Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** SYYS04 Nuoriso, kesäkuun vika viikko! ***

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuliina, kirjoitahan useamminkin! ja tsemppiä parisuhteeseen!

Parisuhteen kanssa tahkoavat! Muistakaa tarpeen mukaan ottaa yhteyttä johnkin parisuhdeneuvontaan tmv ja työstää kunnolla asiat selviks. Varsinkin, jos on toiveissa vauva!!!

AOS T@hti vaikenee

ps. S-postissa kuvapläjayksiä

Vierailija
22/50 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on hiljasta...

Olipas kiva nähdä Tuuliina listalla :-) Voimia parisuhteeseen!

Että nämä sadepäivät on ihania...lapset jaksaa kinata kokoajan jostain esim.kuka hakee postin eteisestä!

Kaupoissa on käyty pikareissuja,jotain ale juttuja löytyny esim.olkkariin uus matto :-) lapsille jotain...ihan kunnolla en ole kyl ehtiny penkoo,pitäs päästä yksin!

Nuo syömisjutut on kyllä hankalia,mut pakottamaan en lähde!Muistissa kyllä ne kerrat kun ala-asteella yksin ruokalassa istuin jonkun pinaattikeiton äärellä kun alas ei menny..Pahin muisto yläasteen kotitaloustunnilta.Pakko maistaa simpukoita!!!Lintsasin sen tunnin mut sadistiope pääti et kaikki maistaa ja seuraavalla kerralla kokoluokka seiso mun ympärillä ku meinasin oksentaa sen vit simpukan!!!!!!

Enää en maistele epäilyttäviä...en todellakaan!

Mä oon tosi huono nielemään sellasta mikä ei maistu esim.sienet,katkaravut...meinaa vaan tulla ylös.

Typy ei saa kanaa nieltyä.Pyörittää sitä suussaaan vedet silmissä mut ei niele!Mitähän tästä seuraa?!

Tänään laitto ananaksen suuhun ja sylkäs heti pois...

Salaatti ei varmaan monilta lapsilta mene alas..se vaan tarttuu kitalakeen.OOn aatellu et kunhan jotain vihannes,hedelmä,marja osastolta syövät.

Typyn herätys aika...äitiki tarvis jonkun herätyksen.Illalla pilates-onneks!

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tukka:) Ei kauheasti entistä ihmeellisempi, mutta piristi kummasti. Ayapiin oli kiva törmätä. Piti muutaman kerran kattoa, kun pää lavuaarissa ihmettelin näenkö ihan oikein:)

Minä yritän olla töissä pitempään, mutta tylsii ihan sikana. Millähän sitä jaksais. Miehellekin ilmotin, että tällä viikolla en enää hae lapsia. Viime viikolta ja eiliseltä tuli päivän verran miinusta taas. Huoh! Minä en osaa olla tunnit miinuksella, vaan ne vainoaa koko ajan.

Kirjotelkaa siis viihdykettä!

T: Ynis

Vierailija
24/50 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on vaan yksi lapsonen, niin eipä kyllä sadepäivät kulu vauhdilla ja innokkaasti. Ulkona ollaan käyty pikaisesti, sormiväreillä maalattu ja päiväsaunottu, jumppailtu ja riehuttu päiväunien sijaan ja kummankin tekisi mieli kärtyillä eikä isää kuulu. Soitti juuri, että käy vielä kuntosalilla.

Varasin toiselle vanhoista kissoistamme huomiseksi eläinlääkärin. Saattaa olla herran viimeinen reissu, joten aika surkufiilis.

Typyä sentään viihdyttää nyt vielä hetken Mato Matala, joten mulla hengähdystauko.

Aleja en ole päässyt kiertämään. Alustavasti suunniteltiin ystävän kanssa, että ehkä piipahdetaan Ikeaan perjantaina. Eilen pikapikaa kaupunkireissulla löysin vaatetusta elokuun lopulla oleviin häihin. Huh, se vaateahdistus on jo selvitetty :-)

Ai niin, onko vinkkejä miten saisi wc-pönttökammotusta katoamaan? Typy on jo tietenkin mielestään iso tyttö, mutta pelkää niin isoja kuin pieniä pönttöjä ja kaikenlaisia supistajia. Huutaa kuin vietävä, jos yrittää ehdottaakin pönttöpisua.

