Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä päätin rueta palstailemaan nimimerkillä.

Vierailija
21.06.2007 |

Useempia vuosia olen täällä jo roikkunut, mutta yhtenä iltana vastasin erään ketjun ap:lle niin inhottavasti, et aloin miettiä oisinko kirjoittanu moista kirjautuneena. Tästä lähin siis näin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan nyt perustiedot itsestäsi, niin voidaan alkaa täytellä Tiimarivihkoa...

Vierailija
2/6 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen 25 vuotias kahden lapsen äiti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu reilummalta.

Vierailija
4/6 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palstailen oikein uhallanikin nikillä, koska vastustan sitä täydellistä kasvottomaan massaan hukkumista, joka ilman nikkiä täällä väkisinkin tapahtuu. Siihen nikillinen saa kyllä varautua, että jossain vaiheessa joutuu toisten hampaisiin. Mutta älä anna häiritä.



Sellainen pieni vinkki myös, että jos halaut kirjoittaa ilman riskiä tunnistetuksi tulemisesta, niin kannattaa muuttaa joitakin perusfaktoja itsestään. Silloin voi ajatuksia, fiiliksiä jne. kertoa avoimesti. :)

Vierailija
5/6 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa.



Mulla yksinkertaisena syynä nikillä palstailuun on laiskuus - en jaksa kirjautua muiden alueiden jälkeen pois ja sitten taas takaisin.



Mua ei haittaa vaikka jotkut tutut tunnistais, mulla kun ei ole luurankoja kaapissa. Jos joskus tulee kritiikkiä, niin mulla taitaa olla teflonpinnoite, koska en ole siitä koskaan nokkiini ottanut. Ihmiset eivät millään voi olla kaikki samaa mieltä ja sen kun hyväksyy, niin sillä pääsee pitkälle.

Vierailija
6/6 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin ap:n tapaan voi todeta, että olet varmasti huono äiti, kun olet noin nuorena lapsesit ehnyt. Et varmaan ole tarpeeksi fiksu kouluttautumaan, kun piti perhettä alkaa pukata. Varmaan miehesikin on onneton luuseri.



Ja hymiöt perään ;) :D



Ei vaan, hyvä, kun tulee nikillisiä kirjoittajia. Rekisteröitymispakko olisi hyvä.