Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli töistä mäyräkoiran kanssa ja minulla viikkoja nyt 38+3.

Vierailija
21.06.2007 |

Mielestään hän voi huomenna ihan hyvin muutaman ottaa. Mitäs mieltä te muut olette?

Olenko minä nipo kun suutuin, vai mies ajattelematon paska?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itse myös yksi saunaolut.

Vierailija
2/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kanssasi viettää aikaa niin eikös se ole ihan hyvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi jos eka lapsi, niin todennäköisesti säännöllisistä supistuksista tosi toimiin menee monta tuntia ja mies lopettaa sitten suomisen ja veteleekin kahvia vaan naamaan:)

Hauskaa juhannusta molemmille ja onnea tulevaan koitokseen.

Vierailija
4/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei ole kovin karvainen tuo mäyräkoira, tuskin edes lyhytkarvainen.

Joo, mutta ymmärrän kyllä siinä mielessä ap:ta, että jos mies yksin huitaisee naamaan yhdessä illassa mäyräkoiran, niin jos synnyttämään lähtö tulee, niin en minäkään ilosta hihkuis, jos känninen mies olisi tukena synnytyssalissa. Kaipa mäkin sitten olen pikkusielu, että haluaisin sen tilanteen olevan jotenkin muuten ikimuistoinen.

Joo, no mutta ehkä olen elänyt vähän turhan raittiissa elämässä ja jos ei kerralla naamaan niitä vetäise, niin haitanneeko tuo?

m rv 37+6

Vierailija
5/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se nyt vähän vittumaista jos mies on humalassa (tai edes huppelissa) kun pitäis lähteä synnyttämään! Ja krapuloissaan sitten " iloitsee" uudesta perheenjäsenestä.. just.

Kyllä kummaliseksi on mennyt tämä suomen alkoholi-kulttuuri, että vielä mäyräkoiraa, siis 12:sta kaljaa pidetään SAUNAKALJANA??!!

Vierailija
6/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi hän varmaan ostanut ne 1-2 olutta, ei k-a-h-t-a-t-o-i-s-t-a?

Vierailija
7/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

melba:

Kaipa mäkin sitten olen pikkusielu, että haluaisin sen tilanteen olevan jotenkin muuten ikimuistoinen.

Vierailija
8/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, taatusti olisi ikimuistoista, mutta haluaisin että se olisi jotenkin _muuten_ ikimuistoista ;-)

Vierailija
9/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miestenne pitää olla koko raskausaika selvinpäin. Ja sitten taas kun lapsi on syntynyt, pitää miehen olla absolutisti niin kauan kun lapsi asuu kotona, koska millooin vaan voi lapsi joutua sairaalaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi