Uskotko astrologiaan? Mikä olet horoskoopiltasi, entä miehesi?
Ja sovitteko yhteen?
Minä olen kaksonen ja mies jousimies ja enpä tiedä sovitaan ja ei sovita. Riippuu päivästä ja tilanteesta =) Vauhdikkaita ja sosiaalisia olemme molemmat ja menoa pitää olla muuten ei tule mitään mistään..
Kommentit (12)
Milläs tolalla luulette meidän liittomme olevan? Minä olen härkä, mies kauris.
olen skorpioni ja mies neitsyt. Mies ei ainakaan sovi kuvaukseen neitsyen luonteesta. Paljon muitakin neitsyitä on suvussa, eikä heillä ole juuri mitään yhteistä luonteen puolesta.
Mies on vesimies, minä kalat. Ja oikeastikin ollaan niin eriliaset luonteeltamme kuin olla voi eikä meidän pitäisi tulla toimeen keskenämme. Mutta taitaa vastakohdat täydentää toisiaan. Ollaan oltu yhdessä 28 vuotta.
Ihminen vaikuttaa minusta heti epä-älylliseltä, jos rupeaa puhumaan horoskooppimerkeistä.
Katsoin eilen astron sivuilta jonku rakkaus jutun... ei kovin hyvin sovita, jos ei ole vahvaa päätöstä takana... Muuten siellä oli sellainen pika juttu omalta kohdalta se piti todella hyvin paikkansa.
En tiedä miten meidän pitäisi sopia yhteen, mutta 11 vuotta tässä on yhdessä elämänpolua taivallettu vaihtelevalla menestyksellä.
En usko, että aurinkomerkkien perusteella voisi sanoa yhtään mitään kahden henkilön yhteensopivuudesta tai mistään muustakaan. Uskon silti, että on olemassa selvänäkökykyisiä ihmisiä, jotka voivat käyttää avukseen astrologiaa, tarotkortteja, kristallipalloa jne. Ihan hauskaa viihdettä nämä horoskooppijuitsut kyllä ovat maallikolle, ja niinpä kerronkin, että minä olen aurinkomerkiltäni härkä ja mieheni skorpioni, ja se ainakin meidän kohdallamme pitää paikkansa, että härkä ja skorpioni ovat kiihkeä yhdistelmä sängyssä.
kouluaikoina katsoin kaupan lehdistä horoskooppini.
Se mitä se sanoi riippui julkaisijasta.
eri lehdet aina veikkasivat jotain erilaista.
jos siinä jotain totuutta olisi niin useammat lehdet julkaisisivat sen totuuden ja se ei olisi niin yleistä että voisi samalla mihin tahansa muuhun horoskooppiin kohdistua
Minä jousimies ja mies kalat. Ei siis kovin hyvä yhdistelmä. Minä nousevalta rapu ja mies jousimies. Ap, minä jousimies ja läheisissäni on kaksi kaksosta ja me ei ymmärretä ollenkaan toisiamme:))
ja niinkuin varmaan itsekkin astrologiasta tietävänä tiedät, ettei pelkkä aurinkomerkki kerro todellisuutta..
Aurinkomerkeiltämme olemme Kalat ja Härkä.