Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

älkää ottako lapsia kauppaan!!

Vierailija
21.06.2007 |

tympäsee niin kun JOKA kerta kaupassa käydessää joku lapsi kiljuu/itkee kuin henkensä hädässä.. yritä siinä sitten tehdä ostoksia ja miettiä että mitä ostaa kun ajatukset karkaa noihin lasten vanhempiin että miten ne nyt taas rääkkää lastaan. (toki on hyviä vanhempiakin:) ja eräs äiti sanoi pojalleen (n.2-3v) ettei saa ottaa takkia ´pois kun paita on niin likainen!! silloin oli just ne kovat helteet. poika marisi että on kuuma mutta äiti vaan ärhenteli ja komensi.. aatteli sitten polttaa lapsesa, sairas.

eli joskus olisi kiva käydä kaupassa kuulematta ainuttakaan lapsen itkua!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin, eikä niitä voi yksin kotiin jättää. Sinun kannattaa jäädä kotiin kun et kestä muita. Miksi minua ei häiritse lapsen itku ei nyt lapsellisena, eikä aiemmin lapsettomana.

Vierailija
22/34 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan aina pyytää miestäsi, ystääväsi, naapuriasi tai sukulaistasi käymään kaupassa puoletasi. Ei se mikään ongelma ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset kilttejä ja itkevät harvoin?? sallikaa mun nauraa! ap

Vierailija
24/34 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minkäs teet pakko on ruokaa ostaa ja ei lasta viittis yksin kotiin aina jättää. ehkä se on sinusta rasittavaa ja silloin se on sinun ongelma joten sinun pitää lähteä kaupasta ei meidän.

ja siinähän poika oppii että aina ei saa mitä haluaa ja pikku hiljaa myös sen miten kaupassa käyttäydytään

Vierailija
25/34 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kuopuksemme 1,5v myöskään. Molemmat on itkeneet joskus vauvoina kaupassa, mutta silloinkin joko nukkuivat vaunuissa tai turvakaukalossaan, tai sitten ihmettelivät maailmanmenoa silmät suurena ostoskärryn istuimessa.

Isompi joskus pyytää ostamaan karkkia tms, mutta jos emme ole ostamassa niin ei ala siitä rääkymään.

Jos sinulla on lapsi, joka aina rääkyy ja riehuu kaupassa, niin älä silti oleta että kaikilla muilla on.

Vierailija:

lapset kilttejä ja itkevät harvoin?? sallikaa mun nauraa! ap

Vierailija
26/34 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että on parempi lähteä kaupasta jos lapsi alkaa kiukutteleen? Salli mun nauraa! Mää kasvatan lasta tossa tilanteessa ja selvitetään uhmaa. En todellakaan jätä ostoksia ja poistu " häiritsemästä" -siis sää näät tilanteen nolona ja arvaa miltä toi näyttää kun sluippaat takavasempaan: juuri siltä että sielä menee yksi reppanaäiti joka ei osaa hoitaa tilannetta!

Meillä on 2 alle 3- vuotiasta lasta ja tasan tarkkaan ne tulee kanssani kauppaan! Jos alkaa kiukutteleen niin se harmi käydään läpi ja tuen lapsiani.

Vierailija
27/34 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on varkaus! Ei uhmaan anneta ruokaa, vaan lapselle selitetään että se viedään ensin tädille.

Syötä lapsi ensin ennenkö menette kauppaan!!

Mitähän sää sitten teet jos lapsi kiskoo kaupan omaisuutta kitusiinsa ja kassalla huomaat että lompakkosi on kotona, rahat ei riitä, kortti hukku tms?

Ruoka on teidän VASTA kun se on meksettu.

Vierailija
28/34 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa monta tuntia aikaa päivässä käyttää ihan vaan shoppailuun ja asioiden hoitamiseen eikä kenenkään kanssa-asioijan korvat kärsi.

Vierailija
29/34 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai juuri muuallakaan. No, kerran viime vuonna lentokoneessa yksi vauva huusi takanani aika kauan, ja se kieltämättä hieman ärsytti, vaikka ymmärsin toki pientä. Joskus on myös sattunut niin, että kaupassa tai kadulla pieni lapsi säntää innoissaan jonkin asian perään eikä huomaa väistää, jolloin joudun pysähtymään yhteentörmäyksen välttämiseksi.

Eivät nuo nyt niin kauheita asioita ole. Enemmän nuo juopot katukuvassa häiritsevät. Jos ap sinäkin löysäisit hieman pipoa ja lakkaisit pohtimasta turhia, et edes huomaisi näitä " häiriötekijöitä" . Ihmiset tuntuvat käyttävän hirveän paljon energiaa sellaisten asioiden murehtimiseen, jotka eivät oikeasti edes häiritse kuin periaatteen tasolla.

Niin, ja olen siis itse lapseton, joten ainakaan korvani eivät ole huutoon turtuneet.

Vierailija
30/34 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokaikisessä muussakin paikassa.

Tosin kaikissa muissa paikoissa käymisen olen jättänyt, kaupassa nyt vaan on pakko käydä.

Sori vaan ap, yh:na on hiton hankala jättää alle 2-vuotiasta kotiin. Sitä kutsutaan heitteillejätöksi... Joten joudut tästä eteenpäinkin kuuntelemaan lapsen(i) kirkumista ;)

Vierailija
31/34 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kaupassa yleensä klo 20 jälkeen vasta, niin saa ihan rauhassa tehdä ostoksia. Ei oo lapsiperheitä enää noin myöhään - suosittelen!

Ja jos mahdollista, käytä ruokaostoksiin muita kuin Prisma-tyylisiä perhemarketteja, esim. Stockan herkkua tms., niissäkään ei juuri pikkulapsia näy.

Vierailija
32/34 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydymme muita huomoiden kaupassa, tie liikenteessä, duunissa ym

Aina iloisina ja hyvän tuulisina.

Hyvänä mallinna lapsille!!!

Vierailija
33/34 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse käyn kaupassa yleensä klo 20 jälkeen vasta, niin saa ihan rauhassa tehdä ostoksia. Ei oo lapsiperheitä enää noin myöhään - suosittelen!

Ja jos mahdollista, käytä ruokaostoksiin muita kuin Prisma-tyylisiä perhemarketteja, esim. Stockan herkkua tms., niissäkään ei juuri pikkulapsia näy.

Vierailija
34/34 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

saa tuoda hoitoon, toki:) kyllä mä aina lapsien kanssa pärjään.

itsellä lapsi mutta jos hän hermostuu kävelen suorinta tietä ulos..tai jos ostokset kärryssä ja huomaan suuttumisen merkkejä, menen HETI kassalle ja ulos. en halua häiritä muita asiakkaita. mitä ihmeen koppeja lapsille? ai sellaset autokärryt?

korvani eivät ole mitenkään erityisen herkät mutta säälittää lasten ' avuton' huuto. jos kaupassa annat lapselle periksi (i´han muiden takia) ei se maailmaa kaada. tai keksi jokin juju jolla saat lapsen hiljaiseksi.

ap

lapsesi on siis vainunnut oivan seikan että kun alkaa hillumaan niin pääsee kaupasta ulos... hah

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän