Valokuvaamoja Oulussa...?
Olisi tarkoituksena käydä ottamassa meidän pojasta puolivuotiskuva ja siskon pojasta 1-vuotiskuva jossain täällä Oulussa, mutta eihän meillä ole tietoakaan että missä kuvaamossa olis hinta-laatu-suhde kohdallaan ja myöskin lapsiystävällinen kuvaaja olis plussaa =)
Olisko kenelläkään kokemuksia tai suositeltavana joku hyvä paikka?
Kommentit (4)
paras kuvaamo on Studio P.S.V!! (www.studiopsv.fi katso koirikiven kuvat, hän ottaa lapsikuvat) Hinta tunnin kuvauksesta oli jotain 85e, en muista tarkalleen ja noin 20 kuvavedosta. Osaavasta ammattitaidosta kannattaa maksaa se pari kymppiä enemmän verrattuna muiden kuvaamojen hintoihin...Tämähän on vaan mun mielipide...
-mangu-
www.studiojollila.fi
Me otatettiin pojasta tuolla 1v. kuvat ja olin tosi tyytyväinen.
Myös pojan päiväkodis tarhakuvat otti sama liike.
Hinta tais olla jotain 80 euroa. Liike sijaitsee Tuirassa.
miitu
Olin kyllä jo käynyt noilla sivuilla, mutta ajattelin kysellä vielä varmuuden vuoksi täältä muiden kokemuksia...
Aika paljon näytti olevan sellaisia hieman erikoisempia kuvia mustavalkoisena, vanhanaikaisena ja muunneltuna, mutta kai sieltä saa vielä ihan niitä " perus" kuviakin =)
Nyt pitää vaan mennä keskustelemaan siskon kanssa että mikäs kuvaamo valitaan =o
Me kävimme Kempeleessä Wesart:ssa ja tykättiin kovasti...erikoistunut just lapsikuvaukseen. Kuvaus oli 60 egee sisältäen koevedokset ja sit kuvat erikseen. Edullisempi kuin moni. Tosi kivoja kuvia tuli. Katso itse www.wesart.net