Paljonko huonotuloinen tienaa? Entä hyvätuloinen?
Kommentit (8)
Huonot tulot: alle 1500e/kk
Hyvät tulot: yli 2000e/kk
Omat tulot: 1440e/kk
Olisiko niin, että (BRUTTONA) naisella alle 1500¿/kk on pienet tulot, ja miehelle taas HUONOT!
Sellainen 2000¿/kk naiselle on varmaan ihan hyvä (?), miehelle vielä pienet.
Suomessa varmaan miehen normaalit, ihan o.k tulot ovat 3500¿/kk ???
Ja naiselle ne olisivat jo todella hyvät tulot ???
Minulla tulot ovat n.1900¿/kk. Eli pidän itseäni ihan tavallisesti tienaavana naisena.
Mieheni tulot ovat n.5000¿/kk, jota pidän myös normaalituloina.
Nyt kun olen hoitovapaalla ja ainoat tulot ovat mieheni (+minun Kelan rahat, eli ei oikein mitään), niin perheemme tulot ovat aika vähäsen, eli tarkkaan on pitänyt kaikki budjetoida jne.
Minun mies tienaa 6000 ¿/kk ja tässä kaupungissa (asukkaita n. 200 000) vain pari hassua prosenttia asukkaista tienaa tuon verran.
Että siitä " normaalitulosta" .
Vierailija:
Mieheni tulot ovat n.5000¿/kk, jota pidän myös normaalituloina.
Hyvätuloinen yli 3000.
Itse vajaa 900 e/kk
Keskivertonainen tienaa 2300 ja keskivertomies 2800.
Mielestäni pienituloinen nainen tienaa alle 1500 ja pienituloinen mies alle 2000. Suurituloinen nainen yli 3000 ja suurituloinen mies yli 3500.
Minusta on erikoista, että joku pitää 5000 tienaavaa miestä normaalituloisena, kun tienaahan hän melkein kaksi kertaa enemmän kuin keskivertomies.
Omat tulot vaihtelee tosi paljon vuodesta toiseen ja nyt olen äitiyslomalla ja kohta hoitovapaalla. En normaalisti pidä kyllä itseäni huonotuloisena.
itse tienaan n. 3300 ¿/kk ja mies samaa luokkaa (edut tosin miehella paremmat). Tilastollisesti tienaamme keskivertoa suomalaista paremmin.
Minusta nainen tienaa jo ihan loistavasti, jos tienaa yli 4000 ¿/kk ja mies jos tienaa yli 4500 ¿/kk. Minusta pienituloinen nainen tienaa alle 1700 ¿/kk ja pienituloinen mies alle 2100 ¿/kk.
Onko joku tosissaan, kun mainitsee 5000 ¿/kk olevan normaalitulo?
on vain noin 18 tuntia. Ja saan kotihoidontuen myös.
alle 1500 on huonotuloinen.
yli 4000 on hyvätuloinen
oma palkka n. 3500