Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tavaroiden häviäminen kirppiksellä

04.12.2008 |

Kun myytte tavaraa itse tai itsepalvelu kirppiksellä niin paljonko teillä on hävinnyt /varastettu tavaroita?

Mulla hävisi itsepalvelukirppiksellä 11 tuotetta. Ilmeisesti ne on suurinosa lastenvaatteita, yksi on video. Olen vähän yllättynyt. Ajattelin et joku 1-5 tuotetta vois hävitä mut et näin paljon :( Toivottavasti meni tarpeeseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävää tuollainen. Toivottavasti meni tosiaan sitten kunnon tarpeeseen..

Mä olen itsepalvelukirppiksellä, jossa myydään vain lasten vaatteita ja tarvikkeita, myynyt kolmesti. Kertaakaan ei ole mitään listojeni mukaan viety, mistä oon vähintäänkin yllättynyt. Samaan hävikkiin olen itsekin varautunut, mutta ihmeen rehellistä väkeä on ollut liikkeellä ko. kirppiksellä. Ehkä pieneltä kirppikseltä on jo vaikeampi viedä, ja jos kerran jäät kiinni, eipä tarvitse enää asioida kaupungin ainolla lastenkirppiksellä. Rajoittanee monen toimintaa.

Vierailija
2/4 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin koko kirpparitouhun, kun meni maku varastelun takia koko jutusta. Kävin joka päivä järjestämässä pöydän ja näkyvin juttu oli, kun keskimmäisen lapsen vaatteita oli hävinnyt monta kerralla: 2 * farkut, neulepaita, 2 pitkähihaista ja 3 lyhythihaista paitaa sekä muutama asuste. Kameroissa ei näkynyt mitään ja epäiltiinkin, että joku on pöytää tyhjentäessään ujuttanut meidän tavaroita mukaansa. Vaikka tuolla kirpparilla piti olla tarkistussysteemi, niin kukaan ei meidänkään laatikoita ja pussukoita katsonut kuin päällisin puolin. Pidimme pöytää usein kimpassa muutaman viikon kerrallaan, mutta jatkuva tavaroiden häviäminen alkoi ottamaan liikaa päähän.

En voi ymmärtää, kuka voi laittaa lapsensa päälle varastettua tavaraa???Usein nimittäin kaikki hävinnyt tavara oli lasten vaatetta ja leluja.

Huuto.net on hyvä kanava, mutta taitaa taantuma vaikuttaa sielläkin. Myynti on selvästi lopahtanut entiseen verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä kirppiksestä oikein puhutaan, että myyjä myy ohi eli ei mene oikealle myyjälle vaan kirppiksen eduksi, mutta eipä se kauaa toimi.

Tuossa meidän paikallisessa työllisetty vanhempi myyjä lyö virheellisesti paikkanumeroita ja laittaa vääriin laatikoihin hintalappuset, jotka irrotetaan

myytäessä ja joiden perusteella maksetaankin. Omasta kirppiskuittipinosta (jonka pyysin tarkistukseen) löytyi muutama meille kuulumaton lappunen, mutta oli myös omia tavaroita kadonnut. Eikä summat täsmännyt eli muutama lappunen oli ilmeisesti jäänyt lyömättä koneeseen, mutta mulle ne korvattiin, koska sehän on myyjän moka.

Vierailija
4/4 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan hämmästyin kuinka paljon tavaraa itsepalvelukirppareilla varastetaan.

Toisaalta mietin myös, että kuinka paljon näistä menee kirpparin omaan pussiin??