Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt sitten tasan 41. Taas tuntuu että lapsivettä ei ole yhtään. vauva roikkuu melkein tuolla polvissa...

Saatii eilen vauvalle sairaalasänky kavereilta lainaksi. Helpompi pitää vauvaa ja isoveikka silmällä. Veikka ei vielä oikein ymmärrä omaa fysiikkaa. Meillä oli illalla kummipoika (6kk) kylässä ja meidän 1,5 v ois ratsatanu " koppedikoppedi" puolivuotiaan selässä ja yritti nostaa syliin jne. =) Kyllä menee varmaan pari ekaa vauvakuukautta ihan vain vahtiessa.

Nyt toi veikka harjoittelee pukemista. Sillä on mun pitsialkkarit päässä, kukkatoppi kaulan ympärillä ja isin kalsarit jalassa... Ja niin ylpeänä itsestään! On se niiiiin ihana pienimies. <3

Miltäs näyttää? Oisko kukaan lähdössä tänään synnyttämään?

-E rv41tasan...

Vierailija
2/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ole lähdössä tänään synnyttämään, valitettavasti. Mitään oireita ei ole, eilinen limantulokin on tyrehtynyt. Huonosti nukuttu yö takana, en tiedä miksei se uni tule vaikka syön banaanin joka yö evääksi ;)

Eilen sain peruutusajan kampaajalle ja tänään olis yhdeltä hiusten värjäys ja leikkaus ja taidan kulmatkin värjätä samalla, ihanaa!! Ei sitä varmaan synnytyksen jälkeen ihan heti kampaajalle pääsekään.....

Mä väistyn ja seurailen muiden synnytyksiä........

Tiina 40+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, Ebban kanssa tasoissa mennään 41 tasan, ja pikkuäijä pysyy ja punkee mahan sisällä!

Menen tänään hoitamaan työasioita kun ei tässä muutakaan ole. Mies tossa tokasi että me ollaankin sitten juhannus ihan kaksistaan.... NIIN, pööh.

Omassa navassa ei ole mitään uuttaa, ei suistuksia tai mitään:(

Ei kuitenkaan mikään kammopahamieli tänään:)

Rouvaii

Vierailija
4/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helou ladies,

Täällä ollaan eikä vielä lähdetä ainakaan synnyttämään.

Tänään oli viimeinen neuvola, siis todellakin viimeinen! Maanantaina on kontrolli/käynnistysaika sairaalassa, joten sitä odotellessa.

Yöt ovat menneet todella rauhallisesti, ei supistuksen supistusta eikä mitään kolotusta. Olen elämäni kunnossa!

Teimme nyt sen verran juhannussuunnitelmia, että lähdemme huomenna toiselle puolelle kaupunkia grillaamaan kavereiden luokse. Jotenkin on sellainen olo, ettei tästä mitään valmista tule ennen maanantaita, jos silloinkaan.

Kaikki on taas kokeiltu: siivous, seksi ja saunominen. Pesin eilen ikkunat, imuroin koko kämpän, kävin tunnin kävelyllä ja leivoin pullaa. Mikään ei tuntunut edistävän synnytystä, paitsi pulla, joka toi paremman mielen ;-)

Tänään pitäisi hoitaa kaupungilla rakennusvalvonta-asioita, käydä konevuokraamosta hakemassa täry viikonlopuksi lainaan ja käydä ruokakaupassa ajoissa ennen kuin siellä on hirveä härdelli.

Hyvää juhannusta kaikille!

Juuliar 41+3

Vierailija
5/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mullakin nyt sit tasan 41 viikkoa täynnä. Elien illalla pukkas hirveen migreenin ja oon ihan hajalla. Jos en saa ottaa lääkettä tää menee vanhan kaavan mukaan: tänään tai huomenna alkaa oksentaminen, joka kestää 3 päivää ja petipotilaana oon viikon... Voi jee! Mulla on kohta neuvola ja käsken sen terkan kyllä soittaa johonkin ja kysyä voinko ottaa täsmälääkkeen kun synnytys on kuitenkin väkisinkin lähellä. Kyllä v*tuttaa, pari viikkoo oon pelänny flunssan pahenemista ja kun se helpotti niin nyt tämä... Olen niiiiiiin kypsä!