Pottaa on nimittäin alkanut ylenkatsomaan - se on kuulemma ihan vauvojen juttu. Yökuiva on lähes 100% ja kotona päivisin hoitaa pisut reippaasti, mutta ulkoillessa ja leikkitouhuissa täytyy vielä pitää vaippoja, sillä tiimellyksessä ei Typy muista yhtään pisuttelua...

Keilin

Vierailija
25/50 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui eilen laittaa tärkeä juttu. Oltiin Iikan kanssa siellä lastenpolilla. Kaikki ok :) Hb oli pikkasen alhainen, joten rautakuurin määräs ja rypsiölyä 2tl ruokaan, koska lapsonen kuluttaa ilmeisen paljon energiaa touhuissaan. Mittaukset 1kk välein omassa neuvolassa ja syksyksi soittoaika.

Melkoista lomaa taas miehellä. Puolesta yöstä puoleen päivään oli tulipaloa sammuttamassa ja nyt nukkuu :( Ois joutunu olla pitempäänki, mutta meillä kävi vakuutustarkastaja.

Saattaapi vilahtaa uutisissa, muttei kuulemma tunnistettavasti, kun on paineilmalaitteet päällä.

T@hti

Vierailija
26/50 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono yö, esikoinen heräsi ja mies pöljä ei saa takaisin nukkumaan, kun alkaa vänkäämään tyhmistä asioista. Taas olen muutaman yön nukkunut alakerrassa, että saisin univelkoja vähän nukuttua, mutta sitten saa juosta ylös komentamaan toisia. Huoh!

Puoli tuntia sitten tulin töihin ja unohdin eilen vaihtamani salasanan ja sain windowsin lukkoon. Onneksi sain puhelimella sen hoidettua.

Eilen olin 10h töissä ja illalla oli kuitenkin vielä sen verran virtaa, että innostuin lähtemään Kodin1:seen ostamaan paistinpannua, pajukoreja ja kukkatornin, kun sain lapset sänkyyn. Kerrankin oli kaikkea mitä lähdin kattomaan ja vielä pari pientä juttua lisääkin.

Tänään pitäis taas niitä miinustunteja saada vähenemään. Miten ihmeessä sitä jaksaa. Yksin täällä istun meidän porukasta, ympärillä vaan vierasta väkeä. TYLSÄÄ.

Edelleen ruinaan...kirjottakaa viihdykettä, pliis!

Vierailija
27/50 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lallal lallal laa, kylläpä soi varhaisnuortenleirin laululeikit päässä. Nöösän kanssa eilen leikin ponileikkiä oikein sydämen pohjasta. Oli ilmeisen mukava leirituliainen. :)

Nyt on kuukaudeksi leirit tauolla. Oli mukava leireillä varhaisnuorten kanssa parin viikon aikana kahdesti. Tosin viimeinen leiri oli melkoisen aktiivinen ja haastavakin. Ihanaa oli kuitenkin palata kotiin. Nöösällä olikin jo hurja ikävä eikä tämän viikon leiri mennyt ihan yhtä helposti kaipuun suhteen kuin viimeviikkoinen.

Tuuliinan kuulumisia oli mukava kuulla. Useamminkin toivoisin sinun pistäytyvän. Tsemppiä parisuhteeseen!

Ankkikselle onnittelut mieluisan työn saamisesta!

Jotenkin on taas vaikea saada kirjoittelua käyntiin, kun niin harvoin on ehtinyt. Josko kuitenkin pikku hiljaa.

Mukavaa päivää kaikille! =)

-Mimmuli

Vierailija
28/50 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina mentiin äitini luo ja nyt ollaan appivanhempien luona Imatralla. Oikein iloisissa merkeissä mennyt loma, vettä satanut joka pvä, ilma jäätävä, Nea ulkoillut välikausipuvussa, sormikkaat ja pipo päällä.. Lievä katkeruus jo iskee, kun viime kesänä sama juttu. Ei puhettakaan ulkona auringosta nautiskelusta, uimisesta, grillaamisesta tms.. Ja kun tätä oottanut koko kesän..sit saa taas istua kerrostalossa ihan tarpeeks ja täälläkin vaan oltu sisällä, kun vettä vaan tulee.. <kaiken kruunaa Minin allergiat. oon valvonu piereskelevän ja ripuloivan lapsen kanssa, joka päivisinkin vaan vinkuu ja on täysin viihdytettävä. Hoh hoijaa. Loma on ollut kaukana rentouttavasta. Äitinikin sanoi, että rankalta näyttää jo vierestä katsottuna, et hänkin mielummin pysyis nekjän seinän sisällä ton vauvan kanssa, kun on niin hankalaa. Nean kanssa menee ihan kivasti, kunhan vaan malltais nukkua pväunet joka pvä.. Muuten iskee raivo..ja sit kun istutaan sateessa sisällä ja mummi syöttää herkkuja ja sokerihumalainen uhmis riehuu, niin päivä on täydellinen. TÄssä pikainen omanapainen lomatervehdys. Kotiin jo kaipailen..

Enkeli1 ja Nea+Mini

Vierailija
29/50 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän liian rankalta taas teidän elo! Sen muistan aikaisemmista algeeriajutuista, että suolistolla kestää kauan toipua allergian aiheuttamista oireista. Tsemppiä ja kärsivällisyyttä! Toivottavasti sää edes paranee vähän.

Vierailija
30/50 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä tuntuu kadonneen.Ei sentäs satanu,päästiin puistoon mutta reilussa tunnissa oli jo ihan syväjäätyny olo..En tykkää,mun kesä vaatis lämintä ollakseen kesä!

Mikä oli Keilinin kisun kohtalo lääkärireissulla?

Enkelille jaksua!toiv.nähdään kun kotiudutte!

Maanataina oltas risteilylle lähössä.Kaveriperheen(joiden kans lähettäs)miehellä on angiina.Sai maanantaina lääkkeet mut ei kai oikein ole purru..kurkusta vuotaa verta.Nyt jo huomenna viel vuotaa verta ni joutuu leikkaukseen ja ei tietenkään päse reissuun :-(

Kamala väsy vaivaa,päätäki särkee..toivottavast pääsen jumppaa.

Ei mitää järkevää asiaa..

jatu

Vierailija
31/50 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesälomalainen ilmoittautuu, viimeisiä päiviä viedään ja maanantaina paluu arkeen. Rajuhko paluu, sillä työt ovat kuulemma kasaantuneet ja välitilinpäätös painaa päälle.

Olen lomaillut aikalailla ilman konetta, postin silloin tällöin kurkannut. Isäpapan luona kävimme viikon verran ja pikareissun pk-seudulla, tapaamiseenne ei ollut aikaa, jospas saisin syksyllä lähdettyöä johonkin koulutukseen ja voisi sitten treffata.

Loma meni mukavasti, ja rahaa kyllä palaa. Kolme yötä oltiin hotelleissa, Simonkenttä oli kyllä hyvä kun hissillä pääsi Kampin ostoskeskukseen ja sieltä Forumiin, ei tarvii ees ulkovaatteita jollei tahdo ulkoilmaan. Todella kätsyä. Korkeasaaressa ehdimme piipahtaa, Nyttynen väittää nähneensä siellä mammutin! kuulemma se jolla oli kärsä :/ Me muut emme moista otusta huomanneet, mutta kun herra niin kovasti väittää sen nähneensä niin pakkohan se on uskoa :D Paluumatkan ajoimme muutamilla pysähdyksillä, 800 km meni kivutta ja ilman kitinöitä. liian hyvää ollakseen totta?! ostimme autoon dvd-laitteen, kannettavan sellaisen. Kyllä oli takapenkillä hiljaista kun uudet elokuvat viihdyttivät. Välillät osin vetivät 3t päikkärit joten sekin auttoi kovasti asiaa Hirvaskankaan jälkeen :)

