Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin pinoon mää kuulun?

25.06.2007 |

Hei vaan kaikki,

kurkkailin palstalle ihan untuvikkona ja mää en tajuu teidän pinoista mitään ;))

Haluisin mielelläni osallistua kuitenkin keskusteluihin.

Lapsettomuutta takana jo useita vuosia, hoidot alkamassa. Aloitus suoraan ivf:llä nyt heinäkuussa.

Eli miten mun kuuluu toimia teidän kanssa? :)

Aurinkoisin terkkuloin,

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tosi ystävällistä porukkaa pinossa kuin pinossa :) IVF:stä ja sen vaiheista pääset varmaan parhaiten vertaiskeskusteluun liittymällä pinoon " IVF/ICSI kesä-heinäkuussa" , jonka Naksu on avannut.

Käy kurkkimassa pinoja ja ilmoittaudu joukkoon! Tietysti toivon, että visiitti tälle puolelle jäisi lyhyeksi :)

Terkuin,

SanniAnniina, joka odottaa IVF:ää elo-syyskuulle..

Vierailija
2/4 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla jossain on myös pino HoidonTarpeessa tai Hoidokit, jossa on eri vaiheissa hoitoja olevia ja tutkimusten alkua odottavia pinoutujia. Siellä on nyt tosin hieman hiljaista, kun plussa-aalto pyyhkaisi aika paljon pinoilijoita mukaansa (*vinkvink* Siellon hyvät vibat... ;) ) Sinne varmasti otetaan mukaan uusia kirjoittelijoita ilolla, jos siis kaipaa muutakin paikkaa noiden IVF-kuukausi-tms -pinojen lisäksi.. Itse pinouduin siellä vuoden verran, nyt kohta vuoden tuolla alakerrassa olen viihtynyt plussanneissa hoidokeissa . :)

Onnea hoitoihin ja hyvää kesää.

-v-& Saarni 2kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo kurkistelemassa pinoissa. Heinäkuu taitaa olla vaan aika hiljainen kuukausi..

Kiitos teille! :)

Terkuin,

-piiveri

nenäsumutteen maku suussa ;)

Vierailija
4/4 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikoihinkin tervetuloa kaikki ekaa lastaan toivovat! Meitä on siellä kirjava joukko erilaisissa tilanteissa olevia lapsettomia, mutta tukea sieltä saa aina! Kesä lienee kaikkialla hieman hiljaisempaa, mutta siellä kyllä aina jotain elämääkin löytyy! :)

Killa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi