Tulkitkaa sekava uneni!
Eli unessa kohtasin viimein sen ihmisen, jota tosielämässä olen rakastanut pitkään (meillä ei suhdetta kuitenkaan ole ollut koskaan). Unessa rakastuimme, aloimme seurustelemaan, teimme yhdessä kaikkea kivaa, rakastelimme jne. Mutta kun tämä ihminen olisi halunnut julistaa koko maailmalle, että olemme yhdessä ja sen tekikin, niin minä menin piiloon komeroon ja häpesin. Mitä siis tässä unessa häpesin? Miksi ihmeessä menin piiloon, etteivät ihmiset saisi tietää. Miksi en olisi uskaltanut kohdata ihmisiä sen jälkeen kun olivat saaneet tietää?
Ymmälläni olen, mitä uni tarkoittaa.. toivottavasti ei enneuni ainakaan tuon lopun osalta..
Kommentit (5)
Kieletty rakkaus, ei ole lupaa rakastaa.
Sinä kiellät sen itseltäsi eli olet itse itsesi pahin tuomari.
Kielletyt Leikit
Ei ole lupaa sun kättäs mun pyytää
tein tuulelle tupaa, nyt tuuli mua hyytää
Kun nään unen ihanan, rakastan
se vain leikki on luvaton
Ei ole lupaa mun onneen sua johtaa
en sateenkaaren näin päätä mä kohtaa
Kun saan tiellä unien nähdä sen
Toiselle kuuluvan sun kaikki tietää
Toiselle onnen kun suot saatan sietää
kun saan ees salaa sun leikkiin kiellettyyn
oot osa untani mun
Ei ole lupaa mun toivoa mitään
vaan vaikka kuljen nyt länteen ja itään
mun uneeni jokaiseen otan sun
Toiselle kuuluvan sun kaikki tietää
Toiselle onnen kun suot saatan sietää
kun saan ees salaa sun leikkiin kiellettyyn
oot osa untani mun
Ei ole lupaa mun toivoa mitään
vaan vaikka kuljen nyt länteen ja itään
mun uneeni jokaiseen otan sun
Lähettänyt Takaisin Kallioon klo 6:51 PM
koska aikoinaan kun niin kovasti toisistamme tykkäsimme, jänistin ja mun takia kaikki meni pieleen. Mutta olen katunut sitä aina, ja toivonut että kun nyt olemme molemmat sinkkuja, jotain voisi alkaa uudelleen. Mutta ... pelkään että tuo uni tarkottaa että mokaisin taas kaiken olemalla pelkuri :(
ap
Mutta ... pelkään että tuo uni tarkottaa että mokaisin taas kaiken olemalla pelkuri :(
ap
Jotain tuollaista. Minusta tuo uni on oikein harvinaisen selkeä, tuon selvemmin ei enää asiaa voi sanoa. Nythän sulla on hyvä tilaisuus käsitellä noita asioita kun unesi on sulle ongelman näin selkeästi esitellyt.
Miksi teillä ei ole ollut tosielämässä suhdetta? Mahdoton tulkita ennen kuin tietää tuon.