Hemppa 41+0

Vierailija
6/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehjänä ja eheänä. Mitään tuntemuksia ei edelleenkään, mutta hermot on tänään vähän paremmassa kuosissa kuin aikaisemmin tässä parin viikon aikana. Tuo Shoppaileminen ilmeisesti auttaa tuohon mielialaan... ja se, että saa seuraa. Kyllähän täällä neljän seinän sisällä tulee mökkihöperöksi kun yksin kaikkea pohtii. Tänään sain kaupoille kaverin, ja niin mukava päivä on ollut. Sanoin lähtiissä toverille, että ei please puhuta raskaudesta, synnytyksestä, imetyksestä tai vauvan hoidosta mitään tällä reissulla. Ainoastaan sitä isyyspakkauksen sisältöä mietittiin... ja ostettiin. Kertokaapas rakkaat kanssasisaret että milloin tällainen isyyspakkaus tulevalle isälle annetaan. Ostin pakettiin nimittäin sellaisiakin juttuja, joita hän voisi ottaa mukaan synnärille (rakennuslehtiä, pikkunaposteltavaa ja energiajuomaa).

Kukas oli taas jakautunut ja päässyt pikaisesti jo kotiinkin. Oliko se Pikkupilu? Onnittelut jokatapauksessa. Kylläpäs ne päästi nopsaan kotiin!?! Ei taideta ensisynnyttäjää päästää niin nopsaan...

No Juhannuksia kaikille jos ei sitä ennen vielä tänne ehdi. Käyn katsastelemassa josko joku " antaisi luvan" minulle luovuttaa tuo isyyspakkaus aarteelleni jo tänäiltana.

Cana & kirppu 40+3

Vierailija
7/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika syntyi 20.06 klo 00.02 painoa 3482g ja pituutta 50cm

kuumetta ja poika ja tytöt

Vierailija
8/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein isyyspakkauksen edellisen raskauden aikana. Tarkalleen en muista milloin sen annoin mutta kuitenkin ennen synnärille lähtöä, eli sinuna antaisin vaikka tänään illalla juhannuksen kunniaksi. Mulla oli kanssa kaikkea pientä mitä ehkä tarvii synnytyksessä......

Tulin just kaupungilta. Nyt on uusi tukka ja kulmakarvatkin löytyivät kun niihin laitettiin vähän väriä. Nyt olis niin kuin valmista, vois vaikka alkaa supistelemaan..... Täältä taitaa porukka olla juhannuksen vietossa. Me ei lähdetä mihinkään, ei muutenkaan juhlita jussia ja nyt on metsäpalovarotus täällä niin ei taida olla kokkojakaan missään....... Ostin itselleni sitä päivettävää kosteusvoidetta, pitää kokeilla jos sais vähän noita suonikohjuja piiloon jaloista ; )

Hyvää Juhannusta kaikille jotka ovat johonkin lähdössä.....

Tiina 40+1

Vierailija
9/9 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuumetta onnea pojasta! Ehdit sitten ensin ;)

cana: Uudelleensynnyttäjä voi kotiutua lyhsy:nä(lyhyt jälkihoitoinen synnytys) vauvan olless 6-24h vanha, jos vaan kaikki on kunnossa. Sitten käydään vielä uusinta lääkärintarkastuksessa parin päivän päästä.

Me käytiin tytön kanssa tänään jo ekan kerran neuvolassa. Sairaalassa halusivat, että käydään siellä tänään vaikka huomenna jo mennään uudestaan lääkärintarkastukseen. Oli valmiiksi varattu jo aika tälle päivälle, mutta vauvakin pääsi jo mukaan ;) Painoa oli 3280g, eli vähän laskenut (95g). Ja huomenna sit aamulla lääkärintarkastukseen.

Neidillä ollut vähän vatsan vääntöä, ja viime yökin meni vähän valvoessa. Maitokin rupee pikkuhiljaa nousemaan :)

PP ja PikkuPrinsessa 1vrk