Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa jo valmiiksi lähteä juhannusliikenteeseen

Vierailija
19.06.2007 |

kun on niin paljon ollut näitä onnettomuuksia... Vaikka itse ajaisi miten varovasti, ei onnettomuus aina ole oma vika: joku kaistapää kaahari tai rattijuoppo voi yhtäkkiä pamahtaa auton eteen ilman ennakkovaroituksia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajetaan varovasti ja vaikka hiiren vauhtia, mutta turvallisesti perille.

Vierailija
2/4 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ihmiset ette käytä joukkoliikennettä? minä ainakin teen juhannusreissuni junalla, vaikka uusi auto pihalla onkin. en lähtisi tuonne humalaisten kansoittamille teille mistään hinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan välttämättä auta yhtään, vaikka itse ajaisit kuinka hyvin ja varovaisesti. Aina noita saakelin kaistapäitä riittää, jotka tekevät törkeitä ohituksia ym.

Ja aina voi käydä myös niin, että toinen kuljettaja saa vaikka sairaskohtauksen, jolloin esim. ajautuu vastaantulevien kaistalle :(.

Vierailija
4/4 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

te ihmiset ette käytä joukkoliikennettä? minä ainakin teen juhannusreissuni junalla, vaikka uusi auto pihalla onkin. en lähtisi tuonne humalaisten kansoittamille teille mistään hinnasta.

Matkatavarat vielä päälle. Ensiksi bussilla juna-asemalla, junalla 5 tuntia, sitten taas bussilla määränpäähän ja pari kilsaa kävelyä.

Lisäksi junaliput maksavat aivan törkeästi nykypäivänä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän