Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut kehtaa raahata tyhjiä vaunuja ilmaiseksi bussissa???

Vierailija
06.10.2008 |

Ehkä nämä vanhemmat ovat menossa hakemaan lasta päiväkodista?

Toinen vanhempi vienyt lapsen vaikka autolla aamulla ja toinen hakee bussilla kotiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun lähellä opiskelija-asuntolaa. Alueella myös paljon lapsiperheitä. Ja pari kertaa viikossa jättää bussi pysäkille koska on jo kahdet vaunut sisällä. Eikä siinä mitään. Enempää ei mahdu. Mutta se mikä potuttaa ovat nuo idiootit jotka raahaavat mukanaan tyhjiä vaunuja päästäkseen ilmaiseksi, tuuppaavat vaunutilaan ja painelevat itse istumaan. Ja mitenkähän moni on myöhästynyt lasten lääkärivastaanotolta, terapiasta, neuvolasta, jumpasta tms. tämän ilmiön takia? Miten ne KEHTAA? Kerran minut ja lapseni jätti kolme bussia peräjälkeen... mystisesti juuri opiskelija-asuntolan jälkeen.

GRR!!!

Vierailija
2/7 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeast, joku viitsii nähdä vaunujen rehaamisen vaivan ihan vain säästääkseen opiskelijalipun hinnan? Enpä usko!

Usein itsekin jään pysäkille täällä lapsiperhealueella, mutta kun bussilla kuljetaan pitä varata aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä varmaan hakemassa lapsiaan: joku 18v rastatukkainen ja finninaamainen juippi on useampaan otteeseen osunut samaan bussiin. Sillä on jotkut 80-luvun vaunut, joihin on sullonut rullalle joitain vällyjä, kuomu niin ylhäällä kuin voi ja kaikki suojat päällä... eikä ole ainoa.

ap

Vierailija
4/7 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän myös toisen, jolla on jo vuosia ollut tyyny vatsan kohdalla köytettynä vaatteiden alle. Onhan näitä...

Vierailija
5/7 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeää! Sitäpaitsi ei tyhjillä vaunuilla ilmaiseksi pääse! Jos näin tekevät ja tulee tarkastajat, saapahan sitten maksaakseen tarkistusmaksun sen lipunhinnan lisäksi.

Itsekin olen ollut tilanteessa, jossa isomman lapsen kanssa vaunuilla liikkuvat ovat vieneet jo paikat. Sinällään mikään ei velvoita jäämään lapsen ja vaunujen kanssa paikoilleen, kyllä lapsen kanssa saa istumaankin mennä. Toivoisin kuitenkin, mikäli mahdollista, ihmisten taittavan vaununsa kokoon tilaa viemästä.

Ja kyllähän opiskelijoillakin on lapsia...

Vierailija
6/7 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sitten hakemassa lasta tai ei. Ilmaiseksi pääsee alle 5v lapsen saattaja jos lapsi on vaunuissa tai rattaissa.

Vierailija
7/7 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussisakin olen huomannut, että moni suhtautuu paljon kunnioittavammin kun huomaa, ettei mulla todellakaan ole mitkään käytettynä ostetut halpisvaunut, vaan että meillä on todella ollut varaa panostaa näihin.

Ihan sääli näitä olisi tyhjillään kotona pitää, siksi otan ne mukaan. Mulla olisi kyllä rahaa maksaa bussikyydistä, että siitä ei ole kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan