Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä mitä tehdä..

Vierailija
23.06.2007 |

Mulla olis n.400km päässä tiedossa työpaikka tiedossa;nyk. paikkakunnallani ei ole oikein töitä. Puoli vuotta siellä,muutama kk täällä jollain hemmetin tukirahalla.

Sukulaisianikin asuisi siellä uudella paikkakunnalla.. Nyt ei paljon tukiverkkoa ole,ei ainakaan luotettavaa..

Vaikeaksi päätöksen teon tekee se,että lapseni isä ja hänen vanhempansa syyllistävät ja haukkuvat ideaani erittäin huonoksi. Kyllähän minua surettaa ettei lapsi näkisi isäänsä niin usein kuin nykyään,mutta toisaalta poika on parin kolmen vuoden päästä niin iso,että voi matkustaa vaikka lentäen isänsä luokse yksin.

Olen omista vanhemmistani asunut erossa (siis kaukana,nähdään 1-2krt vuodessa) kohta jo 10vuotta ja tiedän miten he haluaisivat myös nähdä ainoata lastenlastaan useammin..

Päätöksen teen minä yksin mutta...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai nyt lapsen isäkin voi tehdä jotain sen eteen että näkevät jatkossakin, ettei vain sinun tarvitse tuosta huolehtia.

Vierailija
2/4 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinun ajatetava myös itseäsi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähtee töihin 400 km päähän ja vie lapset mukanaan. Näkisin sit lapsia harvakseltaan. Ei tulisi mitään.

Vierailija
4/4 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lapsesi isä ja hänen vanhemapansa keksivät kuitenkin arvostelun aihetta asiasta kuin asiasta... Turhaan vain katkeroidut jos nyt " uhraudut" toisten mielipiteiden alle. Tsemppiä ja menoksi. Ainahan takaisin pääsee...