Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon jättämässä luultavasti mieheni.. Ja olen se toinen nainen myös.

Vierailija
20.06.2007 |

Mä en enää jaksa miestäni. En taida sitä rakastaa. Mitä se rakkaus edes on? Olen ollut miesystävän kanssa nyt 3 vuotta. Erosin edellisetä mihestäni 10 vuoden yhteiselon jälkeen, enkä koskaan varsinaisesti ole sinkku ollutkaan kun nykyisen kanssa juttu alkoi jo ollessani naimisissa. On mulla muutamia muitakin miehiä ollut, lyhyitä suhteita.

Nyt mä olen tapaillut salaisesti yhtä varattua miestä. Sekin miettii suhteensa jatkoa, että haluaako vielä olla naisensa kanssa. Kumpikaan meistä ei ole naimisissa, kummallakaan ei ole lapsia. Mä olen korviani myöten ihastunut tähän mieheen, olis monella tapaa parempi mies kun omani. Oma mies hankki jo vuokrakämpän itselleen ja muuttaa tästä pois parin viikon päästä, luulen, että erotaan muutenkin vaikkei siitä olekaan vielä varsinaisesti ollut puhetta. Mun mies on niin saatanan laiska, en jaksa olla äitinä sille, on vaikka mitä ongelmaa, joista en jaksa edes kertoa..

Nyt vaan tää uus varattu mies pitäs saada koukutettua lopullisesti. Onkin jo ihan hyvin haavissa sikäli, että sillä on tunteita mua kohtaan vaikkei olla tunnettu kuin n. kuukausi. On myöskin ihastunut muhun, sanonut niin.. Maileja tulee, puheluita ja tekstarita sovittuihin aikoihin. Ei vaan haluis vielä luopua omasta naisestaan, joka ei sinällään ole ihme. Hulluhan se olis kun ei muakaan kunnolla tunne, enkä mä häntä. Haluisin vaan unohtaa järjen äänen, mitä mulla on menetettävää?? Tai tällä uudella miehelläkään? Mitä hän menettää jos ei kerran ole onnellinen.. perheetön mies.

Miten saada mies omaksi? Sanoikin mulle, että jos hänellä ei olis tota nykyistä naistaan, hän ei miettis hetkeäkään, vaan ottais mut heti..

Olen aika sekaisin kyllä nyt, mutta minkä sille voi... Järjen ääni sikseen, tiedän, että on väärin.. Mutta niin ihanan salaista ja kaunista tämä on.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yksin ja OMILLASI. Ihme parisuhderiippuvainen olet! Ottaisin nyt vakavasti aikalisän, jos toi toisten parisuhteisiin sekaantuminen on sulle ihan perustoimintatapa.

Vierailija
2/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla hyvin epävarma ihminen.

Kannattaisi viihtyä jokunen aika ihan omillaan ja miettiä mitä haluaa.

Tuollainen miehestä toiseen vaihtaminen on ihan älytöntä, ihan kuin se vaihtamalla paranee.

Säälin sinua, et taida parisuhteesta ja rakkaudesta tietää yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ KAUNISTA TOSSA ON???

Vierailija
4/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan itsekkäästi vaan omat tarpeet ja himot

Vierailija
5/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain vihjaillut tolle miehelle, että haluisin hänet ja taisin sanoakin että odotan, mutten ikuisesti. Kyllä mä osaan elämääni jatkaa ilman häntäkin ja luultavasti kyllä asun ihan yksin hetken aikaa.. eihän toi uus ihastuksenikaan varmaan kovin nopeasti päätöksiä tee :).. Olen ja elän.. kuin vapaa ihminen, en ole mihinkään sidoksissa, saan vaan mennä.. Mutta pidän huolen, ettei uus ihastukseni kuvittele mun jokaista naivan :D.. Mutten myöskään aio roikkua, haluan vaan tehdä selväksi, että sais jos haluis ja näkisi hiukan vaivaa...

ap

Vierailija
6/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

.. Miten saada mies omaksi?

Vierailija
7/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tämä ei ole. Ihan totisinta totta mulle.

Ja myönnän olevani jonkinsortin parisuhderiippuvainen varmaankin. Ihan aikeissa siis on asua hetki ihan yksin, vain itselleen. Tutustua uusiin ihmisiin.

Yrittää selvittää mitä haluan, todella.

ap

Vierailija
8/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hormoonitoimintaa, jonka tarkoitus on saada ihminen parittelemaan niin pitkäksi aikaa, että suku jatkuu.

Tee lapsi, sitten tiedät mitä oikeasti on RAKKAUS.

