Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tihkuuko multa lapsivettä vai onko maitohappobakteerikapselista johtuvaa?

22.06.2007 |

Aamulla herättyäni alushousut on koko ajan tulleet märäksi kirkkaasta juoksevasta nesteestä. Eli tulivat märäksi (1/2kämmenen kokoinen läntti) vasta kun nousin ylös. Sen jälkeen lorahtanut pari kertaa noin teelusikallinen. Onkohan lapsivesi tihkumassa? Ei ole hikeä, kun ei ole kuuma, ja ei ole pissaa kun se on keltaisempaa ja ei ole hätäkään...

Tai sitten syy jota pidän todennäköisempänä: Kokeilin ensimmäistä kertaa eilen illalla emättimeen laitettavaa maitohappobakteerikapselia nimeltä Vivag, jonka pitäisi tasapainottaa bakteeritasapainoa. Sitä pitäisi käyttää aamuin illoin tai tarvittaessa. Kun mulla oli joku aika sitten hiiva. Onko kellään muulla tällaiset kapselit mm Vivag, Gynophilus tai Lacto... aiheuttaneet tällaista (ns.valkovuodon nesteeksi muuttumista)?

Pitäisiköhän soittaa sairaalaan? Tällaiset vaivathan tulevat aina pyhien aikaan kun neuvolaan ei voi soittaa:(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen joka toinen yö käyttänyt Vivag kapseleita (yht 4krt), ja joka kerta aamulla on valunut yöllä aivan nesteeksi muuttunut kapseli ja muutenkin hyvin vesimäistä valkovuotoa iso määrä alushousuihin. Ja niinä öinä kun en ole käyttänyt maitohappoja, ei ole aamulla valunut yhtään mitään. Kirjoitan tämän vaan tiedoksi vaan tänne, jos jollain muulla on käynyt samoin. Ettei tarvii pelätä lapsiveden vuotamista yms. :)

Ja eipä tainnut olla hyötyä käyttää vain joka toinen päivä näitä alapään ph:ta tasapainottavia Vivageja, hiivan ehkäisyyn, niinkuin neuvolasta sanottiin, sillä tuntuu vähän siltä että hiiva tuli takaisin joka tapauksessa.

Vierailija
2/3 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pissa ole keltaista, jos pissaa lorahtaa vähän housuihin. Laitapa alushousut muovipussiin ja pussi tiiviisti kiinni. Haista jonkun ajan kuluttua, haiseeko se pissalta! Ei mullakaan ollut hätä. Tällaista tämä virtsankarkailu siis voi olla...! :o Ois pitänyt harjoittaa säännöllisesti lantionpohjanlihaksia... En saanut oikein varmaa tuntumaa niihin harjoituksiin, joten eipä niitä ole tullut joka päivä tehtyä. Pitäsköhän hankkia ne geisha-kuulat avuksi... Monesko raskausviikko sulla on menossa? Mulla 33.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vielä t-lusikalliset saattaa olla pissaa tai juoksevaa limatulppaa tai valkovuotoa. Mulla Vivag-kapselit aiheuttaa runsaampaa valkovuotoa, mutta se on kyllä aika paksua ollut.