Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Monelleko sukulaisen kesämökille voisit mennä?
21.06.2007 |
Mun vanhemmillani on kummallakin oma kesämökki. Sitten mun kahdella veljellä on omat mökkinsä, toisella veljellä on 2 kesämökkiä peräti. Isoisälläni on kesämökki, samoin yhdellä serkuistani. Sitten mulla on vielä pääsy koko suvun yhteiselle huvilalle Lapissa.
Ei ole tullut mieleen, että omaa mökkiä hommaiskaan. En ole mökki-ihmisiä ja jos yhden viikon haluaa mökillä olla niin se kyllä järjestyy.
Kommentit (2)
Lähisukulaisillani ei ole mökkiä, paitsi miehen vanhemmilla, mutta heidän mökkinsä on kuolettavan tylsä.
Kaukaisempien sukulaisten kanssa en ole niin läheinen, että voisin mökille itseni tunkea tai kutsututtaa.
Eipä tuo haittaa. En ole mökki-ihmisiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ovat ikäviä ihmisiä, vietän mielummin kesäni omalla mökillä sellaisessa seurassa, jossa viihdyn :)