Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuosta vanhemmuus hukassa-viestistä, sukulaiset painostaa...

Vierailija
20.06.2007 |

Mua alettiin painostamaan töihin lapseni täytettyä sen 10kk, eli kun äitiysloma loppui. Sain mutkien kautta tietää, että mä olen laiska ja töitä karttava, miehen siivellä eläjä, koska olen haluan hoitaa lapseni kotona n. 3-vuotiaaksi. Ahdistavaa, varsinkin sitten kun lukee noita vanhemmuus hukassa-juttuja, joissa painotetaan vanehmpien roolia lastensa kasvattajina. Riistiriitainen tilanne, mutta olen edelleen kotona.

Muita samassa tilanteessa? :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Luota itseesi ja omaan kykyysi päättää omasta elämästäsi!

Vierailija
2/4 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- enemmän se lapsi sinua tarvitsee kuin työpaikka! Sitäpaitsi jos töissä ollaan tolla asenteella, itse varmasti kaikessa hiljaisuudessa hakisin kokonaan uuden työpaikan sitten kun töihinpaluun aika on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia on niin harvinaisen yksiselitteinen: alle 3-v lapsen paras hoitaja on oma vanhempi ja hoitopaikka koti. Jos sulla on haluja olla kotona ja miehesi tukee, niin sulla ja sun lapsella on asiat hyvin.

Muista olla jämäkkä sukulaisten kanssa ! :)

Vierailija
4/4 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puolen vuoden määräaikaisuuden jälkeen jäin taas kotiin ja lapsi pois hoidosta, työttömäksi, minua syyllistettiin siitä, että lapsi menettää kaikki sosiaaliset kontaktit (anoppi surkutteli lapselle, kun ei ole enää ketään kavereita).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi