Järkytys.. Arvatkaa ikäni:
Minulla on:
*kaksi lasta ja kolmaskin ilmoittanut itsestään
*omakotitalo
*omistusasunto-osake
*toinen asuntolaina
*vakituinen työ yrittäjänä (tulot tosin vielä n. 1000e/kk)
*4v kestänyt avioliitto
*yksi aiemmin päättynyt kolmevuotinen kihlaus toisen kanssa
*11v seksielämää jossa korkeintaan 1kk pituinen tauko
*57v täyttävä äiti
Kommentit (26)
tosin oudon vanha äiti sulla on...
Aika lähelle jotkut arvas..
Aloin vaan äsken miettiä että miksi musta tuntuu kuin eläisin ns. kolmenkympin kriisiä.. Mulla on periaatteessa kaikki mitä siinä vaiheessa "tuliskin" olla (paitsi koira;) Ja nyt tuntuu kuin olisin aloittanut piiiiiitkän elämänvaiheen joka sitten kestää siihen asti kun lapset alkavat itsenäistyä.
Ei perhe-elämässä vikaa mutta mietin vain että onko tämä samanlaista nyt seuraavat 20 vuotta vai tapahtuuko tässä välissäkin vielä jotain? ;)
-ap
jotain väliltä 22 v. (jolloin en todellakaan kadehdi mm. seksielämäsi tilaa) ja 42 v, jolloin olet ehkä aika keskiverto, joskin seksielämäsi alkoi myöhään ja olet aika vanha vielä äidiksi :-)
Aikainen perheen perustaminen ei koskaan ole meriitti ihmiselle.
Mä olen samassa vaiheessa vasta nyt kun olen 37v. Onneksi!
Perheen perustaminen aikaisin tai nuorena, ei sulje pois sitä että ei voisi vielä opiskella. Mä jostain syystä itse kunnioitan kaikkein eniten niitä äitejä, jotka ovat nuorena perustaneet perheen ja sen lisäksi vielä kouluttautuneet hyvin.
yksi lapsi
vuokrayksiö
ei vakityötä
opinnot kesken
ei koiraa
Miten niin nuori muka tietäisi mitään seksistä.
AP, hae apua, varmaan sulle jäänyt jotain traumoja...
tarkoitin 17 kun kirjoitin 16 edelliseen viestiin.
-ap
Jos voisin jälkikäteen vaikutta niin olisin siirtänyt sitä 20v asti.
Tehtyä ei saa tekemättömäksi ja asian kanssa on vain pakko elää.
Olen nykyään sinut itseni kanssa, en enää ole se sama 13v lapsi joka teki virheratkaisuja. tässä ajassa on ehtinyt paljon tapahtua.
Sain onneksi lapsen vasta kun itse halusin (pidin aina huolen ehkäisystä) ja tulin äidiksi 21-vuotiaana avioliitossa.
Vai miksi lähdit kyselemään..? Mä arvasin ton alle 25 eli oikein jippii..
Mä olen 22 ja möys kolmatta odotan, mulla 5v kestänyt avioliitto.. Mullakin seksielämä alkoi aikaisin, 14-vuotiaana nykyisen mieheni kanssa.. Ainoa jota olen ikinä kokeillut.. lainoja meillä ei onneksi vielä ole.. Et ole niin erikoinen kuin luulet =)
että vaikken kannata seksin aikaista aloittamista vaan rauhassa kasvamista niin muistan kyllä että alusta asti olen nauttinut seksistä ja halunnut sitä itse.
ekasta kerrasta lähtien nautin siitä ja opettelin tuntemaan kehoani siitä määrin että 17-vuotiaana silloisen kihlatun kanssa olin jo siinä pisteessä että sain helposti orgasmin yhdynnässä.
-ap
Vanhempien tulisi valistaa ja olla lastensa tukena enemmän niin jäisi nuo liian aikaiset hairahdukset tekemättä.
Aloin vaan miettiä elämääni, ratkaisujani ja sitä kuinka kamalalla kiireellä olen mennyt eteenpäin niin että olen pudonnut monessa kärryiltä.
Suurin osa ikäisistäni ystävistä elää ihan erilaista elämänvaihetta ja vanhemmilla naisilla tuntuu olevan omat elämänpiirinsä.
Olen toisinaan hyvin yksinäinen (tyttökavereiden puolesta) mutta onneksi on edes sukulaiset..
Samanikäiset eivät jaksa kuunnella juttujani koska minulle ei tapahdu mitään "jännittävää" vaan elän tavallista perhearkea.
Vanhemmat perheelliset taas suhtautuvat kuin teiniäitiin.
Nämä ovat vain mietteitä ja siksi ihan huvikseni tein tuon aloituksen nähdäkseni mikä on muiden käsitys asioista.
-ap
Yks hyvä kaveri on ja sisko.. Ja vanhempien äitien kanssa en tule toimeen.. En kyllä suostu uskomaan että tässä on kaikki, mitä tulen koskaan saavuttamaan, kyllä perhe-elämäkin voi olla mielenkiintoista.. =)
21
25v?