Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2miehen loukussa

Vierailija
19.06.2007 |

Olen ollut suhteessa avopuolisoni kanssa 5vuotta, 3vuotias lapsikin meillä on.

Ongelmana on vaan ettei hän tyydytä halujani, alussa seksi oli mahtavaa mutta nykyään todella tylsää.. oikeastaan ei edes kiinnosta seksi mieheni kanssa enään.

tapasin pari viikkoa sitten edellisen poikaystäväni, kas kummaa päädyimme sänkyyn. Aivan upeaa seksiä oli pitkästä aikaan, kiihkeää ja kaikkea mistä pidän :D onhan tässä 4kertaa tavattu ja vanhat tunteet valtaavat minut, olihan hän ns ensirakkaus..

en tiedä mitä tekisin avopuolisoni on mukava mutta välillä todella inhottava ja aina oikeassa joka asiassa.. haluaisin erota mutta tiedän että siitä tulee pirun hankalaa kun hän pistää kapuloita rattaisiin ja uhkailee.

pitääkö minun ryytyä tässä kuivassa suhteessa jossa ei tapahdu mitään koko elämäni :(

mutta haluaisin jatkaa edellisen poikaystäväni kanssa ja hän on samaa mieltä, tämä salasuhde ahdistaa.

Haluaisin kaikkien tietää miten ihanaa meillä on..

Neuvoja pliis

-sandra

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen on aina jotenkin se petetty? Jos miehellä on toinen, on nainen uhri. Jos naisella on toinen, on sen mies huono, ja näin nainen on taas uhri.

Menkää itseenne.

Vierailija
22/25 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin tutulta teidän juttunne... Itselläni vaan ei ole toista miestä eikä ole koskaan ollutkaan. Avioliittoa on jatkunut vasta vuoden (suhdetta neljä vuotta) ja meillä on pieni vauva. Pitäisi kai elää elämänsä onnellisinta aikaa, mutta en elä. Vauvasta olen tietenkin onnellinen...

Haaveilen usein muista miehistä ja saatan ihastua heihin. Tätä tapahtui jo raskausaikana. Kuitenkaan koskaan en usko, että pystyisin aviomiestäni pettämään. Tai edes yrittämään suhdetta toiseen mieheen. Aviomieheni ei tyydytä minua seksuaalisesti eikä henkisesti ja ei ole oikeastaan ikinä tyydyttänytkään. En myöskään koskaan kokenut mitään suurta rakkautta meidän välillämme. Aviomieheni oli kai vain turvallinen valinta.

Jos saisin kääntää aikaa taaksepäin sen neljä vuotta, niin valitsisin luultavasti toisin.

Toisaalta pelkään, että jos elämä tuntuu tältä jo nyt, niin miltä se tuntuu 10 vuoden päästä. Olisiko parempi lopettaa tämä suhde jo ennen toisia miehiä tai enempiä vuosia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida ihan järjenjättiläinen olla....voi lapsiparkaa. Toivottavasti lapsen isä saa huoltajuuden!

Vierailija
24/25 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarinasi oli ihan kuin minun suustani, paitsi olen tuntenut työkaverini " vasta" vuoden verran ja suhdetta kestänyt hieman vähemmän. Sängyssä ollaan oltu kerran.

Ei oo helppoa

Vierailija
25/25 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläistä se elämä vaan joskus on ja tälläistä tapahtuu... Ei kai kukaan tietoisesti halua (tai kai niitäkin on) toiselle pahaa ja loukata toista. Ihmiset muuttuu elämän myötä ja ratkaisujen teko on vaikeaa, varsinkin, jos sitä pitkäaikaista elämänkumppania ei haluaisi loukata ja perhettä rikkoa ja haluaa olla varma asioista. Elämä on vaikeaa, sen on meistä varmaan moni huomannut. Jollain tapaa ymmärrän sen, että näitä ongelmia tulee pitkissä suhteissa, mutta nämä, jotka miettivät näitä juttuja jo muutaman avio/avoliittovuoden jälkeen tuntuvat aika ihmeellisiltä. Seurustellaanko nykyään liian vähän aikaa ja ei sitä toista sitten tunneta tarpeeksi hyvin? No, eihän se vuosien seurustelu välttämättä mitään muuta, mutta kannattaisi ehkä miettiä kauemmin niiden lasten hankkimista, niin ainakaan ne eivät olisi siinä rumbassa sitten mukana jos erotaankin.

Niin, miten ihanaa olisikaan, jos osaisi kaiken tehdä oikein...