Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajat! Mitä voisin alkaa opiskella, kun työ kyrsii ja pahasti?

Vierailija
20.06.2007 |

Olen siis 10 vuotta toiminut sairaanhoitajana leikkaussalissa ja tuntuu, etten jaksa enää! :( Koko muu elämä kärsii. Eikä tuo palkkakaan motivoi. Asuntolaina painaa päälle, mutta niin varmaan teillä muillakin. Mitä alaa voisitte suositella minulle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hoitotyöhön. Itseäni kiinnostaisivat luonnontieteet, harkitsen perinnöllisyystieteitä.

Ainoa hyvä puolihan tässä on se, että nyt olis hyvä aika tehdä töitä opintojen ohessa, kun pula on niin valtava. Tekis vaan jonkun keikkafirman kautta ja viikonloppuja, pääsis aika paljon vähemmällä kuin jonkun typerän yliopistollisen sairaalan listoilla...

Vierailija
2/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä aika on hyvä tehdä siirtoja. Itse aloitan yo-opinnot syksyllä, työnantaja " taipui" osa-aikatyöhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aivan muun alan maisteriksi. Toivon löytäväni siistin sisätyön. Mulle riitti 15 v hoitoalaa. En palaa kuin kuolleen ruumiini yli.

Vierailija
4/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitotieteen jne. maisterin papereita himoita. Paikkoja niin vähän, että meilläkin maisterit tekee ihan sh:n töitä. Itsekin aion kouluttautua ihan muulle alalle, 10 vuotta riitti minulle sonnan luomista. En todellakaan tee tätä enää, kun ei ole pakko. Opiskelun ohella on vaan asuntovelkaisen tehtävä jotain, jatkan tätä opiskelun ohessa, kunnes saan jalan oven rakoon uudella alalla. t.3

Vierailija
5/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot salissa ollut, niin ei varmaan ole peukalo ihan keskellä kämmentä. Hitsari? Putkimies? Lyhyt koulutus, ei takuulla käy yli kenenkään älyllisen kapasiteetin ja perustat tänne pääkaupunkiseudulle oman firman.

Maksoin juuri sähkömiehelle 40 euroa/tunti, se kertoi että antaa vähän alennusta kun oli nii pieni homma ja sai tehdä ilta-aikaan muiden hommine ohessa. Eikö ollu reilu jätkä??

Jos alat vaiks sähkömieheks niin mä voin kouluttautua maalariks ja perustetaan yhdessä remppafirma? Tulee tämä asuntolainakin joskus maksettua.

Vierailija
6/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan kestää(kesti?) työn ohessa? Saitko mitään hyvitettyä - olettaen että oli AMK-tutkinto alla?

Vierailija
7/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos vaikka haluaisi perustaa hoiva-alan yrityksen?

Entä miltä kuulostaa puhevammaisten tulkki? Peruskoulutus tuo sh ja pari vuotta opintoja. Tulkin hommat päivätyötä. Tulkeista pulaa. Ja voi tienata ihan hyvin yksityisyrittäjänä ja myydä palveluja kunnalle.

Luin jonkun lehtijutun asiasta, kun kiinnosti. Nyt kuitenkin äitiysloma edessä... Koulutus oli Lahdessa taisi onnistua myös osin etänä.

Vierailija
8/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaali- tai vaikka psykoterapeutti?

Vierailija
9/9 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes kieliä. Mun uusi ala on yhteiskuntatieteiden puolelta, eikä sairaanhoitajan koulutuksesta ole mitään hyötyä. Eli aloitan kaiken ihan alusta, mut just sitä kaipasinkin, ei viitauksia entiseen elämään sh:na! Mutta mikään ei elämässä mene hukkaan, olen ainakin oppinut tulemaan toimeen hyvinkin erilaisten ihmisten kanssa... t.3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi