Tulin juuri ensimmäisestä ultrasta. " järkyttävät" olivat uutiset
Odotan nelosia. Miten ihmeessä selviän neljän pienen vauvan kanssa kun en ole ikinä hoitanut edes yhtä vauvaa? Olen ihan shokissa
Kommentit (23)
Saat varmasti apua ja tukea hoitamiseen :)
ONNEA!
kiinteät aloittavat sitten parin viikon ikäisinä
Joka tapauksessa ap:lle onnea ja tsemppiä raskauteen! Paljon enkeleitä pikkuisille!
Olen aivan shokissa, taidan hakea 4 levyä suklaata ja sulatella asiaa niiden avulla. Miten pärjään 4 kanssa kun olin aivan järkyttynyt jo positiivisesta raskaustestistä. Pelkään äitiyttä
Ja lapsettomuushoidoissakin pidetään nykyään huoli siitä, ettei pääse syntymään nelosia tai vielä enemmän. Siksi, että mielummin yksi tai kaksi tervettä lasta, kuin neljä tai enemmän jotka ovat pienipainoisia syntyessään, kärsivät monenlaisista terveysongelmista jne.
Siitä syystä on 99,9999999% varmaa että ap provoilee.
Kyllä pärjäät hyvvin! Saat apua,ei nykyaikana tarvitse olla yksin monikkojen kanssa. Lapset ovat pieniä vain vähän aikaa.
au naturel vai avitettiinko jollakin?
Hoidoilla voisitkin saada neloset, mutta silloin raskaus ei olisi sulle järkytys.
saadaan ilman hedelmöityshoitojakin. Harvinaisia ovat, Suomessa viimeksi syntyneet 1994 ja 1990 ja kaikki elossa.
kysymällä miten raskaus saanut alkunsa. Jos olisi sanonut etteä IVF:lla, en olisi uskonut pätkääkään (nykyään siirretään pääsääntöisesti vain yksi alkio). No, clomeilla tuo on periaatteessa mahdollista, sillä edelleen on idiootteja lääkäreitä jotka määrää clomeja ilman kontrolliultria. Yhdellä tutulla on sen vuoksi kolmoset.
t. 18
Vierailija:
saadaan ilman hedelmöityshoitojakin. Harvinaisia ovat, Suomessa viimeksi syntyneet 1994 ja 1990 ja kaikki elossa.
Vierailija:
Mutta jos syö clomeja, onko raskaus vahinko ja järkytys kuten ap:lla?
Ei ehkä raskaus, mutta veikkaan, että neloset olisivat shokki ihan kenella vaan :o
Vierailija:
Vierailija:
Mutta jos syö clomeja, onko raskaus vahinko ja järkytys kuten ap:lla?Ei ehkä raskaus, mutta veikkaan, että neloset olisivat shokki ihan kenella vaan :o
3 tyttöä ja 1 poika.
Viime vuonna vai toissa ? täällä kirjoitteli Erika, joka odotti nelosia (3 heistä syntyi elossa)
ei - älä kerro isille, pärjäät kyllä itseksesikin hyvin :D
Yhdenyön jutusta raskaaksi, ja nelosia odotat. Yeah right. Olisit edes sanonut että kaksoset, sen olisin voinut uskoakin.
Tälläkin hetkellä olen ainakin neljällä eri nimellä erilaisissa pinoissa (tietyn kuukauden odottajat, jne). Annan mielikuvituksen lentää, ja keksin itselleni erilaisia identiteettejä. Harmiton harrastus, josta kaiken lisäksi on apua työssäni näyttelijänä :)
Vierailija:
Viime vuonna vai toissa ? täällä kirjoitteli Erika, joka odotti nelosia (3 heistä syntyi elossa)
Katoa heti palstalta, täällä on vain ilkeitä ja paskamaisia ihmisiä! Sulle tulee paha mieli.
Eiköhän kaikki aikanaan sitten selviä ja järjesty. Sulattele rauhassa!