Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua, onko normaalia että hammaslääkärin jälkeen puudutus on ohimoon saakka
Kommentit (4)
siis ollaan muutettu uudelle paikkakunnalle. Ja nyt on eri hammaslääkäri.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aina menee se leuan puolikas, nenän pieli ja poski lähes korvaan turraksi. joskus ihan ohimolle asti.
Laittoi varmaan kolme puudutuspiikkiä, puutui puoli päätä takaraivoa myöten mutta ei hammas ja poraaminen vihloi ihan kivasti...
Alue: Aihe vapaa
jolloin tasapaino häiriintyi ja en pysynyt pystyssä kun pyörrytti! Joutui sisko tulla hakemaan kun eivät päästäneet auton rattiin. Nukuin muutamia tunteja sen jälkeen niin loppui pääkipu.
Kysyin tästä uudelta hammaslääkäriltä (muutettu) ja sanoi että on hyvin mahdollista jos on laittanut vahingossa puudutteen verisuoneen suussa. Ja jos on koko ampullin laittanut. Tälläkin hammaslääkärillä osui piikki eka verisuoneen mutta kun heti huomas niin vaihtoi kohtaa.