Sairaanhoitajille 1000e korotus peruspalkkaan kiireesti!
Sairaanhoitajille 1000e korotus peruspalkkaan.
Hoitajista alkaa olla niin kova pula että väh. 1000e peruspalkkaan lisää. Tämä on aivan normaali kysynnän ja tarjonnan laki, pakko maksaa että saadaan hyvinkoulutettuja sair. hoitajia hoitamaan sairaita. Vai kokeillaanko päivä pari että sairaanhoitajat eivät saapuisi töihin, mitä tapahtuisi, lääkäritkö hoitaisivat sairaanhoitajien työt?
Kommentit (14)
sairaanhoitajilla ihan paskat palkat, veli on psykiatrian erikoissairaanhoitaja ja eipä silläkään kovin kaksinen palkka ole.
varmasti sata kertaa raskaampaa työtä kuin hoitajat!
kun ei enää ole hoitajia muutaman vuoden päästä.
Olen sairaanhoitaja ja palkkani on se sama kuin sulla, 1900 brutto. Tänään menen iltavuoroon ja saan klo 18 jälkeen muutaman sentin tunnilta niitä kadehdittuja lisiä. Olen töissä klo 21:30 saakka.
hoitajille ainakin sen 2500 bruttona peruspalkaksi,, siihen sitten lisät, mitä nyt jotain joillekin tulee. Saman soisi myös opettajille, siis palkankorotuksen ja monille muille naisvaltasille aloille!
esim. perhepäivähoitajat, lastenhoitajat, lähihoitajat, ohjaajat, mikä sairaanhoitajan hoitamisesta tekee tonnin verran paremman??????
kadehditaan toisiamme ja pysymme kaikki naiset palkkakuopassa. Kun kukaan ei saa ensimäisenä korotusta niin miehet on tyytyväisiä.
Siis ei lisäpalkkaa kenellekään naisvaltaisilla aloilla vaan tapellaan me naiset keskenään.
Palkankorotustoiveissakin pitäisi olla vähän realisti, ei kuntien kukkaro ole mikään pohjaton kaivo...
Lisää liksaa palomiehille, ensihoitajille, poliiseille, vartijoille, lääkäreille, kirurgeille ja erityisesti sairaanhoitajille.
Ihan vaan senkin takia, että pidätte minusta huolta. Ambulanssin saa 7 minuutissa, poliisi on vienyt eksän putkaan, ilman vartijoita en kulkisi ikinä metrolla ja sairaanhoitajat/lääkärit hoitivat minua oikein kun olin sairaalassa.
Ilman teitä en olisi enää hengissä.
ei ne miehetkään esim. hanttihommissa sen enempää tienaa, minun mies saa kuukaudessa n. 1300¿ joten ei voi puhua hyvästä palkasta. Miettikää mihin ja keneen vertaatte
selluköpien ja metallimiesten palkoista pois!
t.3
paperialanpalkkoja ei voi verrata, koska ei ole kunnan hommia.
Että siinä mielessä tuollainen " yksinkertainen" siirto ei ole mahdollinen.
Aivan samaa mieltä!