menkoista...?
kuinka monella on alkanut menkat imetyksen aikana?
mulla alkoi harmiksi juuri tänään, synnytyksestä tulee kuun vaihteessa 3kk. harmittaa vaan ku olisin mielellään ollut vielä ilman.
Kommentit (3)
Ekasta alkoi 3 kk:n kuluttua synnytyksestä. Imetys oli aluksi rajoitettua (reilun kuukauden ajan), mutta pumppasin maitoa säännöllisesti.
Tokasta alkoi vajaa 5 kk:n kuluttua synnytyksestä. Vauva oli täysimetyksellä ja söi vielä tiheään, öisinkin monta kertaa.
Eli mulla on poika nyt 3,5kk ja menkat alkoi myös pari päivää sitten. Ois voinu alkaa myöhemminkin. Mulla on vielä tosi hankalat menkat eli selkä- ja mahakipuja ja runsaat vuodot. Kierukka ei oikein innosta ja imetyksen aikana ei ole pillereitä mitä vois syödä, joten pitää miettiä miten tästä eteenpäin, sillä nytkin olo on sellainen kuin joku ois hakannu pesäpallomailalla ja piti nousta ylös kun ei voi maata tän selän takia :(
Ensimmäisen jälkeen alkoi kuukautiset vasta joskus vuoden päästä vaikka imetys loppui jo kun poika oli 8kk, joten toivoin jotain vastaavaa nytkin. Ehkäpä tämän pojan yöunet sitten palautti hormoonit kohdilleen näin äkkiä, poika nimittäin nukkuu joka yö sen 8 tuntia, ja öisin en siis imetä öisin.
Ikävä lähtee johonkin mökkioloihin juhannusta viettämään kun tuntuu koko ajan, että jalat mene alta :/ Mies ei luonnollisestikkaan tajua tätä oloa, kun olen raskauteen asti syönyt pillereitä, eikä mies ole tätä " todellisuutta" mun menkoista koskaan " nähnytkään" ... Särkylääkettäkään kun ei viitsis popsia kilokaupalla, panadoli kun ei auta ollenkaan.
t. punkeli
Vasta oli ekat menkat ja Kossilla ikää reilu 4kk.