Nukkunut ooon tän viikon, 10-10.30 oon vötönyt sängystä, töllöä on kyllä tullut vahdattua sitten myöhään kun ei tietty iltasella uni tuu. Nooh kerranhan sitä lomaillaan. Saa nähdä milloin saan pitää 5 päivää jotka jäi vielä jäljelle, ehkä elokuussa tai jos lomautuksia tulee, niin pitääkö siellä pitää, ei hajuakaan. Kurjia kesälomauutisia kyllä, muutoin sai työasiat pois mielestä mutta kun media alkoi pauhaa lomautuksista ja mies paikkakunna vaihdosta... Saa nähdä...mitä tulevaisuus tuo tullessaan...

Mutta se siitä, vielä on kesää jäljellä ja lomaakin hiukan. Kelit on vaan karseet ja tääällä on sikana sääskiä, ihan järkkyä. koitimme ulkoilla aamupäivällä niin ziljoona itikkaa oli poikien ympärillä, äkkiä sisälle! Pitää huviteltta viritellä taas pihalle hiekkiksen päälle, niin voi ees siellä olla.

Mutta kivoja lomareissuja kaikille ja hyviä kesäsäitä odotellen

Tuttis ja pojanviikarit

Vierailija
32/50 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntui ihanalle ajatella aamulla,että pääsee töihin:) No, oikeasti en ajattele noin mutta jotenkin tänään oli sellainen olo. Kaks vapaata oli ja Onni oli jotenkin niin huomiohakuinen, ettei mitään rajaa. Tietysti, koska on hoidossa ollut mutta silti. Sanan äiti olen kuullut varmaan tuhat kertaa vapaapäivien aikana. Äiti sitä, äiti tätä, miksi, miksi, miksi ja äiti kato jne... Ja siihen väliin vähän kiukkua. HUH!

Meni mummulaan hoitoon kun tulin iltavuoroon. Huomenna olis viimeinen hoitopäivä kaverin luona. Tavallaan tympii viedä sinne, koska Onni ei siitä oikein tykkää - siis siellä hoidossa olemisesta. Mutta luvannut olen ja saapahan mummu lomailla vielä tän viikon.

Kiva oli kuulla Tuttiksesta. Hyvin olet onnistunut lomailemaan, jos et ole palstallekaan kerinnyt:) Itikoita on kyllä täälläkin kovasti. Mutta tällä tuulella ei niistä ole riesaa. Hillitön tuuli koko päivän ollut ja vettäkin ollaan nyt saatu.

Tänään jotenkin tympii olla töissä. Ei työn takia, muuten vaan..

T-P

Vierailija
33/50 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa totta tosiaan " kesäinen" sää. Tänään alkoi minun ja tyttösen loma. Miehellä alkaa loma maanantaina. Neljä viikkoa lomailemme. Tosin, tyttönen lomailee vielä muutaman ylimääräisen päivän, koska päiväkotimme on kiinni elokuun alussa pari päivää remontin vuoksi. Tyttö saa siis viettää hiukan pidempään lomaa, on minun vanhemmillani.

Lomasuunnitelmat ovat vaan rentoa yhdessä oloa. Mummoloissa ja mökillä käymme. Muumimaailmaan menemme myös, me olemme varanneet hotellihuoneen Turusta joten vietämme siellä suunnalla pari päivää. KÄymme miehen sukulaisia moikkaamassa.

Töissä oli loppuun asti mukavan aktiivista. Pari iltaa vierähti vielä muutamissa sovitteluissakin. Mutta ihanaa on nyt kun on vaan vapaata edessä päin :)

Minua vain painaa kovasti se ystävän tilanne. Sain tietoa, että leikkaus on mennyt hyvin. Huomenna menen katsomaan häntä. Ensi viikon alun olemme täällä kotosalla, jotta olemme valmiita mikäli ystäväni tarvitsee apua (on perheetön). Hän päässee sairalasta silloin. Onneksi hänellä on mahdollisuus lähteä " kotihoitoon" . Kesä vaan menee hänellä jatkossa sitten niihin muihin, raskaisiin syöpähoitoihin. Kurjalta tuntuu. On kyllä saanut hyvän ennusteen, koska etäpesäkkeitä ei ole löytynyt esim. kainaloista.