Vierailija
9/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan omaan viehätysvoimaani eikä mulla ole huono itsetunto vaikka ehkä niin nyt kuvittelette. Ihastukseni petti ensimmäisen kerran mun kanssani omaa naistaan. Mä tosiaan odotan hetken.. katson, että eteneekö juttu ja jos ei etene, ni hänen menetyksensä.. Harmittais, mutta..

ap

Vierailija
10/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tunteet ja katseet ym., joita meillä nyt on. Meille kauniita asioita.

ap

Vierailija
11/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja huijataan?) omaksi! Jos kyse on oikeasta ja aidosta rakkaudesta, mies kyllä tulee luoksesi, jos taas hetken huumasta, niin sitten ei. Tai pitää sua kakkosena pidempäänkin.

Vierailija
12/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa että et ole tyytyväinen koskaa, vaihdat vain ulkoisia asioita vaik pitäis hoitaa omaa nuppia.

Vierailija
13/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jossain vaiheessa tyhjyys iskee.

" levottomat kolme, kun mikään ei riitä"

;D

Vierailija
14/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIH kuinka ihanaa olla kakkonen ja ne katseet varattuun mieheen - - - aah tää on rakkautta joka eim koskaan lopu .. Mulla on niin huono itsetunto et kyllä se aina kohenee kun saan vampattua jonkun, vaikka tiedän ettei ne pitkään kestä, kun pitää löytää uus mies,

ennenku se löytää uuden naisen

Vierailija
15/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suostun olemaan kakkosena hetken aikaa, en ikuisesti (eli odotan, mutten kuukausikaupalla-vuosia).. Eikä mieskään voi ikuisesti noin jatkaa vaan pakko hänenkin on päätöksiä jossain kohtaa tehdä tai jää kiinni kuitenkin. Jos ei päätöksiä tee, niin mä lähden. En halua luuserimiestä. Haluun MIEHEN.

Ihan oikeesti mun suhteet on ollu aika olemattomia, nyt vihdoin tapasin sellaisen miehen jossa vaikuttaisi olevan kaikki kohdallaan. Eka suhde oli niin nuorena, että se oli vaan sellasta teinijuttua alusta loppuun. Tämä toinen vakava sitten äitisuhde miehelle.. Mä haluun tasavertaisen kumppanin ja tää ihastus vaikuttaisi sellaiselta mieheltä, kunnolliselta ja ihanalta.

Ajattelinpa nyt vaan kirjoittaa tän jutun tänne, vaikka suurimmaksi osaksi samoja vastauksiahan näihin aina tulee. Että olet lapsellinen haihattelija jne.

ap

Vierailija
16/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki sitä mieltä, että olen surkea ja lapsellinen haihattelija, joka uskoo vain omiin ruusunpunaisiin unelmiinsa? Mitähän se ihastus meinaa? Oliskohan meillä tulevaisuutta?

ap

Vierailija
17/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaks se tekis sen sulle .. eipä kovin luotettava/luotettavaa

Vierailija
18/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Todellista rakkautta on vain rakkaus omaan lapseen. Miehen ja naisen rakkaus on sellaista liirumlaarumia

ap

Lapsen syntymän jälkeen tuli ihan höntti olo. Sellainen, että on uskonut johonkin keinotekoiseen luomukseen, jossa nuoret aikuiset elää ja miettii ihan tosissaan näitä rakkausjuttuja. Että onko tää nyt se oikee jne. jne. En nyt osaa sanoa, että mikä siinä tuntuu nyt niin lapselliselta. Rakkaus lapseen on sellainen luonnonvoima. Se on oikeasti rakkautta, joka on tietyllä tavalla muuttumatonta, ehdotonta. Parisuhdejutut on ainakin omassa elämässäni olleet lähes kuin jotain peliä verrattuna rakkauteen lapseen. Niin se vaan on...

Just tuollaiset omaksi saamiset ehkä häiritsee sun kirjoituksissa ap. Jotain supernaivia siinä on täältä neljänkympi tienoilta katsottuna...

Vierailija
19/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pettää sua nykyisen avokkinsa kanssa?

Ap, miten ihmiset on niin sokeita. Joskus ihmetyttää.

Vierailija
20/28 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mä tiedän, että mies voisi mua pettää.. toki voisi, voisin minäkin... samaahan nyt itse teen. Mutta ei se ole niin mustavalkoista. Elämässä pitää ottaa riskejä jos jotain haluaa, eikö? Ehkä tää on sitten kolmenkympin kriisi, en tiedä.. Hyvä ei ainakaan ole olla nykyisessä parisuhteessa ja erota aion. Ehkä toi ihastus sitten vaan edustaa mulle parempaa elämää johon ripustadun kuin hukkuva.. En tiedä.

Mutta eiköhän asiat selkene yksin asuessa.

Yksin mä en jää, sen tiedän. Ottajia olisi, niitäkin, jotka vain odottavat mun olevan vapaa.. Lähinnä kaveripiiristä. Mutta en mä niistä ole kiinnostunut.

Niin ja jos mun ikä tähän vaikuttaa ni olen 28.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi