavat työpaikkaviritykset just parhaillaan menossa ens syksyksi. En viitsi tässä nyt vielä paljastaa sen enempää, kun joku saattaisi tunnistaa mut sen perusteella, mutta kuitenkin halusin vaan sanoa, että näitä työjuttujakin joutuu jo pakosti miettimään. Kerron sitten myöhemmin, mitä alan tehdä, kun tää asia on vähän vähemmän päivänpolttava. Toivottavasti kaikki menee hyvin, jännittää!

Meillä on vielä pari päivää kesälomaa jäljellä. Tai siis mies on lomilla, ja mä oon mielestäni myös nyt ikään kuin lomilla. Ei haittaa sateetkaan, kun on niin kivaa! Tänään käytiin pitkästä aikaa salilla. Oon pitänyt siitä taukoa, kun jotenkin tuntui pahalta sekä henkisesti että fyysisesti kaikki jonkin aikaa. Nyt alkaa olla taas sellainen olo, että oon oma itseni.

Me jätettiin pikku-quu hoitohuoneeseen kokeeksi, mutta kerrottiin kyllä hoitajille, että meillä on tällainen eroahdistuskausi meneillään. Yllättäen kaikki meni kuitenkin hyvin! Vähän poitsu oli itkenyt aluksi, mutta sitten puuhaillut innoissaan loppu ajan. Ehkä tää alkaa pikkuhiljaa jo helpottaa? Kotona ainakin quu on jo ihan normaali. Itse asiassa se on ollut tositosi iloinen tänäänkin ja nauranut kovaa ääneen moneen otteeseen. :D Selvästi poika nauttii, kun isikin on lomalla ja kotona meidän kanssa.

Käytettiin quuta tänään nopsaa lääkärissä, kun sille tuli helteillä vähän vaippaihottumaa eikä se oo lähtenyt vieläkään pois. Ollaan yritetty vaikka mitä voiteita ja ilmakylpyjä ja vaikka mitä, mutta ei se punotus laske, pikemminkin pahenee vaan. Poitsulla on siis yksi punainen läntti tuossa pippelin yläpuolella, ja sitä se raaputtelee aina potalla. Ajateltiin, että nyt sen täytyy kyllä jo olla vähän arkakin, kun niin punottaa, ja lääkäri oli sitä mieltä, että hyvä kun mentiin näyttämään. Se arveli, että rapsuttamisesta on voinut mennä vähän jotain bakteeria siihen ja kun läntti on niin teräväreunainen niin siinä on varmaan joku sieni-infektio tms. Saatiin asianmukaiset voiteet, niin eiköhän tääkin tästä selviä.

Huh, miten omanapainen olenkaan tänään! No, kerrottakoon sen verran vielä, että quu on alkanut istua koko ajan risti-istunnassa. Se on kyllä niin suloinen, ja mua naurattaa, kun se on ihan kuin isi ja vaari. Niillä on suvussa joku taipumus istua risti-istunnassa ja quu on näköjään perinyt sen. :)

" Kävelyprojekti" ei ole toistaiseksi edennyt juuri ollenkaan. Aina välillä quu unohtaa pitää kiinni jostain ja seisoo muutamia sekunteja, mutta menee kyllä sitten äkkiä kyykkyyn, kun hokaa, että ei olekaan mitään tukea. Eli eiköhän tässä ainakin tuonne 1v. tienoille vielä mennä ihan konttaamalla.

Joo, en nyt osaa kommentoida mitään eli poistun linjoilta. Huomiseen!

-Q- ja -q- 10,5kk