Toinenkin ystäväni on toipumaan päin omasta menetyksestään. Tapasin häntä eilen. Oli kuulemma ollut aika tylyä kohtelua Kättärillä. Ehkä heille ns. rutiinia mutta kun se ei sitä sille yksittäiselle naiselle ole...

Tässä kai ne tämän hetken oma-napaiset-ajatukset. Tytön osalta voisin sen verran iloita, että meillä on lähes kuiva tyttönen, heh mikä ilmaus. Mutta vaipat ovat kohta täysin historiaa. Lopulta tosi nopeasti kävi. Nyt on olleet jo monet yövaipatkin täysin kuivat, joten seuraavaksi tässä loman alkajaisiksi jäävät nekin sitten pois. Yhteen syssyyn tuntuu siis tyttönen kypsyneen niin päivä- kuin yökuivaksi.

Päiväkodista mekin olemme saaneet vaan postiivista palautetta :) Ynis, minäkin kyllä hiukan ihmettelen tuota salaattihälinää mitä teidän päiväkodissa ollut. Varmaan jo vanha aihe täällä mutta pakko oli todeta. Ota tosiaan rennosti kesä sen suhteen, eikös se nyt pääasia ole että jotakin vihannesta/kasvista syö - en ymmärrä miksi juuri se salaatti on jotenkin SE juttu.

Jotakin muutakin oli kommentoitavaa, en muista kuitenkaan. Kiva nähdä huomenna osaa teistä. Oikein odotan tapaamista.

Vointeja!

Alli

Vierailija
34/50 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa...

Ilma on tosiaan ollu kamala pari päivää, tänään sentään illalla jo rupes aurinko paistamaan. Ida ja Aaro oli ma-ti välisen yön miehen vanhemmilla yötä, nyt on kaks päivää olla Idan kanssa aivan järkyttäviä. Huutaa joka asiasta, meni Aaron päälle makaamaan, ottaa Aaroa päästä kiinni ja heiluttaa ym ym ym. Ei oo koskaan tehny tollasta, onko tää nyt sit jotain protestia siitä et yhden yön olivat mummin ja ukin kanssa... no joka tapauksessa, mä sain siivottua kaikki kaapit, yks jätesäkillinen tuli roskaa, kaks säkillistä vaatetta kirppikselle ja 3 laatikollista astioita myöskin kirppikselle... Tai siis en oo vielä niitä sinne vieny ku käyn ens mun vanhempien luona katsomassa mitä mun tavaroita siellä on ja mitä niistä voi laittaa pois. Mä sit inhoan turhaa roinaa!

Juhannuksena oltiin miehen siskon luona, tultiin yöksi kotiin, lauantaina lähdettiin laivalle. Kivaa oli, mut mies sai jonkun pienen vatsataudin, oksensi yöllä.. ja tietenkin sinne yläsänkyyn! Mä unohdin mun hameen ja neuletakin laivalle, nyt sit jos ne löytyy niin helsingistä saa noutaa tai sit maksua vastaan ne postittaa ne. Älytöntä, ku Turusta se laiva lähti. No mut löysin mun passin jonka hukkasin lokakuussa, se oli yhdessä kassissa *nolo* vähä olin ettiny sitä mut en vaan hoksannu sitä ihme piilotaskua missä se oli

Kiva oli kuulla Tuuliinasta, voimia parisuhteeseen!

Ida kysy yks päivä et onko Aaro hänen pikkuveli, vastasin et on, siihen Ida kysy et no missä se mun pikkusisko sitten on? :) Ehkä joskus viiden vuoden päästä... Tai sit ei, voihan se olla et nämä lapset on tässä, tosin siitä huolimatta en niitä kaikkia pikkuvaatteita raski kirppikselle viedä.

Jaksuja Enkelille! Toivottasti Minin allergiat helpottais samoin kuin Neankin kohdalla aikanaan.

