Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikakohan patti mulla on ikenessa? Pirun kipea!!!!!

Vierailija
20.06.2007 |

Ollut nyt noin viikon, ensin luulin etta hampaaseen koskee, mutta sitten loysin sormella kokeillessa tosi kipean pienen patin. Mitaan ei nay katsottaessa, eika punoita, mutta kun tuota kohtaa painaa on kuin siella olis joku puhkeamassa oleva kauhean kipea finni!

Ruoan jalkeen koskee eniten, jopa niin paljon etta sarkylaaketta olen ottanut saannollisesti.

Auttakaa nyt joku! Menenko hammaslaakarille vai mihin??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen krooninen tulehdus suussa sylkirauhasessa, se kehitti patin aina välillä, joka sitten puhkesi ja oli tosi kipeä viikon verran kerrallaan ja aloitti sitten kasvamisen uudestaan. Se leikattiin pois ja ongelma hävisi.

Vierailija
2/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on kovin vakavaa, mutta syöpäkin suuhun voi kehittyä aluksi ihan viattomistakin " pateista" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihan pirun kipeitä. Paranevat itsestään ajan kanssa, mutta apteekista saa nykyään myös ilman reseptiä afta-laastareita (Aftab muistaakseni nimeltään). Joillakin on suurempi taipumus saada aftoja. Vaarattomia ovat.

Vierailija
4/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se äityi tosi pahaksi, hammaslääkäri ruskutti antibioottia suoraan ikeneen ja suun kautta piti lisäksi ottaa tuplakuuri, että tulehdus saatiin asettumaan. Aiheutti hirveää kipua monta päivää. Mene hyvä ihminen äkkiä h-lääkäriin näyttämään!

Vierailija
5/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etä kuvailusi perusteella kyse ei siis ole aftasta niinkuin jotkut ehdottivat, vaan tulehduspesäkkeestä ikenessä, joka märkii (siis niinkuin finni) ja joka pitää saada tyhjennettyä. siihen tarvitaan antibiootit. itse olen kärsinyt aftoista 25 vuotta joten tiedän tämän asian... :(

Vierailija
6/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös tuota aftaongelmaa ja kyllä ne minulla näyttävät ihan finneiltä. Googleta ap sanalla afta, wikipediassa on hyviä kuvia aftoista. Näyttääkö tutulta?

Vierailija
7/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aftathan ovat valkoisia ja ikenen pinnassa. en usko että kyse on aftasta.

Vierailija
8/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIKÄ kuvailemasi ongelma minustakaan kuulosta aftalta! Mars hammaslääkäriin heti huomenna!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi