Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa liikkujat!!!!

Vierailija
07.10.2008 |

Heippa!

Olen ottanut liikunnan elämäntavaksi, ja toukouusta lähtien olen laihtunutkin jo 8 kiloa:))) vielä olisi 5 jäljellä niin olisin tyytyväinen, olen hurahtanut spinningiin ja nyt kysynkin teiltä harrastajat/aktiiviliikkujat, mikä on kiinteytyksen kannalta parasta liikuntaa? spinde? pump tunnit? juokseminen? kaikki yhdessä?

Kiitos:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksaisi pelkästään yhtä lajia, joten olen löytänyt hyvän tasapainon useamman lajin väliltä. Ratsastan, lenkkeilen ja käyn jumpassa. Näissä lajeissa tulee reenatuksi ihan koko kroppa -unohtamatta pääkoppaa, joka kaipaa tuuletusta :D!

Siksi siis minä suosittelisin useampaa lajia, kuten vaikka spinning, pump ja juokseminen, sopivassa suhteessa. Jos ihan rasvaa haluaa kadottaa ja saada YLEISkuntoa lisää, jokin peli voisi olla myös hyvä. Itse olen välillä käynyt pelaamassa sählyä ihan vaan hapensaantikyvyn ylläpitämiseksi ja pään tuulettamiseksi. Se on rankka ja kokonaisvaltainen laji.

Mieti mikä sinulle itsellesi sopii ja kokeile. Siten sen parhaan "reseptin" löydät.

Vierailija
2/4 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensäkkin kaikki aerobinen liikunta, jossa kaloreita kuluu ja rasva palaa.

Juoksu, spinningin tms, lisäksi voisi olla hyödyllistä käydä vaikka salilla tai pilatestunnille esim. kerran-pari viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittyy lihakset tasaisesti ja säilyy kropan mitta suhteet kohdallaan.

Vierailija
4/4 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkoppa se onkin ihana kun voi hyvin liikunnasta, ai että sitä oloa tunnin jälkeen:))

Kuinka suuri merkitys ruokavaliolla on? onko esimerkkejä esim. lounaaksi, hyviä välipaloja...? Olen kotona 10kk vanhan tyttären kanssa. Nyt olen jättänyt ruokavaliosta pois kokonaan sokerin, turhat rasvat, rajoittanut leivän ja perunoitten syöntiä, ei mässyä, ei alkoa.... juon paljon vettä, vichyä, rakastan lohikaloja, broileria, salaatteja...

Itse tykkään ihan mielettömästi spinningistä ja pumpista, nyt meinasin alottaa lenkkeilyn (vihaan vaan sitä)...

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi