Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Ikäsi ja mikset ole mökillä ryyppäämässä?

Vierailija
22.06.2007 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mökki on niin kaukana (vanhemmilla sodankylässä) ettei huvita sinne asti ajaa (itse asumme Vantaalla)

Viime vuonna vuokrasimme mökin jussiksi ja tänä vuonna vasta elokuuksi, oltiin lintsillä ja meillä oli oikein mukavaa.

Meidän perheessä ei käytetä alkoholia ollenkaan.

Vierailija
22/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna lainattiin mökkiä systerin perheelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pieni lapsi joten ei oikeastaan huvitakkaan

Vierailija
24/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tädilläni ja hänen miehellään on mökki, mutta taitavat siellä viettää näin eläkevuosina aina kesät läpeensä. Pitäisivät mua vähän kummallisena, jos änkisin sinne jonkun vodkapullon ja mäyriksen kanssa.

Minnekään pippaloihin ei kiinnosta lähteä lokittamaan, viime vuonna olin " kaverin kaverin tyttöystävä" ja oli todella noloa.

Vierailija
25/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalle piti lähtee, mutta tuli rimakauhu pitkästä matkasta, itikoista - mökkeily ahdistaa ajatuksena, siis pitäisi mennä sukulaisten luokse, metsän keskelle. Hoitaa kakkavaipat ja imetykset siellä ja vauvaakaan ei voisi maahan laskea...

Käydään ulkona ja rannalla aina jossain sopivassa rakosessa - pidetään koti sopivan lähellä =) Ja kun miehellä vapaata ensi viikolla, niin sitten mennään kauemmaksi koko perheellä.

Vierailija
26/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäskö sitä tänäänkin ryypätä kun eilen jo rällästin kalliossa. muu perhe on sukulaisissa

Vierailija
27/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ja miehen kanssa ollaan täällä jussia viettämässä ja illalla tulee ystäväperhe pelaamaan tennistä ja muuta sekä saunomaan. Ja täällä on siksi nettiyhteydet (wlan) jotta voin halutessani tehdä täältä käsin joskus töitä kun muu perhe lomalla :o)

Kivaa jussin jatkoa kaikille!

Vierailija
28/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kyllä eilen illalla kaverin mökillä mutta emme ryypänneet ;) koska kaikilla oli lapset mukana! Pidettiin muuten hauskaa ja mies otti kyllä pari olutta, minä vain limua.

Tänään illasta mennään sitten toiselle mökille jossa ei myöskään ryypätä, samasta syystä. Ollaan siellä yötä ja huominen päivä iltaan saakka.

Nyt välillä nukutaan ja levätään ja kerätään voimia kotona kun ens viikolla on sitten viikon kestävä lomareissukin tiedossa.

Vierailija
29/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nuo mökiiryyppyjuhannukset on tullut koettua jo reilusti yli 10 vuotta sitten, ei jaksa enää kiinnostaa.

Vierailija
30/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta päätimme viettää tämän juhannuksen kotona ja ryyppäämättä. Grillauksen ohessa nautimme ehkä oluet, mutta siihen jää. Omalla pihalla voi olla kuin mökillä, paitsi että ranta puuttuu. Lapset voi uinti puuhat hoitaa uima-altaassa.

Tänä vuonna näin, toisena vuonna toisella tavalla.

Vierailija
31/31 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä ei olla, koska mies on töissä. Ja tänä jussina en ota edes lasillista, koska olen raskaana.