Lue keskustelun säännöt.
Kärsin kroonisesta ummetuksesta jo nyt, miten mahtaa käydä raskauden aikana?
19.06.2007 |
Nuoruuden syömishäiriösekoilujen takia suoleni ei toimi normaalisti, vaan joudun käyttämään jatkuvasti laksatiiveja, kuten duphalacia ja levolacia. Nyt yritetään vauvaa...
Kommentit (2)
Mulla siis myös kroonista ummetusta muutenki mutta raskausaika oli lähes sietämätöntä. Ja sanomattaki selvää että peräpukamat oli ihan järkyt! Jotain kertoo tuosta kauheesta ummetuksesta varmaan sekin, että kolmosen synnytyksessä ei ehditty antaa peräruisketta ja olin ollut ulostamatta useita päiviä ummetuksen vuoksi. Silti mitään ei tullu ulos kakkosesta ku ponnistin vauvaa.
Hyi olkoon... eipä ole ikävä raskausaikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toivottavasti pystyt hyväksymään kehossasi tapahtuvat muutokset, sillä niitä tapahtuu. Onnea.