Menkkakipuja/poltetta/puristavaa tunnetta koko lantiossa...
Tekeekö nää silti yhtään mitään??? Kolmatta kertaa olen jo asialla, mutta kahdesta edellisestä on synnytys lähtenyt käyntiin ensimmäisestä yhtään kipeestä supistuksesta, ei oo ollu tällästä ennakoivaa kipuilua ollenkaan, vaan niitä mahan kovettumisia ja niitäkin tosi vähän.
Tympäsee vaan, kun illat menee särkyjä seuraillessa ja yöt pyöriessä, kiva kerätä hirvee univelka jo ennen vauvan syntymää... Joten ois kiva kuulla, onko muilla tällästä?
Pari päivää tullu myös ilmeisesti limatulppaa, ihan kirkasta, paksua limaa, jossa välillä häivähdys verta (sori tarkka kuvaus) ja suoli on toiminut tosi ahkeraan.
Kisu rv 37+4, joka olis jo valmis synnyttämään, jos aattelee näitä kipuja, mut muuten ei oo kyllä vielä kiirettä, enkä osaa aatella, että tää täältä vielä mihinkään tulis, kun edellisetkin on syntyneet rv 39+1 ja rv 40+0
Kommentit (2)
Täällä vasta esikoinen kyseessä.. Mulla tuli ekat säännölliset KIPEET supparit tossa reilu pari viikkoa sitten. Sen jälkeen kuvailemienne kaltaisia fiiliksiä ja tuntemuksia, limaa, supistuksia..JOKA yö. Ja päivätki oikeestaan.
Kerran olin jo salissa! Olin vaan sormelle auki, mutta supistukset erittäin kipeitä ja tulivat lopulta 3-4min välein. Tilanne oli toi n. 7h, salissa olin koko ajan, sitten kätilö katteli taas kohdunsuun tilannetta ja EDELLEEN SAMA.. Eli osastolle. Ja koska supparit loppui, niin kotiin. Toi tapahtu jo viime keskiviikkona.. Eli eikun odotellaan.. En tosiaan tiedä mistä pitäis lähtee sairaalaan. Viime yön läpi supisteli säännöllisesti, 12 h ajan, Oli niin kipeitä että oli pakko suihkulla auttaa asiaa. Mutta siitäpä ne taas hiipu..
Jospa se synnytys sitten tosiaan olis lähellä, ei meinaa vaan jaksaa kun unet käy niin vähiin!
-pals 39+3
kolmatta odotan ja edellisillä ei mitän ennen aikasta kipua, eikä edes supistuksia.
nyt tää lantion särky jatkuu ja jatkuu, supistelee, välillä kipeämmin.. ylensä vain mahakovettuu.
vatsa toimii täälläkin ja vessas ravaan tunnin välein. Väsyttää jo hirveesti kun tullut valvottua kipuilujen kanssa. nivuset tosi kipeitä ja häpyluu kipeä. nipistelyä ja kipuilua kohdunsuulla tai siellä päin.
En silti usko jotta mitään on tapahtunut kohdun suulla, mutta lääkärineuvolaahan ei enää ole,mietinkin jo itse että pitäisikö emnnä yksityisellä käymään ultrassa ja kohdunsuun tarkistuksessa.
edelliset syntyneet vasta rv42+2 ja rv40+5, jotenka siltä pohjalta en usko jotta vielä tulisi, mutta ihan olen valmis kun säryt vain pahenee joka päivä.
saa nähdä miten käy. itse olen jo tosi väsynyt.
liipe ja prinsessa rv 37+4