Pianonvartijat! Kokemuksia :)
Haluaisin laihduttaa 10 kg, vauva nyt 8 kk. (eli kovin monet jumpat yms. viikossa ei onnistu)Onko teillä kokemuksia painonvartijoista, lähteekö pelkällä syönnin rajoituksella painoa pois?
Kommentit (12)
En tiedä kuinka tarkasti se sitä kylläkin vartioi.
Oho 2, vautsi! Todellakin lähti noin paljon painoa pois, onnittelut! Mulla olisi 10 kiloa ylimäääristä, eli voin hyvillä mielin liittyä :)
Ap
älä karppaa - tai ainakaan tyydy tyydyttyneisiin rasvoihin ! Nyt todettu että atkins-tyyppiset hommat vaarantaa terveyden! Sydän ja verisuonet kärsiiii....
Mulle on terveys tärkeämpää kuin muutama liikakilo :)
Sen vuoksi ajattelin just painonvartijoita, syön kyllä edelleen täysjuväleipä ä, riisiä ja pastaa.
Ap
mutta minulle toitotettiin, että kauhean paljon pistestä ei saa jättää syömättä.
vielä olisi -20 haaveena ja sitten olen urakkani hoitanut.
nyt jo ollut tosi palkinnollista ostella muutamia vaatteita, mutta ajatus olisi vielä saada pois.
Niin pitkään kun tuntuu hyvältä mennään tällä pistemäärällä.
SEMPPIÄ sulle!
alussa kävin kaksi kertaa viikossa jumpassa, sitten lopetin sen kun kyyditykset menivät vaikeiksi
Hyvin on siis tippunut ja toivottavasti jatkuu yhä!
-2-
-2-
lisäämättä sanottavasti liikuntaa, noudattamalla painonvartijoiden pisteitä (joskus lipsahtikin ;). En käynyt ryhmissä vaan käytin CD-romia.
Todellakin toimii, mutta suosittelen syömään enemmän pisteitä jos olet liikkuvaa sorttia!
Itse poltin netistä sen rompun ja laihdutin sillä, en halunnut maksaa laihtumisesta...
Mulla on lähtenyt jo 20 kg ja vasta vuoden vartioinut.
katsotaan miten käy. Eiköhän se 89 euroa olisi voinut mennä johonkin turhempaakin..:)
Ap
Itse olen laihduttanut raskauksien jälkeen -15kg (75kg --> 60kg), vähintään kilo per viikko tahtia. Painonvartijoissa siis olen ollut (kirjekurssi), yritän liikkua vähintään tunnin päivässä mutta joskus se jää kiireessa. Toki lasten kanssa touhutessa ja kotitöitä tehdessäkin liikkuu, en ole ottanut stressiä tästä.
Valitsen edelleen vähärasvaista, ja vähäsuolaista. Jätin vain vaaleat jauhot (pasta ja riisi, peruna) ja suosin jos pakko, niin täysjyväversioita, rajoitan leivänsyöntiä kahteen per päivä, ja pullaakaan välipalaksi harvoin.
Näin onnistuu vaikka ei laskekaan enää aktiivisesti pisteitä.
En tiedä onnistuisiko ilman painonvartijataustaa, mutta kuin pv:ssa rasittavaksi ne pisteet ja niiden miettimiset. Nyt voin syödä lähes mitä tahansa. Ja herkuttelu? Maitotuotteet, jäätelö satunnaisesti, juustot, viini.
vuoden alussa aloitin laihiksen. Nyt -29kg... painonvartioilla -2-