Aarokin täytti sitten juhannuspäivänä 6kk, niin se aika vaan menee. Ei osaa vielä ryömiä tms. ja se kiukuttaa ihan hirveästi. Pyörii ympäriinsä ja sätkii ja peruuttaa... istua osaa ilman tukea pienen hetken ajan, mut suurimman osan ajasta kitisee ku ei pääse liikkeelle. Neuvolassa olivat sitä mieltä et lähtee varmaan kohta konttaamaan tms. mut mä en usko. Varmaan se vielä marraskuussakin makaa paikallaan ja kiukkuaa ku ei pääse mihinkään. Syöminen on toinen ongelma, Aaro haluais vaan juoda pullosta maitoa, muusta ei välitä. Ei maitoa silti mee ku joku 7dl/päivä mut soseita(puuroa yht. joku 1,5dl. Silti on aivan valtavan iso poika, 72cm ja 8,9kg, painaa siis enemmän mitä Ida vuoden ikäisenä ja pituuttakaan ei oo ku pari senttiä vähemmän.

Yniksen syömis-pohdintoihin en oikein osaa mitään neuvoa antaa, mun mielestä jos kerta on jo maistanu salaattia ni ei kai sitä joka kerta sitten tarvii pakottaa. Ida on ihan onneton syömään, varsinkin vieraissa paikoissa ei syö käytännössä yhtään mitään. Laivalla söi koko matkan aikana 1 nakin, kurkkua, tomaattia, banaanin ja jätskin... Vihannekset ja hedelmät upppoaa yleensä hyvin mut kaikki muu tökkii. Aaro saa ihan kohta Idan kiinni, Ida painaa n. 11,5kg. Idahan ei tykkää syödä puuroa ollenkaan, ja syksyllä ku oli päiväkodissa, niin toisinaan aamupalalla tekivät niin et antoivat suoraan leipää tai hedelmää ku tiesivät et toinen ei puuroa tahdo alas saada. Ei tietenkään joka kerta tehneet näin, välillä piti myös syödä puuroa. Musta oli kuitenkin kiva et eivät aina pakottaneet ku tiesivät et syöminen on Idalle vaikeaa... Saa nähdä mitä syksyllä tapahtuu ku Ida menee uudestaan päiväkotiin, isojen ryhmään tällä kertaa.

Ida kaiketi on nyt sitten päiväkuiva, reissussa käytetään vessassa lähes aina ku sellanen vaan löytyy ettei sit tuu paniikkia et mihin äkkiä pissalle... Jonkin aikaa osaa jo pidättää, yöllä on vielä vaippa ku se tahtoo aamuyöstä usein kastua.

Nyt en muista enää muuta... Paitsi et kävin Prismasta ostamassa muksuille välikausihaalarit, Progress-merkkiset, ihan outo merkki mut nätit haalarit oli ja ainakin niissä luki et pitää vettä yms. Onneks en keväällä ostanu haalareita, meinaan oisin varmaan ostanu Aarolle 74cm ja nyt otin 80cm ja se oli sopivan reilu et mahtuu vaatetta alle kasn.

Nukkumaan...

Petra, Ida ja Aaro

Vierailija
35/50 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattiasiaan sen verran, että toissailtana mies haki lapset päiväkodista, eli seuraavana päivänä siitä väittelystä. Se elto oli tullut aina nöyristellen sanomaan, että eihän sitä salaattia tarvi just nyt opettaa syömään, että odottaa vaikka syksyyn. Kai sen verran meni jakeluun, ettei meidän kesää halua pilata kuitenkaan. Mutta ei se syksyyn siirtäminen mitään muuta, vaan se asia pitäis unohtaa kokonaan. Katotaan mitä lomien jälkeen on vastassa.

Tomera, tule meillekin raivaamaan kämppää! Minäkin inhoan ylimääräistä roinaa ja vaikka 2 kertaa vuodessa raahaan sitä kirppikselle, niin varmasti enemmänkin löytyis:)

Vierailija
36/50 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeutumiset ei oikein ota onnistuakseen. Leiriltä laskeutuminen normaaliin arkeen vie aikaa pari päivää sekä äitiltä että tyttäreltä. Kai joskus löytyy rutiini tähänkin puoleen työssä. Onneksi on vapaa viikonloppu edessä, jos vaikka saisi nukuttua aamulla edes ysiin asti. Tosin on ollut ihanaa kotiuduttuani ikävissäni saada oma tyttö paljon syliin ja halaukseen. Mies ja Nöösä tuntuu maailman ihanimmilta, kun on pari päivää ollut poissa.

Tänään on Nöösän vipa hoitopäivä ja sitten hänellä alkaa loma. Elokuun puolessa välissä palaa sitten hoitoon. Ensi viikon keplottelen tehden töitä kotoa päin kera Nöösän. Sitten on mun kesälomaviikko (heh) ja miehen loma alkaa sen jälkeen. Yhteistä lomaa ehditään miehen kanssa viettää viikko, kun palaan rippileiriltä elokuun alkupuolella. Jotain sekin.

Enkeli: Paljon voimia allergiataistoon. Toivottavasti elonne helpottuu ja loma paranee. Koska palaatte kotiin? Josko vihdoin pääsisin kylään. Haleja!

T-P:lle jaksua pienen huomionhakuun. Meillä sama, kun nämä leirit tuo niin kovan ikävän kaikille. Leiriväsymys yhdistettynä huomion-haku-kiukkuun ei ole aina se rentouttavin tapa palautua. Tsemppiä!

Tuttiksesta oli kiva kuulla.

Yksi varovainen tuuletus pitää tehdä: Nöösä syö pari riisikakkua päivässä ja limaa ei näy! Toukokuussa aloitettiin varoen ja tähän ollaan päästy. Ihanaa, kun Nöösä saa jälleen edes yhtä viljaa. Löytyy vähän vaihtoehtoisia ruokiakin ja sitä leipää pysty tekemään. Voitte varmaan kuvitella neidin onnen, kun nakertaa leipää kuten muutkin pitkästä aikaa. Perunakin onneksi sopii taas, kun koivun siitepölyt on loppuneet. Maissisiedätyskin saa toivoa, kun riisi näyttää sopivuuttaan. =)

Nyt täytyy lopetella nämä höpinät. Hyvää viikkistä kaikille! Smuik!

- vähän väsynyt, mutta onnellinen Mimmuli

Vierailija
37/50 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia läheisten murheisiin ja heidän kantamiseen.

-Mimmuli

Vierailija
38/50 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhaa on taas piisannu. Siivouspäivä, " pakollinen" hiustenleikkuupäivä (miten niin taas viime tipassa?), pyykkirumbaa,lasten saunotus ja juhlavaatteet yhä silittämättä. Täytynee vielä ne laitella, kun huomenna on varmasti ihan täys työ, että ehditään.

Mies menee aamusella naapurin mummon hautajaisiin, sitte iltapv on miehen serkun, Iikan kummien, häät Lapualla. Saapa nähdä, mitä siitäkin tulee.

Ens to pidetään sitten jo Iikan synttäreitä, vaikka oikea päivä oiski pe. Silloin pakataan ja käydään kattomassa esikoisen joukkueen eka pesispeli. Lauantaina suunnataan viikoks Saariselälle. Sitten oonkin nettipimennossa, mutta ehtinen täälä vielä vkolopun aikana ja viikollakin piipahdella ainakin.

Kivaa viikkistä kaikille!

T@hti

Vierailija
39/50 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA itsen sekä parisuhteen hoitoa mahdollisuuksien mukaan.

T@hti painuu saunaan ja hommiin

Vierailija
40/50 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mukana olleille ja koolle kutsujalle erityisesti :-) Olisi ollut niiiiin suurihoukuts jatkaa vielä yhdelle mutta lupasin tulla ihan ajoissa kun miehellä alko loma :-) Olisi kyllä niin mukava tapailla useammin!

kotona typy tuli eteisessä vastaanja sanoi " äiti olen ilonen kun tulit" Poisti harmitusta siitä että en jatkanut enää...

Varovaisesti:ihanaa Nöösä :-)

Nyt miehen kainaloon...

jatu