Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudella asuinalueella kaikki perheet ovat jotenkin epänormaaleja

Vierailija
20.06.2007 |

Luulin, että tänne muuttaisi tasokasta väkeä, kun tonteillakin (ja taloilla) oli sentään hintaa. Kaikkea kanssa. Yhdessä naapuriperheessä on selkeästi alkoholiongelmia, toisessa isä on hullu naapuruston pikkuhitler, kolmannessa äiti vetelehtii kotona, vaikka lapset ova hoidossa jne. Missä ovat kaikki tavalliset, kunnolliset ihmiset?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset koulussa ja tarhassa. Molemmilla on akateeminen loppututkinto.

Vierailija
2/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös äidin pitäisi olla lasten kanssa kotona ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväähän sellainen tietysti on. Oletko varmasti tutustunut kunnolla kaikkiin naapureihin? Jos se yksi äiti vaikka työskentelee kotoa käsin ja onkin kaikin puolin mukava?

Vierailija
4/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi tietää ihmisten syitä miksi ovat kotona vaikka lapset hoidossa.

itse " vetelehdin" kotona koska olen mielenterveyskuntoutuja. juu, ja ei ole helppoa elämä siltikään! on terapiaa ym... ja mikä ihaninta lapset SAAVAT olla päiväkodissa ja minä kerään voimia iltaa varten että jaksan hoitaa lapset.

kaikki ei ole sitä miltä näyttää...

Vierailija
5/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei naapurisi tee töitä himassa? Esim. hän voi olla toimittaja, kirjailija, kääntäjä, tilitoimi-hommia paiskiva.. tai jotain muuta sellaista. Kotona VOI tehdä töitä. Ootko kuullu etätöistä koskaan? Lapset menee päiväkotiin silloin, muuten ei tulisi töiden teosta mitään.

Vierailija
6/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä tohtorismies onkin se ainut joka ajaa peniksen jatkeellaan niin lujaa kun pääsee tuolla tiellä (tie on lyhyt ja lapset ajavat siinä pyörällä). Tosi monta vaaratilannetta on aiheuttanut. Samainen mies huudattaa tämän peniksen jatkeen stereoita täysillä, pitäähän duunareiden kuulla, että on kunnon poppi" vehkeet" :-)

Eli ei se koulutus mitään sitä takaa, että päästä järkeä löytyis.

Vierailija
7/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja minä vetelehdin kotona, kun lapsen käyvät hoidossa. Valmistelen myös parhaillaan väitöskirjaani, jonka kirjoittamista varten olen saanut virkavapaata vakituisesta virastani. Se nyt ei vaan näy ulospäin, mitä talon seinien sisällä tapahtuu.

Vierailija
8/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukahan haluaa asua kyylän naapurina, ei varmaan kovinkaan moni... Siis ihan totta, jos on noin paljon aikaa arvostella puolituttuja ihmisiä, naapureita, joita et varmaan OIKEASTI tunne, niin kanavoi ihmeessä se energiasi johonkin hyödylliseen ja tuottavaan toimintaan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi